IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 1349 | Aeternus | Red Harvest | 16/11 Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2003 15:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:08 schreef MBMarduk het volgende:
HAHAHAHA goed zo I.K., lekker "fear, uncertainty and doubt" verspreiden opdat mensen liever naar de Goudvishell verkassen

Ach.. werkt toch niet, mensen komen namelijk voor Aeternus en niet voor 1349.. al zet je Jim & Jamai in het voorprogramma dan komen ze nog..

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-11-2003 15:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:11 schreef Valorian het volgende:
...al zet je Jim & Jamai in het voorprogramma dan komen ze nog..

Dat kan vermakelijk zijn...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 15:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha

nee.. serieus.. 1349 gaat niet meer door in de Bareog en ook niet meer in Belgie..

er wordt nu gezocht voor een vervanmger van 1349 voor de baroeg...., dat weet ik wel....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-11-2003 16:28 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Laat ik nou eens NIET voor Aeternus komen... Wat was er in die Goudvishal ook alweer?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-11-2003 16:44 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 12:33 schreef mörke het volgende:
ik ga lekker gay naar de catering, kom ik je tegen daar gangrad?

Helaas man, die avond sta ik schlagers te luisteren in de Goudvishal!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-11-2003 16:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:49 schreef irritante klootzak het volgende:
hahaha

nee.. serieus.. 1349 gaat niet meer door in de Bareog en ook niet meer in Belgie..

er wordt nu gezocht voor een vervanmger van 1349 voor de baroeg...., dat weet ik wel....

Nou, lekker is dat... Eerst Zyklon dat niet doorging, nu de vervanger 1349 ook weer niet. Weten ze zeker dat Aeternus nog wel doorgaat???

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-11-2003 16:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 16:28 schreef TNightmare het volgende:
Laat ik nou eens NIET voor Aeternus komen... Wat was er in die Goudvishal ook alweer?

Hoppa:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=948714

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-11-2003 16:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 november 2003 16:46 schreef altx het volgende:
Nou, lekker is dat... Eerst Zyklon dat niet doorging, nu de vervanger 1349 ook weer niet. Weten ze zeker dat Aeternus nog wel doorgaat???

Ja Ares zegt dat Aeternus gewoon doorgaat

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-11-2003 16:53 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 5 november 2003 21:38 schreef Gunman het volgende:
Eh, dat concertclubje in Zottegem is niet meer, het zou volgens de site van Aeternus nu in Herzele doorgaan : concertclub Konk.

Nu ligt Leuven voor mij eigenlijk wel op de weg daarheen: lift?

Oeh, interessante info!
Ik mail je daarover.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2003 17:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lekker betrouwbare tent, die Baroeg..:

'laatste nieuws'

- AGENT STEEL * MONTANY * AFTER ALL ... CANCELLED!!!
(vr. 31 oktober)

- Hate Eternal * Dying Fetus * Deeds of Flesh * Severe Torture
(verplaatst van za. 11 oktober naar vr. 9 januari)

- Nasum + supports CANCELLED
(za. 18 oktober)

- Zyklon replaced by 1349
(za. 16 november)

- Katafalk * I.N.R.I.* Sanguinary * Growbar
(verplaatst van vr. 19 december naar za. 27 december)

- Behemoth CANCELLED
(zo. 18 januari 2004)

IPV dat ze nou eerst zorgen dat ze de boel goed voor elkaar hebben (qua contracten enzo) alvorens concerten bekend te maken.. zou een hoop geschrap en verplaatsen schelen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-11-2003 17:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen 1349, hmm jammer, dan ga ik niet. Ach, kan ik mooi toch nog op mijn bek flikkeren de 15e .

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-11-2003 17:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 06-11-2003 17:33]

this user is dead

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-11-2003 17:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 november 2003 15:49 schreef irritante klootzak het volgende:

Oh nee, hier had ik overgelezen. En ik wou zo graag 1349 zie-hi-hien!!

Pff dan ga ik ook niet geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-11-2003 17:33]

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2003 18:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.... begin wel te twijfelen... 9 euro is niet veel, maar voor ALLEEN Aeternus... + 12,50 euro reiskosten, en bier...

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 06-11-2003 18:36 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Aaaahhhh, 1349 niet doorgaan!? Damn! Daar wist ik niets van, staat nog niets van op de website, maar dat zal dus wel niet de betrouwbaarste bron zijn. Ik zal het nog eens aan een betrouwbare bron vragen, hij moet die bands bij de baroeg gaan interviewen...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 07-11-2003 10:50 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Is er nou ergens iets officieels te vinden over de afzegging van 1349? No offence maar van irritante klootzak's statement krijg ik niet direct 100% vertrouwen
Maar wel balen als dit echt zo is, Aeternus is ook wel leuk maar niet mijn eerste keuze...

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-11-2003 11:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nah, heb ik ook weer een excuus om niet te komen.
Scheelt me weer enkele euro's.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

irritante klootzak
Posted 07-11-2003 13:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

je kan wel gaan zeuren over de baroeg dat de concerten niet doorgaan, maar 9 van de 10 keer kan een zaal daar ook niks aan doen... het gebeurd wel vaker dat bands eerst toezeggen en dan op het laatste moment weer afzeggen: gebeurd ook bij de goudvishal en andere zalen... een goed voorbeeld is Agent steel: daarvan hoorde we bij de goudvishal ook pas een week van te voren dat ze de tour hadden gecancelt en naar huis zijn gegaan..

\verder is het waar dat 1349 niet speelt... FROST moet namelijk met satyricon spelen volgend weekend in Griekenland..

http://www.satyricon.no bij concerten, daar staat het... geloof me of niet, maar het is zo..

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 07-11-2003 16:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat is de line-up voor de 16e...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-11-2003 16:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Fuck it! Hoe kunnen ze die entreeprijs nou handhaven bij zo'n vervanging.. (al hoewel 9 euro an sich natuurlijk weer lekker goedkoop is)

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-11-2003 16:39 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Kut!
Ik was dus wel 1 van die weinige mensen die wat WEL voor 1349 zou komen, maar nu wordt het dus wachten...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-11-2003 17:23 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik zou ook voornamelijk voor 1349 komen maar ook wel een klein beetje voor aeturnus, nu maar ff kijken of ik wel/niet ga..

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-11-2003 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's mooi kut,ik zou een 1349 interview doen in Rotterdam

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Posted 07-11-2003 17:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 17:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's mooi kut,ik zou een 1349 interview doen in Rotterdam

hebben je Noorse vrienden je verkeerd ingelicht

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-11-2003 18:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Dat zit je dwars he, paardenfan?

Al weer terug van de hoeve zie ik?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com