![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
wat must voor die kreator platen he? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ik zou dat ook eens willen zien in feite!!! Waarom verkoop die die sempiternal deathreign? waar's je patriotisme nrtoe? ![]() Dus: • candlemass-tales of creation(picture disc!!!) • deathwish-demon preacher • kat-worship me or die! • Kat-beethoven on speed • Lunatics without skateboards-welcome to the asylum • skyclad-wayward sons of mother earth [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 03-12-2003 22:50] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:neen ik ben trots lid van NO MA'AM Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
lol, dit is te gek ik lig echt in een deuk hier ![]() hoe krijg je ZM op stelten ![]() eindelijk actie op het forum ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Verkoop die Destruction-LP's nou maar gewoon aan mij ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Nja de rest wil ik wel graag (2x Kreator en 1x Morbid Angel).. Je hebt hier al mail over ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Even voor alle duidelijkheid: Melissa, Het oog en Zeven Kerken zijn voor mij. Hahaha Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
!@#$%!&^&!^! * PIIIEEEEEEEEEEEEP * Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Verkocht! Maar wat wil je er voor hebben? ![]() Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-12-2003 22:59] ![]() |
|
U hebt mail! ![]() ![]() This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
mensen mogen en kunnen me inderdaad gewoon mailen, ik zal volgende week dan wel contact opnemen met de betreffende ZM-ers ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Nog meer mail. Die Bathory platen zijn ook voor mij hehehe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-12-2003 23:13] ![]() |
|
![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Er komt ook nog meer mail van mij aan, ik wil Obituary ook graag ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
oki ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: kun je me even mailen welke platen je te ruil hebt? Crawl trekt mijn aandacht...... ![]() This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
quote: Ik hoef de LPs niet te hebben, maar voor de chocola zou ik ook in het zwembad springen ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Mij ook ![]() @invictus: MAIL!!! hehe changed to 'ouwe' ![]() |
|
mail ff voor een lijst naar dennis.weessies@wanadoo.nl ,ik heb veel testament/destruction/hades(amerikaanse)nuclear assault/morgoth en ik heb ook nog enkele picture discs (de verkoop gaat wel hard)zoals nuclear assault-survive/helloween/exodus-faboulaus disaster enzo,ik verkoop maar wil ook nog wel tegen sommige items traden(obituary/king diamond) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |