|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Koop een digi-cam van de bandpot man. Ben je ook niet afhankelijk van anderen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
true, maar van dat geld kopen we bekens en dergelijke en pompen het in merchandise, het gaat er meer om dat we des te meer foto's van verschillende mensen krijgen; je weet nooit wat voor coole foto's erbij kunnen zitten namelijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Het blijft natuurlijk een beetje kids om het te vragen op een forum. Hebben jullie geen groupies/vrienden ofzo? En wat zijn Bekens? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*bekkens* my mistake...jawel er worden al veel foto's gemaakt door vrienden en bekenden maar ik vraag altijd extra namelijk, daardoor hebben wij vorige keer ook hele mooie foto's gehad, dus ja.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
Hoi, ik ben degene die deze dag mogelijk maakt voor bekende en onbekende bands, door het tijdschema door te geven is er besloten om de line up te veranderen daar anders de onbekende bands weinig tot geen bezoekers voor hun podium hebben staan, daarnaast kunnen er maar 180 bezoekers naar binnen dus vol = vol dus kom op tijd.Voor 5 euro kan je kijken naar 8 bands die het allemaal stuk voor stuk verdienen dat er voldoende publiek voor het podium sta dus mensen wees gewaarschuwd de aanvangstijden zijn veranderd betreffende het optreden van de bands. De zaal gaat open om 14.00 uur en de eerste band begint om 14.30 uur. Grtz Fred (Elektra) |
|
Ik kom ook + aanhang I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vampie....wij gaan ook even kijken he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tuurlijk komt Vampie ook I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Je bent ook niet een zeur ofzo he??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ben der ook maar das logisch |
|
quote: Zeker wel..gezellig Hein knuffen en zillah en Inktvisje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nou alles is klaar en gereed (vandaag flyers opgepikt...setlists gemaakt), ik heb er vet veel zin in Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hihi vampie knuffelen. Hein jij komt ook? Gaaf kan ik jou ook ontmoeten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jep, maar wees er vroeg bij voordat ik alleen nog maar onzin uitkraam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
onze demo is nu uit en is zaterdag ook te koop voor €6,50 |
|
quote: Onze demo 4euro Onze mini 7euro Pakket (demo+mini) 10 euro What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Alco? check je meel please Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Tot morgen Vamp... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik kom ook+ aanhang |
|
quote: Meeten....verplicht....... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: what do you meen??? |
|
quote: zo van hallo? Ik ben jij bent..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |