![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Jood? Ef uitkijken met wat je zegt kerel. 100% anti-020!! Nou, dr zijn er al een paar verkocht, voornamelijk Noren en Duitsers. cheers ![]() |
|
Alleen homo;s verkopen promo's ![]() |
|
Ik heb er zelf ook veel geld voor moeten betalen, dat krijg je als collectorwaus... Je wil gewoon alle versies bemachtigen, kost wat kost. Ik heb er ongeveer 11 jaar op gedaan om deze collectie te verzamelen (veel staat er niet meet op, is al verkocht). Als je geen verzamelfreak bent snap je t toch niet ben ik bang... ![]() |
|
hahaha, hou toch op man. Zulke prijzen goedlullen met te zeggen dat alleen "verzamelfreaks" het begrijpen. ![]() |
|
Als je dat betaald ben je wel een volslagen mongool ... ach ja ... ![]() |
|
Zoals ik al zei, er is al een boel verkocht, hoe meer in een keer, hoe beter de prijzen. Genoeg verzamelaars die WEL geinteresseerd zijn dus! Als je GEEN interesse hebt dan is dat ook OK, je hoeft t niet te kopen hoor!~ ![]() ![]() |
|
Mwa, ik dok ook wel eens 30 euro voor een cd....niet vaak, maar toch. Maar goed dan gaat het ook om echte kwaliteit.....(Sadus-Swallowed in black, Sabbat - Dreamweaver) ![]() |
|
Precies! zo is t ook, en de meeste items in mn lijst, zeker de vinyls, zijn collectorsitems. Je moest eens weten hoeveel ik daar voor heb moeten betalen! En dan zeker verkopen voor een paar knaken, nee sorry, dat zou niemand hiero doen! Maar goed, er valt altijd te onderhandelen over de priijs natuurlijk! ![]() ![]() |
|
quote:ik heb die sadus in opperbeste conditie op vinyl, dok je daar ook 30 voor, dan issie verkocht ![]() ![]() |
|
quote: Intersante stukjes hier en daar, maar toch iets veel geld, zelfs voor Hypnos! ![]() ![]() Alleen voor de bovenste laag freaks dus signature ![]() |
|
in de aanbieding! Morbid Angel- Altars of Madness Splattervinyl, totally fucking LTD edition! 400 Euro Morbid Angel- Domination LP, 1st pressing, still sealed! With strange cover! 400,50 euro! ![]() |
|
Vet goedkoop neger, uhuhuhuh. ![]() |
|
quote: Op zich wel gaaf maar jammer van die Strange Cover op de Domination LP. Ik zoek al jaren naar een met de gewone cover en ben hem nog nooit voor zo'n idioot laag bedrag tegengekomen. ![]() ![]() |
|
helaas! volgende keer beter! ![]() |
|
quote: nee... gelukkig niet. waarom verkoop je eigenlijk je spul, als je er zogenaamd zoveel geld ingestoken hebt en er 11 jaar over gedaan hebt om het te verzamelen? ![]() |
|
Het zal de R'n B zijn. Die knul heeft de bling bling gezien, uhuh. Yo! ![]() |
|
inderdaad... er moet bijna wel een commerciële gedachtengang achter zitten. ![]() ![]() |
|
tja...begrijp ook niet waarom je opeens verkoopt na zoveel te hebben ge-ebayed, zou me collectie alleen verkopen op zijn geheel aan een verzamelaar. signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ect ect. typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-10-2005 0:52] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
eheheh. 220 euro voor die ulver box.. hebben we destijds 60 gulden voor betaald bij de large Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
jaja... inflatie en zo hé signature ![]() |
|
quote:inflatie.. mijn anus.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-10-2005 1:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: bij deze... en je adres is? signature ![]() |
|
Nee, dat is penetratie denk ik ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |