|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer Alco maar dan speelt The Crown in baroeg |
|
Whoohoo!!! ik kom kijken!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
urhm ja maar dan mis je dit: voor de 2e keer maakt niet uit, ik neem aan voor zover ik weet dat er veel meer optredens aan gaan komen, ik hou je wel op de hoogte, Alco Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik kom voor sephiroth !sephiroth!heerst!!!!!!!!!!!! |
|
Het wordt ook tijd om in baroeg te spelen, Alco. Dus die drummert van jullie is er nu wel klaar voor? |
|
Op m'n verjaardag !! Hoe lief Kan het dan volgend jaar wel een beetje dichter bij m'n thuis, dan kan ik zelf ook komen !? |
|
ja ja...hij heeft er zin an ik hou je op de hoogte, greetz, Alco Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Euh.. wat doet Sephiroth daar nou weer tussen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik weet niet of deze line-up klopt, had begrepen dat Cardinal ook kwam. [Dit bericht is gewijzigd door leader op 16-09-2003 16:35] Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
dit is wat ik net gehoord heb, ik weet dus niet of het klopt maar gezellig wordt het Katafalk, Cardinal, Sephiroth, Hatred, Stigma, Memorial, Tempus Fugit, Brainblast greetz, Alco Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Enig idee of die speeltijden kloppen? En hoe kom je aan die info? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
die speeltijden hoop ik wel dat ze kloppen ja , ik heb ze van elektra zelf doorgekregen vandaag via mail omdat we ook moeten optreden, maar het kan natuurlijk altijd gewijzigd worden, ik weet niet hoe de organisatie van Elektra is namelijk. anyways...enter the stage and unleash Hell Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik kom zekers |
|
Wordt een beetje moeilijk met de trein terug naar Roosendaal als Katafalk zo laat speelt. Zou je wellicht zsm deze tijden hier willen bevestigen? BVD What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik hou jullie op de hoogte, Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Danku! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Stigma!! |
|
Woont er een zmmer in de buurt waar ik kan crashen? Dan kom ik ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het staat ook in de Aardschok met een klein berichtje en daar staat dat het al om 14.00 uur begint. |
|
NEWSFLASH!!!!! : Ik kreeg vandaag een envelop binnen van Elektra met daarin vermeld de definitieve speeltijden; and here they are: -14.30-15.15: Tempus Fugit(death) -15.45-16.30: Cardinal(death/grindcore) -17.00-17.30: Brainblast(grindcore) -19.00-19.45: Hatred(death) -20.15-21.00: Memorial(black)(wij dus...) -21.30-22.15: Stigma(death) -22.45-23.30: Sepiroth(black) -24.00-24.45: Katafalk(death/trash) zaal gaat dus om 14.00 open en de intree is maar 5 bloederige Euro's! Dus komt allen op 15 november naar Elektra te Sliedrecht voor een vette dag en avond metal, bier en gezelligheid! greetz, Alco [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 28-10-2003 20:14] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Altijd gedacht dat die lui thrashmetal speelden.. Ik hoop niet dat ze van stijl veranderd zijn.. |
|
quote: Laatste keer dat ik Stigma zag (vorig jaar) speelden ze nog gewoon keiharde thrash Bedankt voor het speelschema, invictis |
|
graag gedaan ik hoop dat er wat mensjes komen kijken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wie van de ZM'ers komen er eigenlijk naar dit festivall, ik weet wel dat Vampie zowieso komt, nog meer mensen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik kom ook! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |