|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Opmerking: 1 jaartje?, ieder moet ergens beginnen: ik luisterde op jouw leeftijd enkel een beetje Metallica, AC/DC, en toen vet stoere Gringe , wat punkrock en HC bands, samen met andere alto-zooi. --->maar dus na zo'n korte tijd al een werk gaan afleveren over metal Maar kom vooruit: 1 Led Zeppelin Mmh, liggen mee aan de basis dat wel, maar eerder blues/hardrock: nee 2 Black Sabbath ja, toch ook funderingen gelegd voor metal in het algemeen 3 Kiss ze zijn het geweest dat wel 4 Poison, welke: glam band uit VS of Duitse black/thrash? 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica mmh twijfelgvalletje , ja 8 Linkin Park nee 9 Tool ben geen tool-kenner, maar metal lijkt me eerder een invloed: nee 10 Dream Theater ja I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik was ook nog niet afgestudeerd in Natuurkunde toen ik mijn Profiel Werkstuk over Natuurkunde deed this user is dead |
|
quote: T is maar een opmerking hoor , ik heb op die leeftijd een zware lokale milieu-kwestie aangepakt, en toen had ik dacht ik er nog niet meteen aan om ee nbeetje voor journalist te gaan studeren (dat heb ik pas 4 jaar later besloten) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-09-2003 21:39] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Precies. Het is slechts een oefening. this user is dead |
|
Wel SLAYERRRR roepen he, als je je werkstuk inlevert. Verder valt het me op dat bijna alle bands in je poll allemaal erg oud zijn. Het zijn oude grote metal/hardrock-iconen, één relatieve nieuweling (Dream Theater) en twee moderne (niet-metal) bands. Vergeet het tussenliggende spectrum niet. Wat ook een leuke invalshoek is is: waarom is metal opgekomen als een sociaal fenomeen, als subcultuur/wat is de achtergrond hiervan. Bv., qua 'do it yourself' houding lijkt het wel op punk, maar achterliggende gedachte is toch even andere koek. |
|
quote: Ik weet dat hij geen hout verstand ervan heeft, maar ik denk dat het hem niet veel moeite zou kosten om erachter te komen wanneer een leerling de zaak aan het flessen is. En ik weet dat ik het mezelf gemakkelijker kan maken, maar daar heb ik geen zin in. Bovendien ben ik vrij perfectionistisch ingesteld. Ik vind dit werkstuk helemaal niet zonde van de tijd trouwens, kijk, als ik nou een profielwerkstuk aan het maken was over vrouwenemancipatie, dan was dat wel anders :D |
|
Voor welk vak maak je dit werkstuk dan? Dit kan ik misschien volgend jaar ook gaan doen |
|
1 Led Zeppelin nee 2 Black Sabbath ja 3 Kiss NEE 4 Poison (blackthrash ) ja 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica ja 8 Linkin Park nee, het is Mallcore later naar nu-metal vernoemd. 9 Tool nee 10 Dream Theater ja [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 14-09-2003 22:27] |
|
quote: 'SLAYERRRRR' Ik zal er over nadenken Ik ben eigenlijk niet eens zo'n fan van Slayer, al vind ik South Of Heaven wel goed. Welke bands had jij nog in het lijstje gestopt? Zo'n band als Nirvana of zo? Alice In Chains, misschien? De metal 'lifestyle' is een onderdeel van het werkstuk |
|
1 Led Zeppelin - puike rock, maar geen metal 2 Black Sabbath - pioniers van metal 3 Kiss - metal 4 Poison - not metal wel gaaaayyyyyyy 5 Judas Priest - metal 6 Iron Maiden - metal 7 Metallica - was metal 8 Linkin Park - not metal 9 Tool - mwah... niet echt metal 10 Dream Theater - prog - metal "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat dacht je van bands zoals Bathory, Burzum, Darkthrone, Death en Venom |
|
quote: Muziek (CKV3) en maatschappijleer Eigenlijk heb ik beide vakken al afgesloten, maar dat moet je aan niemand vertellen.... |
|
De metal lifestyle.... Nou, laat ik daar maar niet over beginnen, heb er al een topic over gemaakt : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=615792 Het moge duidelijk zijn wat ik daarvan denk. Enfin, bands die ik aan de metal kant in mijn werkstuk zou stoppen zijn Slayer, Celtic Frost, Morbid Angel en Darkthrone. 'Grensgevallen' en typische 'misverstand-gevallen' zou ik vermijden en met geen woord noemen. Maar dat ben ik. |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - nee 3 Kiss - nee 4 Poison - nee 5 Judas Priest - ja (oude niet) 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja 8 Linkin Park - ken ik niet 9 Tool - nee 10 Dream Theater - ja (rock is voor mij niet het zelfde als metal) [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 14-09-2003 22:34] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb van die lijst alleen Death gehoord (alleen Symbolic trouwens), maar ik dacht dat Bathory, Darkthrone en Venom gerespecteerde black metal bands waren Er wordt dus echt getwijfeld aan de 'metalheid' van de bands die je noemt? Dat wist ik niet. Hoewel.. Bij Burzum had ik een vermoeden omdat ik het een en ander gelezen heb, maar ik was nooit op het idee gekomen om Burzum aan de lijst toe te voegen. Ach ja... Als er iemand zin heeft... 11 Bathory 12 Burzum 13 Darkthrone 14 Death 15 Venom |
|
quote: Ook mijn mening Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dwaallicht, ik duik mijn bed in, ik lees die thread morgenochtend |
|
quote: het lijkt mij duidelijk dat dat allemaal metal is, geen twijfel mogelijk. Of was dat je vraag niet? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
1 Led Zeppelin - Nee 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - Ja 4 Poison - Hmmm, ken ik niet echt goed. 5 Judas Priest - Ja 6 Iron Maiden - Ja 7 Metallica - Ja 8 Linkin Park - Ja 9 Tool - Ja 10 Dream Theater - Nee Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - ja 3 Kiss - nee 4 Poison - nee 5 Judas Priest - ja 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee 10 Dream Theater - ja |
|
Hoe kom je erop dat dream theater geen metal is!? Heb je het wel is gehoord "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vind het meer progresieve rock van wat ik tot nu toe heb gehoord. En daarbij geef ik toe dat dat niet veel is. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
1 Led Zeppelin Neen, gewoon seventies rock 2 Black Sabbath Neen, seventies hardrock als je het mij vraagt 3 Kiss Neen, glamrock 4 Poison, ken ik niet. 5 Judas Priest Jawel 6 Iron Maiden jawel 7 Metallica Jawel, vroeger wel meer dan nu. 8 Linkin Park Een overduidelijke neen, eerder een voortvloeisel uit de grunge 9 Tool, ken ik niet goed genoeg. 10 Dream Theater Jawel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: het is duidelijk wel metal hoor. Het kan echt flink beuken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |