|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - ja 3 Kiss - nee 4 Poison - Ken ik niet 5 Judas Priest - ja, op basis dan van die paar nummers die ik van ze ken. 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja (load en reload is meer rock of blues achtig (ook op basis van die paar nummers die ik van die albums ken ) en ik hoop nog steeds dat st anger een grapje van hun is) 8 Linkin Park - nee, op basis dan van die paar nummers die ik van ze ken. 9 Tool - nee, op basis dan van die paar nummers die ik van ze ken. 10 Dream Theater - ja Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ok, binnenkort maar even langs een vriendin om de DVD van haar pa te kijken dan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Als dat die Metropolis dvd is moet je hem zeker kijken. Dat is echt een goed optreden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zou het niet weten maar ik kijk altijd samen met haar DVDtjes. Wel lachen. Zie haar als mijn jongere zusje. Maar nu kan ze mij dan dream theater leren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Zorg dan dat je hun beste CD koopt/leent/hoort Dat is namelijk Images And Words, dan kan je de rest meteen weggooien als je dat heb gehoord. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Spijt me maar dan wil ik die als laatste horen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: hehe, Neuhh is niet nodig hoor. De rest is allemaal CD vulling. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ok dan Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
1 Led Zeppelin - ? 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - Pfff 4 Poison - Hard Rock 5 Judas Priest - Ja 6 Iron Maiden - Ja 7 Metallica - Vanaf Black en terug!!! De rest is een beetje Nu-metal crap! 8 Linkin Park - Nu-metal shit 9 Tool - Ja 10 Dream Theater - Ja There is no religion higher than Truth! |
|
1 Led Zeppelin - Hard rock? 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - Knights is satans service 4 Poison - Hard Rock 5 Judas Priest - metal 6 Iron Maiden - metal 7 Metallica - Metal 8 Linkin Park - Nu-metal/crossover 9 Tool - Ja 10 Dream Theater - Symphomic Progressive metal [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 15-09-2003 10:05] |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - ja 3 Kiss - ja 4 Poison - ja 5 Judas Priest - ja 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ooit wel 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee 10 Dream Theater - ja Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Meen je dat nou? Ik vind hardrock al te ver gaan voor Kiss.. Don't blush when I rip you open |
|
quote: akkoord |
|
quote: 3 Metal of niet? 8 Geen metal? Ik bedoel, je weet het nooit, sommigen vinden dat nu-metal ook metal is.. [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 15-09-2003 17:20] |
|
Resultaten van 25 ingevulde polls: Ja - Nee - Niet alle albums - Geen oordeel - Nooit gehoord Led Zeppelin: 1 - 19 - 0 - 4 - 1 Black Sabbath: 21 - 4 - 0 - 0 - 0 Kiss: 5 - 11 - 1 - 7 - 1 Judas Priest: 23 - 0 - 1 - 0 - 1 Iron Maiden: 25 - 0 - 0 - 0 - 0 Metallica: 19 - 0 - 6 - 0 - 0 Linkin Park: 2 - 22 - 0 - 0 - 1 Tool: 6 - 17 - 0 - 2 - 0 Dream Theater: 24 - 1 - 0 - 0 - 0 Percentages: Led Zeppelin: 4 - 76 - 0 - 16 - 4 Black Sabbath: 84 - 16 - 0 - 0 - 0 Kiss: 20 - 44 - 4 - 28 - 4 Judas Priest: 92 - 0 - 4 - 0 - 4 Iron Maiden: 100 - 0 - 0 - 0 - 0 Metallica: 76 - 0 - 26 - 0 - 0 Linkin Park: 8 - 88 - 0 - 0 - 4 Tool: 24 - 68 - 0 - 8 - 0 Dream Theater: 96 - 4 - 0 - 0 - 0 Poison heb ik eruitgeknikkerd vanwege de onduidelijkheid of de mensen die gestemd hebben, Poison (VS) of Poison (Duitsland) bedoelden als ze 'ja' zeiden Ik mail de uitkomst naar mijn leraar en vraag hem of hij tevreden is met het resultaat. Zo ja, dan volgen er meer polls [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 15-09-2003 19:56] |
|
Zou je niet eerst conclusies aan de resultaten verbinden? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-09-2003 19:16] |
|
quote: Zou je niet even een fatsoenlijk Nederlandse zin willen neerzetten? this user is dead |
|
quote:JA meneer ... |
|
quote: Ik was bezig met een beschrijving van de geschiedenis van metal en ik was van plan om de uitkomsten van die polls in die geschiedenis te verwerken, maar ik ben na die poll die hele geschiedenis vergeten Ik heb een afschuwelijk geheugen. Ach ja, dan maar verder met de geschiedenis van metal... Het ontstaan van doom metal.. Dit wordt leuk. NWOBHM was beïnvloed door Black Sabbath. Thrash was beïnvloed door NWOBHM. Doom was beïnvloed door Black Sabbath. Doom ontstond later dan thrash. ... En ik ben er nog niet.. Black, death, power, progressive, industrial, gothic en ik-weet-zeker-dat-ik-er-nog-een-vergeet metal wachten ook nog op me... Polls zijn leuk, maar dit is nou weer niet leuk [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 15-09-2003 19:28] |
|
*schudt nog steeds hoofd omwille onderwerp* |
|
quote: En waarom? [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 15-09-2003 19:28] |
|
quote: Hiervoor moet ik je toch echt doorverwijzen naar www.doom-metal.com Kijk bij Information -- History, en daar staat een prima rundown. Betere bron voor doom metal is er simpelweg niet. this user is dead |
|
quote: hier nog een leuke site voor je: http://metalroots.orcon.net.nz/main.htm |
|
quote: Maar claw, iedereen maakt toch taalfouten? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |