|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb de band elk jaar geinterviewd vanaf 1998 en elk jaar hebben ze gedaan wat ze van te voren verteld hebben.Zo heeft Ronny mij tijdens hun eerste Dark rage tour al verteld dat ze meer richting deathmetal zouden gaan en zo is "Shadows..." ook uitgevallen en nu na "Ascension..." zou er nog 1 album met pure deathmetal komen.Nou,dat hebben ze met "A darker..." dus gedaan.Nu willen ze weer meer richting de oude stijl omdat in de laatst ingeslagen weg niks nieuws meer was te ontdekken voor Aeternus. Kortom,degenen die Aeternus nauw gevolgd hebben weten wat te verwachtenen en weten zijn (Ronny) woorden op waarde in te schatten. Met andere woorden;ik twijfel er niet aan dat ze iets anders gaan doen dan wat van te voren is gemeld door hem. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-11-2003 21:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: idd je weet met hem vaak waar het naartoe gaat , hij draait er niet omheen. Hoedanook, was die death-aanpak dus wel zeer the pruimen,ook mooi die live-versie van "there's no wine...": lekker beukend I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Laten we het hopen dan. Ik ben al erg blij als de nieuwe cd in de richting van Shadows of Old is [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 25-11-2003 21:54] |
|
Meer richting "And so the night became" is nog beter.Dat blijft voorlopig mijn favoriet Ik ben nog steeds op zoek naar de bootleg Aeternus live at Inferno festival 2002. Ik ben erbij geweest in Oslo vorig jaar en het was een geweldig (maar helaas ook te kort)optreden en zou dit graag nog eens terug willen horen want ik was destijds behoorlijk tjákafull van de Rignes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb ik op mp3 Zenial |
|
quote: Da's (uiteraard) ook mijn favoriet. De sfeer die ze daar weten neer te zetten is geweldig. Alle nummers hangen aan elkaar van gave riffs en ook lekkere afwisseling door onder andere het gebruik van akkoestische gitaren hier en daar. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |