|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja is goed. Ik waarschijnlijk mijn Monolith shirtje, of je ziet mijn tattoo op mijn onderrug wel. Anders kan je me vinden bij Vampie, of Invictis.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik post hier maar pas hoor ik ben wel 15 jaartjes jong |
|
quote: Geeft niet die moeten er ook zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tot morgen! |
|
voor de mensen die gaan tot morgen |
|
see you tommorow |
|
gheghe...tot vandaag dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
tot vanmiddag |
|
quote: Tot straks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tot kijk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Verandering in de programmering, blijkbaar is er een band uitgevallen (weet niet wie), Hatred begint om 20:15 uur (ipv 19:00 uur). Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
ja klopt; er is een band uitgevallen...in plaats van de uitgevallen band speelt Profane . wij spelen ook iets later; om 21.30, tot vanavond dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
mochten mensen zich nog vervelen vandaag?.....komt naar Sliedrecht .... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ZO!!!! Dat was een zeer goed festival, lekker gespeeld, goed geluid, organisatie tiptop in orde. Alle lof uit naar Fred, klasse! Heb het goed naar mijn zin gehad, en de rest van de band (Hatred) ook. Tot (hopelijk) volgende keer! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Zo, dat was weer een gezellig avondje met een hoop bekenden (en een hoop bier) Invictis eventjes gezien en Vampie + vriend. Ik wist alleen niet wie van de vele 15-jarigen Winter Throned En leuk je ontmoet te hebben Zillah Alleen te terugreis was wat minder geslaagd. Kuttreinen ook. Nou Vampie, die bus die ik had gepakt was ook geen succes. Ik moest daarna nog echt een pokke end lopen. Op een gegeven moment liep ik zelfs in een treintunnel(?) waar ik de uitgang niet meer van kon vinden. Daarna liep ik opeens op een bouwput(?) waar de aanwezige bouwvakkers(?) mij gelukkig de goede richting op stuurde. Wordt ik vannochtend wakken, van top tot teen onder de bagger (nu weet ik meteen waarom niemand mij een lift wilde geven) en twee beurse en verdraaide knieen zodat ik nu niet eens meer kan lopen. Ik ben toch heel benieuwd wat ik gister heb gedaan op mijn weg naar huis. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vond het supergezellig..heb alleen Memorial (Alco u heerscht ) en de band daarvoor gezien. Ik wil iedereen mijn excuus aanbieden die ik misschien onzedelijk betast heb..ik was straalbezopen En Heintje..wij moesten op R'dam een uur wachten. De biatch in de trein daarvoormelde ons dat we ons niet hoefde te haasten,de trein richting Den Haag cs. was al vertrokken Verder super!moeten we eigenlijk vaker doen ..nu wachten op de foto's Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 16-11-2003 14:57] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Oja, dr zijn foto's gemaakt Waarom staan die nog niet online? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja Aris ik heb een paar fotoos HAHAHA, op een kijk je nogal vaag uit je ogen! Was wel gezellig maar was erg moe ben vvroeg weggegaan...moet dinsdag en donderdag er weertegenaan bij respectievelijk Youp van 't hek (HAHAHAHA) en Over Kill |
|
quote: did i cuddle you? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hmmmm, dan moet ik ze toch echt eerst zien voordat je ze post I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 16-11-2003 20:46] |
|
Heh, valt nog mee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Vind je? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |