|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
bij deze ook even het supertoffe publiek bedanken voor de reactie We hebben ons prima kunnen vermaken en we kregen wel de indruk dat mensen Memorial op prijs konden stellen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: K, bedankt! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
julie speelden best strak en het hakte bij tijd en wijle behoorlijk, gelukkig niet alleen maar van die blastbeats! Ik hou wel van rudimetaire Death Metal..het deed me wel een beetje aan Obituary denken, met wat meer snelheid hier en daar... Maar ik moet zeggen dat ik veel ana de bar heb gehangen, maar jullie optreden heb ik toch wel grotendeels gezien! |
|
quote: Met goede bands vergeleken worden is altijd mooi!!!! Hoe is het trouwens met Enforcer, alles nog steeds goed? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Aardig we zijn de draad weer aan het oppakken, 20 december tereden we op in het bomvrij hospitaal HAHAHAHAH in hellevoetsluis samen met Liar of Golgotha en Israthoum en lady Die! heb er erg veel zin in, wordt gezellig, vast worden we weer allemaal dronken..alleen hopelijk dit keer niet voor het optreden |
|
quote: Hehehe, dat ken ik. Maar dan heb je voor je gevoel iig goed gespeeld *smiliej* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jammergenoeg voor hen leggen we alles op de gevoellige plaat ende tape vast I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: De foto's die door mij zijn gemaakt stuur ik per mail naar je toe z.s.m. grtz Fred (Elektra) |
|
en mochten er meer mensen zijn met foto's van Memorial en of Profane; gaarne bij mij melden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jaja..vergeten rolletje weg te brengen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Cool, bedankt! Als ik me niet vergis stond er ook een schone jongedame met een toestel vooraan. Kent iemand die? |
|
quote: grin..we stonden met 3 dames met toestel..ik neem alvast niet aan dat je mij bedoelt..ik vermoed zillah Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Nee man, kan ik niet zijn. En waren er idd wel meer. Hoe zag ze eruit? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Memorial: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mooi! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Toffe foto..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
thanks, we zijn ook best toffe gasten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mijne zijn donderdag klaar..mochten ze en geluk zijn en er een beetje uitzien zal ik ze scannen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Vampie, ik ook zien ja? Ik breng ze denk ik ook maar eens heen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja , kom op met die foto's Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: effe ook naar mij fred!!! Thanks!! Cardinalist 1ste klas |
|
we're online [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 19-12-2003 16:17] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Die flyer heb ik |
|
quote: Nog voor de kerst graag Zil! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |