![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja. Het is aan het aantrekken. We gaan de laatste kwartaal naar verwachting een hogere resultaat halen dan in het hele jaar 2002. Feit blijft wel dat de economie dit jaar krimpt. Dit wordt veroorzaakt door de bedrijven die het NET niet gered hebben en omvallen (zie faillissementsstatistieken) en zodoende minder produceren. Dit is, hoe wrang ook, juist zeer goed voor de overblijvers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Vicieuze cirkel. Wat moet je daar aan doen als overheid? Juist, doorbreken door te investeren. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Yep, tis gewoon een sneeuwbal effect zeg maar, het begint (relatief) klein maar op den duur merken steeds meer mensen het. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ja. Maar wel investeren in de zaken die het bedrijfsleven stimuleren en met name onderwijs en deels veiligheid. Ja dit is ook voor bedrijven belangrijk, vorig jaar zijn 40%!!! van bedrijven in de regio Utrecht geraakt door inbraken e.d. met de bijbehorende inventaris/voorraad verlies die dikwijls niet volledig vergoed wordt. Voor zover ik heb begrepen wordt er iig wat meer geld in onderwijs gestoken, zij het niet extreem veel. Een maatregel zoals het ontmoedigen van de VUT is ook een vorm van investeren aangezien je meer mensen productief houdt. Het is bovendien eerlijk. De fiscale voordeeltjes van de VUTters werden betaald door de mensen die wel tot hun 65e werkten. Edit: maatregelen die de kosten van bepaalde diensten zichtbaar maken aan de burger zoals de €1,50 recept bijdrage bijvoorbeeld vind ik ook zeer geschikt. Als je daarmee een onnodige stijging van ziektekosten kan terugdringen werkt het op termijn stabiliserend op de premies die je moet betalen en wordt er netto minder uitgegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-09-2003 17:28] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Oplossing: niet klagen, maar aanpakken! Ik heb ook het gevoel dat ahet aantrekt. ![]() |
|
quote: nee, nee! niet op die hoed en niet op hun salaris. Maar toch een principe kwestie. Ik vind het soms moeilijk te slikken dat (zeer) rijke mensen met hun corrigerend vingertje staan te zwaaien maar wel zo een belachelijk hoeveelheid uitgeven aan iets onbelangerijks(en ook nog beseffen dat de groep mensen die moelijk rond kan komen sterk groeit). laat die mensen ook maar eens tonen dat ze meeleven en meedoen (om over die albert heyn perikelen maar te zwijgen). ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Als Bea zonder hoed komt wordt er niemand beter van hoor. En de perikelen bij Albert Heijn vind ik ook belachelijk....althans de onnodige ophef daarover. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
geweldig dat de tandarts uit het ziekenfonds gaat. sukkels! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Dat de pil en de tandarts uit het ziekenfons gaan is maar om 1 reden : meer geld .... zo betaal je nog meer voor je verzekering (die in 1 jaar al zo'n 125% duurder is geworden) ![]() |
|
quote:Heeft ze dat echt gezegd? ![]() ![]() |
|
quote: Neu, maar dat zal vast gebeuren, dat hoor je nooit namelijk. ![]() |
|
quote: ja, ze stond in de neus te peuteren ne blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablabla roepen [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-09-2003 17:42] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: dat gaat dus niet gebeuren, iedereen denkt dat ministers/kamerleden zoveel verdienen, niet dus! zij zijn degenen die ons land regeren, een zeer verantwoordelijke taak die zeer zwaar is. voor de zwaarte van deze baan hebben ze zelfs een zeer laag inkomen vind ik. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
Ik kijk uit naar de prinsjesdag dat de koningin vertelt dat ze op haar en familie gaan bezuinigen, oftewel opdonderen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Made up my mind. Zaterdag ga ik meedoen met demonstreren tegen bakellende II We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Veel plezier ik ga een boek lezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Veel plezier, ik denk dat ze flink durven met dit pakket en ben tevens benieuwd hoe het gaat uitpakken. Tijden van cadeautjes moet ook eens afgelopen zijn, het is geen vakantieland hier. WERKEEHH!! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ach, als je maar vaak genoeg te horen krijgt dat er een recessie is, ga je er vanzelf in geloven en dat beinvloed dus het koopgedrag van de comsument. Schijnt dat er 2 jaar geleden ook een recessie was, maar toen zijn er rekenfouten gemaakt waardoor niemand er iets van wist. En hebben we daar ook maar iets van gemerkt in de portomonnee. Nee dus. Al dat gezeik zeg! Recessie aan mijn reet. Ik kan gewoon nog alles doen wat ik een jaar geleden ook deed, niks aan het handje! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Good for you! Ik ben er helaas te laks voor, en ik vrees dat het geen enkel nut heeft. Maar goed, het gaat natuurlijk om het idee. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Heb geen problemen met werken, vind alleen dat ze op het verkeerde bezuinigen. Ik ben blij dat ik in een verzorgingstaat leef, wat ik graag zo zou willen houden. En ik heb geen zin in een prestatiebeurs voor mijn studie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ik studeer ook, maar feit is wel dat veel geen fuck uitvoeren en vervolgens jaren langer over doen. En de term verzorgingstaat vind ik ook al zo fout, het zou meer een vangnet moeten zijn en niet een vrijbrief om vervolgens op je luie reet te gaan zitten wat nu het geval is. Nu gaat iedereen zeiken omdat er eindelijk is een keer wat aan gedaan wordt! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Onze zeer geliefde Bea schrijft de troonrede niet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |