|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo 16 november Aeternus (N black/death) 1349 (N chaotic black, /w Frost (Satyricon)) Red Harvest (N industrial metal) Entree n.n.b. Open 15.00 uur. 1e band 15.30 uur. http://www.baroeg.nl Ik ben er. [edit]Line-up veranderd. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 26-09-2003 15:06] |
|
Alleen in de baroeg?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Och hemel, ik wil ook komen!!!! Dit slaat nergens op. |
|
Als dit door gaat ben ik hier zeker te vinden |
|
quote: Komt rechtstreeks van de Baroegsite. |
|
Begint 's middags Alleen dat weekend zit ik in de studiooooo Zeg me aub dat ze ook nog ergens anders in Nederland spelen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van aeternus kun je nooit zeker zijn of ze komen.. ze cancelen vaker tours en optredens dan dat ze ze daadwerkelijk doen.. ik geloof het pas als ze op het podium staan.. helaas kan ik niet, had de bands wel willen zien, maar ondergetekende meot aan de slag bij: DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT FORGOTTEN TOMB FLUISTERWOUD BUNKUR op 16 november in de Goudvishal... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
kut is dat te gelijk |
|
Dat hebben ze mooi gepland Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Inderdaad klote dat het tegelijkertijd is. Maar dan ga ik toch liever naar de Goudvishal want daar komen tenminste nog 2 goeie bands, namelijk: Fluisterwoud en Forgotten Tomb. Aeternus en Red Harvest vind ik toch niets aan. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-09-2003 13:23] |
|
Godverdomme dat wordt lastig this user is dead |
|
zyklon lijkt me verdomde gaaf, maar baroeg is te ver weg, gelukkig kan ik diezelfde dag naar de goudvishal Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Hmmm...misschien..Baroeg is dichtbij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
[quote]Op 16 september 2003 10:50 schreef irritante klootzak het volgende: Van aeternus kun je nooit zeker zijn of ze komen.. ze cancelen vaker tours en optredens dan dat ze ze daadwerkelijk doen.. ik geloof het pas als ze op het podium staan.. Maar daar kunnen hun niets aan doen. Zoals zo vaak bij bands voorkomt... Ligt dan vaak allemaal aan de organisatie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hmm.. dan heeft Aeternus wel een hele brakke en slechte organisator want heb nu al 3 keer binnen een jaar meegemaakt dat ze een gig cancelde... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dit jaar? Het werd dit jaar al bekent gemaakt voor dat alles zeker was..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Precies.. Je hoort zoiets voor je te houden tot de contracten door beide partijen getekend zijn. Maar eh Zillah-Morte, kun je je charmes niet in de strijd gooien en jezelf (en de rest van M.A.) in het voorprogramma laten plaatsen? |
|
het is raar dat Count Usher nog niet heeft gereageerd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
grappig op zich, maar tever weg "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja dat wil Aeternus ook graag, maar dit is niet door hun geregeld. Dus zal moeilijk worden. Misschien regelen we in de toekomst wel wat samen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als het ECHT doorgaat ben ik er zeker bij. Ik heb godverdomme Aeternus nog nooit aan het werk kunnen zien. Ik mag toch wel aannemen dat Aternus headliner is (en niet Zyklon). Murder in the front row....... |
|
Mocht het doorgaan ben ik uiteraard ook van de partij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Klinkt goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Toffe line up! Ik denk dat ik hierbij wel aanwezig zal zijn blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik sluit me bij de rest aan: Als het doorgaat, dan ben ik zeker van de partij. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |