IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 1349 | Aeternus | Red Harvest | 16/11 Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2003 20:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 20:05 schreef Zenial het volgende:
Argh ik ben gespot! Hoe weet je hoe ik eruit zie?

Als ik het goed heb, heb jij een sik met vlechtjes. Dat is wel redelijk herkenbaar...
En verder heb ik je bij het ET-gebouw wel eens zien lopen, alleen liep jij toen net naar buiten en ik naar binnen of zoiets en hadden we allebei nogal haast, anders had ik je toen wel ff aangesproken...
En toen ik je in de Baroeg zag, stond je al met iemand anders te praten en ik ben niet iemand die zich middenin een gesprek stort, alleen omdat ik een mede-ZM'er zie, of ik moet me heel erg eenzaam voelen...

quote:
Op 17 november 2003 20:05 schreef Zenial het volgende:
Hehehehe als ik dat had gezien had ik je er ook mee gepest
(...)

Nu ga ik het echt tegen m'n mama zeggen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-11-2003 2:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 november 2003 16:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Was weer eens een ruige middag
Helaas heeft 1349 alleen de laatste 2 optredens afgezegd van de tour.Jammer want ik had ze graag weer eens willen zien.
De eerste band heb ik gemist vanwege mijn interview met Radek aangaande Amok.
Red Harvest was gaaf.Heb ze reeds een keer of zes gezien maar ben altijd te zat geweest om me er iets van te herinneren.
Aeternus was wederom erg bruut hoewel veel te kort.Volgens Ronny en Oryan wel het beste optreden van de tour
Belgie was een van de slechtste optredens,o.a. wegens een lam publiek.
Na het Aeternus optreden nog een Deathcon (ex-Cult of Catharsis) interview gedaan.
Heb verder van Erik de nieuwe Bourbon Flame demo gekregen en van Radek de nieuwste Amok demo
Aeternus is trouwens bevestigd voor het Inferno festival komend jaar in Oslo

Heb geeneen ZM'er gezien trouwens

Ik was er toch echt. Ik heb een tijdje met Ronny gepraat. (eindelijk ontmoet na 1.5 jaar)
En Sassette, Valorian, Invictis, en Cadaveria waren er ook

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-11-2003 7:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 20:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het probleem met de Aeternus shirtjes was dat het label niks heeft betaald en zodoende de band zelf alles uit eigen zak heeft moeten betalen.Vandaar dat er slechts 1 shirt was met slechts alleen een print aan de voorkant.De grotere maten waren trouwens al allemaal verkocht op de voorgaande dagen.

Sla me dood, maar ik dacht dat ik in Gent toch een tweetal verschillende shirts zag :
-shadows of old (gekocht)
-a darker monument

Man, ik hoop ze nog eens gauw terug te zien, zonder technisch geklooi en met wat meer enthousiasme in de zaal, zodat ze wat langer doorgaan...

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 13:00 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Aeturnus speelde idd veel te kort, ong 50 min. en dat voor de headliner! Maar het was wel een gaaf optreden, hoewel ik graag wat meer oudjes had gehoord.... Het publiek was idd ook een beetje lam, hoewel de haartjes toch op zich wel talrijk door de lucht zwaaiden af en toe.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-11-2003 13:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 november 2003 13:00 schreef DecomposingBitch het volgende:
hoewel de haartjes toch op zich wel talrijk door de lucht zwaaiden af en toe.

Hehe niet van mij. Ik had nog nekpijn van The Crown

Zenial

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-11-2003 13:43 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 13:29 schreef Zenial het volgende:
Hehe niet van mij. Ik had nog nekpijn van The Crown

ik had ook nog nekpijn van de avond daarvoor(annatar/triple7), dit was niet de reden waarom ik niet aan het bangen was.. dat kwam namelijk door een vrouwelijk persoon
aeternus was erg leuke achtergrondmuziek

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2003 17:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 7:25 schreef Gunman het volgende:
Sla me dood, maar ik dacht dat ik in Gent toch een tweetal verschillende shirts zag :
-shadows of old (gekocht)
-a darker monument

Man, ik hoop ze nog eens gauw terug te zien, zonder technisch geklooi en met wat meer enthousiasme in de zaal, zodat ze wat langer doorgaan...
Die Shadows of Old shirtjes waren nog van een restpartij welke door Hammerheart is gedrukt enkele jaren terug.
Voor deze tour heeft hun nieuwe label NAP geen geld uitgegeven aan merchandise zodat de band zelf alles moest betalen.Vandaar dat er maar 1 nieuw shirt aanwezig was,namelijk het A darker monument shirt.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2003 18:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik was er ook , maar ik was nog een beetje lam van mijn eigen optreden van zaterdag ervoor ....
en de tamme reactie van het publiek?; pfff...dat is typisch Baroeg; de meeste staan daar altijd een beetje de band van het podium af te kijken, er komen leuke bands maar het publiek en de sfeer is heel vaak op het gebied van concerten rondom kut.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-11-2003 18:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 november 2003 17:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor deze tour heeft hun nieuwe label NAP geen geld uitgegeven aan merchandise zodat de band zelf alles moest betalen.

Wat een leuk label is dat. Waarom zitten ze daarbij?

quote:
Op 18 november 2003 18:25 schreef invictis het volgende:
en de tamme reactie van het publiek?; pfff...dat is typisch Baroeg;

Ligt ook aan de band. De dag ervoor stonden er maar weinig mensen stil in de baroeg

Zenial

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 18-11-2003 19:57 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:

Argh ik ben gespot! Hoe weet je hoe ik eruit zie?

nou ongeveer zo:

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 20:21 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tjesus, waat enne kruujer!
(ff op de Limburgse toer. hehehe)

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Hub de Gallier
Posted 18-11-2003 20:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 18:42 schreef Zenial het volgende:
Wat een leuk label is dat. Waarom zitten ze daarbij?

Verder hebben ze geen problemen.Het contact is zelfs erg goed met NAP.
Ik vermoed dat het label prioriteiten heeft gesteld en dat enkele cd releases voorrang krijgen.Verder heeft het label al veel geld gestopt in de eigen geluidsman die ze hebben meegenomen en het transport om de tournee mee rond te reizen is ook betaald door het label.
Trouwens,ik las ergens hier dat NAP geen vinyl doet.NAP doet wel zeker vinyl uitbrengen,alleen niet de nieuwe Aeternus,deze is een cd-release only.De reden zou ik niet weten...marketing van het label.

' '
Usericon van ' '
Posted 23-11-2003 5:00 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Kan iemand de setlist posten, dan weet ik of ik wat gemist heb of niet.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Hub de Gallier
Posted 23-11-2003 14:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ook zonder setlist kan ik zeggen dat je wat gemist hebt!

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 23-11-2003 14:58 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Jep je hebt zeker wat gemist, was een goed concert van Aeternus

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-11-2003 16:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 5:00 schreef ' ' het volgende:

Setlist zou ik niet weten.. maar kan je wel vertellen dat ze:

- 1 nummer van "And so the night became" hebben gespeeld, en verder dus niets van deze of oudere cd's.
- veel werk van Ascension of Terror hebben gespeeld en van het laatste album.

Of ze iets van Shadows of Old hebben gespeeld weet ik niet meer, vind het album niet veel aan eigenlijk.

Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 14:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Amok interview online op Vampire!

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 24-11-2003 15:09 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 23 november 2003 16:32 schreef Valorian het volgende:
Setlist zou ik niet weten.. maar kan je wel vertellen dat ze:

- 1 nummer van "And so the night became" hebben gespeeld, en verder dus niets van deze of oudere cd's.

Utut, ze hebben dinges ook gespeeld, van 'Beyond the wandering moon'... de titel is iets met crimson en wine... *slecht geheugen*

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-11-2003 15:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 november 2003 5:00 schreef ' ' het volgende:

Komt in orde, ik vraag het wel even voor je.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-11-2003 18:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 15:09 schreef ~Narsil het volgende:
Utut, ze hebben dinges ook gespeeld, van 'Beyond the wandering moon'... de titel is iets met crimson en wine... *slecht geheugen*

There's No Wine Like The Bloods Crimson bedoel je.. Die komt van And So The Night Became ,, en was, zoals ik al zei, het enige pre- shadows of old nummer wat ze die dag gespeeld hebben..

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-11-2003 18:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

*bedenkt zich dat ze de foto's eens online moet gooien*

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

' '
Usericon van ' '
Posted 24-11-2003 21:36 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 november 2003 15:09 schreef ~Narsil het volgende:

'There's no Wine Like the Bloods Crimson' is van And So the Night Became. Maar zo te lezen wel erg weinig ouder werk. Dat verzacht de pijn dat ik er niet bij kon zijn wel gedeeltelijk.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-11-2003 21:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 21:36 schreef ' ' het volgende:
'There's no Wine Like the Bloods Crimson' is van And So the Night Became. Maar zo te lezen wel erg weinig ouder werk. Dat verzacht de pijn dat ik er niet bij kon zijn wel gedeeltelijk.

Tsja.. helaas.. maar had niet veel ouds verwacht ook .. de band is nou eenmaal een andere kant ingeslagen na And So The Night.. maar was al lang blij dat er zoveel gespeeld werd van het meesterlijke Ascension Of Terror

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 24-11-2003 21:59 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Héhé, oeps... Dat zijn de enige twee Cd's die ik heb en nog haal ik ze door elkaar.

Hub de Gallier
Posted 25-11-2003 17:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals in mijn interview met Ronny valt te lezen gaat Aeternus met kun komende cd weer meer richting de oude stijl.Het deathmetal uitstapje hebben ze genoeg uitgewerkt met de laatste 3 cd's en het is nu dus weer tijd voor de oude stijl

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com