IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kvist Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-09-2003 10:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl



Zenial


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 10-10-2003 20:04 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Kan iemand mij helpen aan de MP3's van hun demo??

Zou tof zijn


A black heart can only find beauty in darkness.


Skull
Usericon van Skull
Posted 11-10-2003 12:11 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 10 oktober 2003 20:04 schreef Pyrexia het volgende:
Kan iemand mij helpen aan de MP3's van hun demo??

Zou tof zijn

Kan 'm voor je tapen als je wil...


- Mutatis mutandis -


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 11-10-2003 13:27 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Thanks, maar in de vorige posts werd gesproken over MP3, dus ik dacht...da's vrij makkelijk door te mailen. En eigenlijk ben ik het tape tijdperk compleet voorbij eigenlijk, hehe.
Zelfs m'n vinyl platen gooi ik op CDR


A black heart can only find beauty in darkness.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-03-2004 20:17 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Schop! Ik heb zin om eens verder te lullen over dit bandje.

Om mijn mening maar te geven:

For Kunsten Maa Vi Evig Vike is echt één van m'n favoriete albums. Elk nummer is briljant, geen enkele mindere. Fantastische riffs, donker sfeertje, heerlijk gewoon. Het verveelt me nooit.
Ik blijf me er ook over verbazen hoe dit album als het vandaag de dag uitgebracht zou worden, zeker weten alsnog menig andere blekkieband van z'n sokken zou blazen.
Het heeft de tand des tijds perfect doorstaan, je hoort gewoon NIET dat het uit 1995 komt. Niks stofzuigerproductie, maar een kraakheldere stormloop van het begin tot het eind. En toch gaat de sfeer niet verloren...

Zwaar indrukwekkend! Vreselijk eigenlijk dat ze maar zo kort bestaan hebben. Ze hadden een grote kunnen worden binnen de scène.


Jullie zijn allemaal negers!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-03-2004 20:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Helemaal mee eens! Geweldige plaat! Svartedal

Ik vraag me af wat de heren nu doen. Ik heb trouwens helemaal geen idee wie hierachter schuil gaan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-03-2004 20:43 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Het schijnt dat enkele leden nu in Urgehal spelen. Is echter niet zeker.

En idd, Svartedal! Stupet! Vettenetter!


Jullie zijn allemaal negers!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-03-2004 20:44 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 20:42 schreef NecRobert het volgende:
Helemaal mee eens! Geweldige plaat! Svartedal

Ik vraag me af wat de heren nu doen. Ik heb trouwens helemaal geen idee wie hierachter schuil gaan.


Nee ik ook niet het cd-"boekje" helpt je hier ook niet bepaald bij . Zal hem zo weer eens opzetten echt gave cd


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-03-2004 20:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Moet ik nogsteeds checken


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-03-2004 21:26 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Zo snel mogelijk doen dan.


Jullie zijn allemaal negers!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 18-03-2004 22:05 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

goh, ik was de band bijna vergeten, maar dit topic toch eens weer uit de kast gehaald. Heerlijk schijfje was het en is het nog steeds



Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 19-03-2004 2:59 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Waren ze niet ooit gestopt omdat de drummer permanent zijn arm verneukt had en niet meer kon spelen. (of is dat een broodje aap verhaal?)


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-03-2004 3:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom mmoet alles auit skandinaviee komen?? fuck ik begein echt een helel aan dat gebied te krihgen, `


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 12:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 3:19 schreef karnivoor het volgende:
waarom mmoet alles auit skandinaviee komen?? fuck ik begein echt een helel aan dat gebied te krihgen, `



iesch jei te viel gedroncken giesteren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-03-2004 12:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Potdikkie, die heb ik ook nog ergens staan ja. Toch weer eens tevoorschijn trekken, ik kan hem me nauwelijks meer herinneren...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-01-2005 22:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik kan een shirt van Kvist krijgen, maar heb deze nog nooit gezien. Is er onlangs toevallig een nieuwe ge-released? En zo niet, hoe ziet de oude eruit? (Hub? )


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 26-01-2005 10:49 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Inderdaad een heerschend bandje Naar ik begrepen heb spelen er inderdaad leden van in Urgehal. Van metal-archives.com:
Additional notes
Members of this band went on to form Urgehal, as well as Xploding Plastix, an electronica band.
Ook begreep ik van een Noorse vriendin van mij dat er ook iets met een Jazz bandje was maar daar heb ik niks van kunnen vaststellen. Hoe dan ook, heersende muziek
Moet toch maar eens de CD gaan aanschaffen ergens bedenk ik me net


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 26-01-2005 11:31 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Gave band inderdaad, heb laatst de lp versie van For Kunsten... besteld

[Dit bericht is gewijzigd door Inquisitor Of Satan op 26-01-2005 11:32]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 11:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 22:57 schreef Gangrad het volgende:
Ik kan een shirt van Kvist krijgen, maar heb deze nog nooit gezien. Is er onlangs toevallig een nieuwe ge-released? En zo niet, hoe ziet de oude eruit? (Hub? )
Ik weet niet of er een re-release is maar het oude shirt ken ik wel.
Op de voorkant staat de cd hoes van "For kunsten..." in kleuren-opdruk en op de achterzijde staat het plaatje welke in de binnenzijde van het cd-boekje staat (dat beeld van een soort monnik of zoiets?) met daarboven het logo van Kvist.
Dit is naar mijn weten het enige originele shirt van Kvist.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2005 12:10 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
(dat beeld van een soort monnik of zoiets?)


Ik zie er eerlijk gezegd meer een fikkende kerk in.


Jullie zijn allemaal negers!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-01-2005 12:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik reken dit album samen met het werk van VBE en de eerste DHG tot het beste ooit.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 12:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 12:10 schreef Meltdown het volgende:
Ik zie er eerlijk gezegd meer een fikkende kerk in.
Goed lezen!
Ik zei: aan de BINNENzijde van het cd boekje op de rechterpagina, daat staat een marmeren beeld afgebeeld van een soort monnik. Die brandende kerk staat op de achterzijde van de cd (achter inlay)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2005 12:31 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Nee, ik bedoel echt de binnenzijde.
Misschien kijk ik verkeerd (het is dan ook een vage tekening), maar ik zie toch echt vlammen met iets dat op een kerktoren lijkt. En dat dus in die beige kleuren van de binnenzijde, achterop staat inderdaad meer iets foto-achtigs.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 12:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hmmm, vreemd, ik zie toch duidelijk een soort marmeren beeld, inderdaad in beige/zandkleurig geel.
Ik zal ook eens kijken op de vinylversie, misschien staat daar de afbeelding duidelijker in.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 12:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor degenen die de vinylversie hebben, het is de tekening welke achterop de lp hoes staat afgebeeld. En het is wel degelijk een monnik die voor een pilaar staat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen