|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ergere foto's gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Yup! |
|
ik had die Aris nog gezien die had volgens mij aardig wat op want die was een beetje ruzie aan het schoppen met een vriend van mij |
|
???? oja? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Er is flink op los geramd? |
|
nou, IK heb er dan iig niets van gemerkt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Zo te horen heb jij helemaal niks gemerkt *proest* |
|
quote: Hij zag de bouwput Hein knuffen is een belevenis opzich..je wordt er zeiknat van Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hoe waren Hatred, Cardinal en Stigma? |
|
Stigma was uitgevallen. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Dat wou ik net zeggen |
|
quote: Jij was er ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: AAAAARGGGHHHHH Ik dacht het al je gezicht te herkennen Hans, maar wist niet zeker of je het was. Had ik je nou toch maar ff aangesproken. Een half jaar geleden oid heb ik jou Jr.V nog overgenomen. Hoe vond je Hatred trouwens? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nopes, maar had gehoord/gelezen dat Stigma uitviel |
|
Nou, dat was weer heel gezellig in Elektra! De bands: Tempus Fugit: Voor de helft gezien en het klonk vrij tam. Cardinal: Erg snel en zeer bruut. Persoonlijk 1 van de beste bands van de dag. Brainblast: Ik had ze al eens meer gezien en wat me het meest opviel was dat ze zonder bassist speelde. Verder wel weer bruut. Profane: De vervanger van Stigma, zo begreep ik later. Ook erg goed. Hatred: Klonk weer erg strak. Memorial: De enige echte blackmetalband van de avond. Erg sfeervol met al die rook, hehehe. Een erg sterk optreden, Alco! Sephiroth: Geen idee waarom ze zo hoog op de bill stonden. Zo heftig was het toch niet(sorry Ben). Katafalk: Echt een superstrak optreden van deze band uit het hoge noorden. Tof van ze dat ze nog een toegift speelde Ik heb me dus wel vermaakt zaterdag. Ik heb alleen Alco ff gesproken van de mensen die op ZM zitten. Ook Elektra bedankt voor de goede organisatie |
|
quote: Zeiknat?? hen ik (weer) wat gemist? quote: Die zocht duidelijk mot met mij, ik niet met hem. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dank u. quote: Altijd handig als je vader de programmeur is. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
[quote]Op 17 november 2003 14:37 schreef Dunne_Hein het volgende: Zeiknat?? hen ik (weer) wat gemist? quote] Mja..op het station droop er bier uit je nek en haar Gelukkig was ik niet zo bezopen dat ik je ging...hmmz..het woord wat ik hier wilde gebruiken zou wel 'ns hele foute reacties op kunnen leveren Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hoe komt dat daar nu weer? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
je leek wel wat geintoxiceerd door acohol waarop jij bij het vooroverbuigen op station Dordt je fles via de binnenzak liet leeglopen Carnivore must Revive |
|
quote: Hij keek ook vrij vaag daarbij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jaja, nu wel weer genoeg over mij gelult I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: grin..maar over jou praten is zo grapp..erhm...boeiend! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
't was gaaf, jammer dat we erg vroeg speelden. De rest van de bands was ook cool. Sephiroth viel me erg mee, maar vooral Katafalk was "on fire" zaterdag. Als ik het trouwens goed heb gezien waren er wat mensen die wij niet kenden die foto's van ons namen. Zouden we die kunnen bezichtigen/krijgen? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |