|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
he IG, toevallig interesse in een Loudness - devil soldier lp? Je moeder. |
|
altijd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: mooi ruilen voor Exodus - Bonded By Blood? Je moeder. |
|
hangt af van de persing ntl, details! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
1983, roadrunner RR9896 moet zeggen dattie echt een prachtige staat verkeerd, zelfs de hoekjes hebben 20 jaar goed overleefd! geen idee of er een inlay in hoort te zitten maar die zit er iig niet bij... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-02-2004 21:10] Je moeder. |
|
Volgenbs mij was die origineel uit 82 Maar aangezien het de eerste license is wil ik wel ruilen ed: Insert hoort er wel bij, maargoed [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 03-02-2004 21:16] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
o hm.. maar goed, ik stuur je wel even een mail. Je moeder. |
|
mooi, maar even weer de aandacht vestigen op DIT nu quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ik heb je mail gezien, alleen is hotmail zo allejezus traag dat ik verder niks meer kan zo ongeveer. ik mail je morgen wel even mn adres toe, als jij je adres ook even mailt, dan doe ik hem voor het weekend op de post Je moeder. |
|
oki! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
verdomme waarom heeft nooit iemand world circus te koop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb die te koop gehad, vorig jaar nog, komt wel nog terug! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
die is toch niet zo moeilijk te vinden.. pas geleden nog zien liggen op de metaal markt.. u heeft mail ironglory zzz |
|
quote: Ik kan het niet nakijken, maar dan heb ik de tweede editie -op een Nederlands label- geloof ik. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: JA!!??? KUTZOOOOI!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: www.millennium-records.nl heeft hem nog ligge. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja die lui hebben van alles liggen dat erg gaaf is, helaas wordt de site nooit geupdate en hebben ze niets waar je om vraagt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hmm vreemd. ik krijg toch elke maand een nieuwsbrief met updates..en volgens mij wordt de site ook netjes bijgehouden zzz |
|
ze beweren zelfs dat die site iedere dag word geupdate, en het leuke is, het is nog waar ook. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door soulseller op 05-02-2004 14:09] |
|
Soulseller : Hahahahaha, sorry voor de fucking late reply maar dat klote internet lag er weer eens uit voor een paar dagen, maar ik stort de knaken voor de insult cd volgende week. Hoe snel heb ik het ding binnen dan eigenlijk ? |
|
IK HEB GEEN INSULT! Als je te veel zuipt worje vergeetachtig |
|
Ah ja natuurlijk hahaha, sorry voor het lastig vallen maar 'k heb het zaakje al weer geregeld. Nogmaals excuses .( de alcohol consumptie lag gister weer te hoog vrees ik. ) |
|
geeft niet |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |