|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
www.doom-metal.com doet het niet, die andere wel, maar ik kap nu ff met het werkstuk, morgen verder, wel bedankt trouwens Ik heb trouwens wel sites gebruikt om een beschrijving te geven van de geschiedenis van metal, maar ik wil de meningen van metal fans hebben om te ondersteunen wat ik zeg. Idee: Als ik hem af heb, laat ik hem eerst door jullie en daarna door de leraar beoordelen Ja ik weet dat het makkelijker kan, maar ik wil een zo goed mogelijk resultaat afleveren. [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 15-09-2003 21:36] |
|
quote: Doet het wel! Misschien was het even tijdelijk, maar probeer het nogmaals!! this user is dead |
|
quote: Hij doet het nu wel, dankje |
|
1 Led Zeppelin - Nee 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - Nee 4 Poison - geen oordeel 5 Judas Priest - Ja 6 Iron Maiden - Ja 7 Metallica - oude CD's wel 8 Linkin Park - Nee 9 Tool - Ja 10 Dream Theater - Geen oordeel |
|
quote: Dankjewel, maar ik had besloten dat 25 reacties genoeg waren en ik had bovendien de uitkomsten gepost.. ADMINS, SLOTJE GEWENST..... |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - nee 3 Kiss - nee 4 Poison - nee 5 Judas Priest - nee 6 Iron Maiden - nee 7 Metallica - nee 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee 10 Dream Theater - nee |
|
quote: Darkthrone - Ja |
|
quote: SLOTJE!!! |
|
quote: Hoezo 'open your mind'? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: LOL Precies |
|
volgens mij staat hawkwind aan de wieg van de hardrock en kwam daarna (net erna) Black sabbath. Volgens mij komt onze muziek voort uit de blues die daar weer voor zat. En ervoor zit rock en roll. Toen met gitaar op een andere mmanier ging gebruiken en het geheel zwaarder ging klinken ging black sabbath daar mee door. In hawkwind zat de zanger Lemmy van Motorhead. Op de vragen over wat wie hoe is metal ga ik zo mijn visie geven. Ik ben nu 20 jaar metalfan en ik heb veel gehoord en gezien. Ik heb een keer een radioprogramma gehoord waar iemand werkt die ik ken. Hij werkt in een cd winkel die al heel lang bestaat en hij heeft onderzoek gedaan na hoe het begonnen is. Ze hebben ook verschillende muziek laten horen. Ik zou eens kunnen kijken of ik je het tel nr van die man kan geven. jo tot zo Het noodlot is er voor iedereen! |
|
Led zep nee (is psychedelische rock-hippietijd). BS ja (als metal een verzamelnaam is voor hardrock/heavy metal) anders nee. Kiss zie boven dan ja anders nee. Poison nee (is glamrock). JP ja (heavy metal-tevens grondleggers van het genre heavy metal). Maiden ja (moeilijk te omschrijven-hardrock tot heavy) Metallica ja/niet alle albums (was tot justice for all wat mij betreft of nog liever-master of puppets). Linkin P nee (nu metal maar het heeft nix te maken met metal vind ik) Tool ja/nee (maar deze muziek is zo apart en je kunt zelfs per song een muzieksoort aanwijzen). DT ja/nee (progressieve rock daar zitten dus stukken in die heel metal zijn hakgitaar ed maar ook tot liefelijk gepingel). Bij de nieuwe bands (ik denk zo dat Anthrax een trendsetter is geweest met thrash en rappen in hun muziek die toch vrij metal was dus dat was rond 1986 87 word t steeds moeilijker omdat de muzieksoorten steeds vaker in elkaar doorlopen vind ik. Dat is wel leuk maar soms ook irri. Door de bomen zie je dan geen bos meer... Dit is mijn mening hoor. Heel veel succes met je werkstuk. Voor vragen kun je me altijd mailen. Metal is our life... Jo. [Dit bericht is gewijzigd door Metalmum op 17-09-2003 9:09] Het noodlot is er voor iedereen! |
|
1 Led Zeppelin - nee maar zij waren wel grondleggers van de hardere stroming 2 Black Sabbath - Tuurlijk 3 Kiss - Hardrock 4 Poison - Wah? 5 Judas Priest - Metal... joah 6 Iron Maiden - Tuurlijk 7 Metallica - Baggerband, was metal, nu niet meer. 8 Linkin Park - Nu metal, wat absoluut niets met metal te maken heeft. 9 Tool - Metal wel.... 10 Dream Theater - jawel hoor... maar ik vind er niets aan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - nee (voor mij een twijfelgeval) 3 Kiss - nee 4 Poison - nee 5 Judas Priest - ja 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee (voor mij een twijfelgeval) 10 Dream Theater - ja (voor mij een twijfelgeval) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
1 Led Zeppelin nee 2 Black Sabbath ja 3 Kiss nee 4 Poison Duitse Poison ja, US Poison nee 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica vroeger wel 8 Linkin Park nee 9 Tool nee 10 Dream Theater nee |
|
quote: idem (Bedoel je die Duitse Poison die hier op 't forum ook al besproken werd? Die is lekker ruw ja.) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Der is maar 1 Duitse Poison voor zover ik weet. Begin jaren 80!! |
|
quote: 't Is dien dak bedoele zie. En dien anderen Poison kenk gelukkig niet al te goed haha. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Was dat niet zo één of andere 80's glam-metal band ofzo ? |
|
quote: joat joat Je kan me de bout hachelen! |
|
1 Led Zeppelin nee 2 Black Sabbath ja 3 Kiss nee 4 Poison ? ken ik niet 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica ja 8 Linkin Park nee 9 Tool nee 10 Dream Theater ja Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
1 Led Zeppelin - hardrock 2 Black Sabbath - hardrock 3 Kiss - hardrock (glamrock) 4 Poison - glamrock 5 Judas Priest - metal 6 Iron Maiden - metal 7 Metallica - metal 8 Linkin Park - top40 muziek 9 Tool - is geen muziek 10 Dream Theater - heb ik teweinig van gehoord some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
1 Led Zeppelin nee 2 Black Sabbath ja 3 Kiss nee 4 Poison nee 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica ja 8 Linkin Park nee 9 Tool nee 10 Dream Theater ja one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
1 Led Zeppelin nee 2 Black Sabbath ja 3 Kiss nee 4 Poison nee 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica ja 8 Linkin Park nee 9 Tool nee 10 Dream Theater ja |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |