|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik krijg ook maar geen reactie... |
|
en deze mogen ook weg: ruilen wil ook wel eens lukken! AC/DC - Back In Black Accept - Metal Heart Acid - Black Car EP Anthrax - Spreading The Disease Anvil - Metal On Metal Blacklace - Unlaced Deathrow - Riders Of Doom [ex-Samhain] Earthshaker - Earthshaker Helstar - Remnants Of War Iron Maiden - Number Of The Beast Legal Suffering - Gimme Hope EP Lizzy Borden - Menace To Society Mezzrow - Then Came The Killing Ostrogoth - Ecstasy And Danger Queensrÿche - Queen Of The Reich EP very first pressing, lim. 1500 pc S.O.D. - Speak English Or Die Samain - Vibrations Of Doom Samson - Survivors Saxon - Saxon Scorpions - Animal Magnetism Scorpions - Blackout Steel Vengeance - Call Off The Dogs Testament - Live At Eindhoven Thrust - Fist Held High Tokyo Blade - Night Of The Blade Torch - Electrikiss Toxik - Think This Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
thanks! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: hoeveel voor the end complete? heb ook nog wel vinyl of picture lp's om te ruilen het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: ik hou niet zo van picture discs, maar ruilen kan natuurlijk altijd, wat heb je te ruil? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
tja,veel testament,slayer en verder entombed-crawl/left hand path,morgoth-ressyrection absurd/eternal fall,grave-into the grave,sadus-swallowed in black bijv; het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
zit te tobben om mijn vinyl te verpatsen; vanaf '84 gespaard, veel special items; picture discs, etc. misschien plaats ik binnenkort wel een lijst Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Alvorens die lijst te posten, email mij even aub !! haha.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:en mij! |
|
quote: hij wil kennelijk geen geld verdienen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja maar er zit wel veel teringherrie bij zoals death, kreator, slayer,boltthrower, morbid angel, possessed etc maar ook wel mercyfull fate, king diamond ,maiden en candlemass Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
quote: Wat heb je van King en Fate ?!?!? Ik, Wil Schuurman |
|
zeer veel, alles eigenlijk maar ook op pictures zeer veel, ook met handtekeningen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mailen SVP! julian@*NOSPAM*vampire-magazine.com minus *NOSPAM* Ik, Wil Schuurman |
|
king diamond??? mail:dennis.weessies@wanadoo.nl het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
whahaha , nou er is genoeg interesse zie ik al, ik maak vanavond die lijst wel, zal zo ff de elpees erbij pakken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
oud black spul mag je ook apart leggen Je moeder. |
|
En mail een lijstje met picture LP's naar mij! Zenial |
|
ik gooi eerst heel de lijst hier op Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jo, don't forget about me! I hou van lijstjes! En van death/thrash metal........ This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
All your Thrash are belongs to us! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-12-2003 21:30] |
|
gheghe, ok ok, ik ga ff douchen en wat eten en dan zal ik de LIST posten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik kom weer net op tijd zie ik *wrijft in handen* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |