|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Als 1349 ook komt krijg ik ook wel zin (om Zyklon geef ik niks dus dat komt goed uit ). |
|
Als 1349 er bijkomt ben ik er zeker. Anders is het nog kiezen tussen Forgotten Tomb of dit concert |
|
Fuck! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Godverdomme, zyklon er niet bij. Moet ik me maar eens gaan verdiepen in dat 1349. Wat is t voor stijl? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Schijnt wel gave black te zijn uit Noorwegen, met wat bekende lui erin, maar ik weet het ook niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik heb ze deze zomer in Duitsland gezien..ze zijn wel okeej. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ze hebben het meest heersende album van 2003 gemaakt! LIBERATION! slecht geluid, ouderwetse black metal! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
1349 doet an sich niet onder voor Zyklon, 't is alleen heel wat anders, rauwe bm, en dat is dan toch altijd jammer als je in eerste instantie op Zyklon rekent. Maar ik ga er zeker nog wel heen, wil 1349 nl. ook erg graag zien. |
|
quote: Gewoon heen gaan is leuk.. En zowiezo komt Zyklon vast door Nederland met hun tour volgend jaar met Six feet under. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: six feet under is weer helemaal niks. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Noorse Black metal met Frost (van Satyricon) als drummer. Een ontzettend goede band die ik niet wil missen. Eigenlijk vind ik het veel beter dat 1349 komt ipv Zyklon. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
1349 is erg gaaf live,heb ze al drie keer gezien Ik zal Ronny(Ares) eens vragen hoe het zit want aan geruchten hebben we niet veel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is bevestigd. Ik kreeg de confirmatie binnen via Relapse Records. AETERNUS(N)-RED HARVEST(N)-1349(N) 15-11 Belgium tba -Zottegem 16-11 Holland Baroeg-Rotterdam |
|
quote: 1349 Wil ik echt zien Maar als Frost hierheen komt, kan Satyr dan niet ook meteen mee? |
|
Tuurlijk niet. Die blijft lekker thuis. |
|
Ik heb net Ronny effe gebeld en Zyklon komt ZEKER NIET. Aeternus is headliner,Red Harvest als support en 1349 is de plaatsvervanger voor Zyklon alle 10 optredens van de tour en in tegenstelling tot sommige geruchten die alweer de ronde doen;de tour gaat definitief zeker door. De 16e in Rotterdam is het laatste optreden van de tour trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kunnen ze niet naar de Goudvishal komen en gewoon samen met Forgotten Tomb gaan spelen? this user is dead |
|
1349 is zeer gaaf, goede vervanging voor Zyklon wat mij betreft. Beetje jammer alleen dat ik dan volgend jaar geld moet gaan betalen voor Six Feet Under . Nu maar hopen dat Forgotten Tomb nog elders in Nederland speelt. Kan misschien een moderator de titel van dit topic veranderen lijkt me op zich wel gepast. |
|
1349 Heerscht behoorlijk! Ich bin dabei! |
|
quote: Wie voelt zich geroepen? edit: Wow, dat was snel! [Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-09-2003 15:09] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh leuk, valt het nog samen ook. Nouja Goudvishal zal dan wel worden. |
|
Red Harvest heersch live ook behoorlijk! Beter dan op CD nmm. Een heerlijke muur van geluid! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In tegenstelling tot de topictitel doet vermoeden speelt Aeternus headliner en is 1349 supportband. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Minor detail Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |