|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:huhuhuhu |
|
quote: + Maltese Falcon - Metal Rush Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Black Sabbath:Born again 10euro Black Sabbath:Master of reality 10euro Metal under Greece pt 1 Black/Death-Comp-lp with:Void,Bestial wrath,Legion of Doom,Vorphalack,etc… 10 euro Rotting Christ:A dead poem 15 euro Sepultura:Roots 10euro Krisiun666@pandora.be |
|
ehm iron glory waarom doe je ign die geweldige ecstasy and danger weg maar hoeveel voor de acid EP en toxik - think this? [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 05-12-2003 9:23] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: bent u er al uit of niet? Stuur anders even een mailtje.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:ik heb hem meer dan een keer in mn rek staan, dus mag er wel 1 weg aangezien het identieke persingen zijn ook. En ZO geweldig is die plaat ook weer neit geef mij maar'n Feelings Of Fury! ik Mail jouw een XLS door met alle gegevens van de lijst Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zat te denken aan 15 pleuro voor lp's en 30 voor PD's lijkt me wel netjes zal morgen mensen ff mailen over hoe of wat Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nou ik heb alle mensen gemaild die gereageerd hadden zal naar aanleiding van hun reactie lijst updaten van de week Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
HE! JE SLAAT ME OVER! |
|
quote: Dat is echt veel te duur voor de meeste platen. De helft daarvan zou een normale prijs zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:doe normaal! een achtste is redelijk! |
|
Allemaal Picture Discs: Rage - End Of All Days Stratovarius - Infinite Rhapsody - Symphony Of Enchanted Lands Luca Turilli - Kings Of The Nordic Twilight Gamma Ray - Powerplant |
|
quote: uhr je zou me toch op msn spreken vanavond Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dat het een PD is wil nog niet zeggen dat daarmee de muziek ook aan te horen is... Je moeder. |
|
quote: uhr ik doe iets verkeerd geloof ik Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: heel erg verkeerd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ja |
|
quote: |
|
quote: Naja, de meeste 2eh lp's kosten tussen de €5 en €10. En de iets zeldzamere zie ik voor €12/€15 gaan. En die PD's echt niet duurder dan €20. Maarja, het is jouw vinyl dus ook jouw prijzen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Dat zijn inderdaad gangbare prijzen. |
|
helaas ook zeldzame prijzen... Je moeder. |
|
quote: prijzen in dollars vertekenen nogal, laten we het maar op eurootjes houden of niet? Ik moet zeggen, er staan platen tussen die wel degelijk redelijk geprijsd zijn voor die 15 euro, hoor en ja toevallig betaal ik dat ervoor... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: nou kijk, die lp's zijn gewoon in echt zeer goeie staat en het is een richtprijs, ben niet onmenselijk en er valt heus wel over te praten bij wijze van als men meer afneemt. Maar het moet niet te gek worden anders kan ik ze net zo goed in de GFT bak gooien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: u hebt wederom mail... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |