IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kvist Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-10-2010 10:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 10:05 schreef Naturens Galleri het volgende:
Heb hem een aantal maanden geleden besteld echter tot op heden niet ontvangen.


Ik neem aan dat je de re-release van Peaceville bedoelt. Die heb ik iig ook nog nergens gezien, terwijl dat releasedatum ergens in 2009 was. De originele persing is vrij makkelijk te scoren op ebay overigens.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-10-2010 10:30 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

"For Kunsten Maa Vi Evig Vike" is een van de gaafste black metal platen ever. Temeer omdat ik daarna niet veel nieuws meer heb gecheckt.

Mijn makker Lahar had veel Black metal (veel meer dan ik, hij drumde dan ook in Fluisterwind). Ook Niden Div187 was zo'n gave band uit die tijd.


Ja hoor...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-10-2010 10:44 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 10:23 schreef Count Usher het volgende:
Ik neem aan dat je de re-release van Peaceville bedoelt. Die heb ik iig ook nog nergens gezien, terwijl dat releasedatum ergens in 2009 was. De originele persing is vrij makkelijk te scoren op ebay overigens.

Originele persing via Ebay inderdaad, maar dit is een verkoperskwestie.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2010 12:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 9:15 schreef Count Usher het volgende:
Vandaag op weg naar het werk nog 's "For Kunsten Maa Vi Evig Vike" opgezte. Wat een schitterend album is dat toch!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-10-2010 12:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 10:23 schreef Count Usher het volgende:

Ik neem aan dat je de re-release van Peaceville bedoelt. Die heb ik iig ook nog nergens gezien, terwijl dat releasedatum ergens in 2009 was.

Waar zoek jij dan? Ik ben 'm bij de iets beter gesorteerde platenzaken al een paar keer tegengekomen, en heb 'm inmiddels ook thuis in de kast staan.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 13:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 10:30 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
"For Kunsten Maa Vi Evig Vike" is een van de gaafste black metal platen ever. Temeer omdat ik daarna niet veel nieuws meer heb gecheckt.



Oeh, die heb ik al lang niet meer geluisterd zeg Straks als ik thuis ben maar weer eens doen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-10-2010 13:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 12:37 schreef Hexegot het volgende:
Waar zoek jij dan? Ik ben 'm bij de iets beter gesorteerde platenzaken al een paar keer tegengekomen, en heb 'm inmiddels ook thuis in de kast staan.


Blijkbaar in minder elitaire platenzaken dan jij. Naast deze ongetwijfeld minderwaardige platenzaken hebben ze 'em bijvoorbeeld ook niet bij Metalzone, Large en Dis-order. Ik vind dat vreemd voor een Peaceville-release.

Overigens ben ik niet op zoek. Ik heb het orgineel ook in de kast staan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-10-2010 18:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Godver, open ik dit topic in de hoop dat er misschien op miraculeuze wijze een nieuwe plaat uit is...



Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2010 18:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Xploding PlastiX , van een ex lid is anders nog steeds actief... maar goed haha totaal ander genre


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-10-2010 19:14 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 13:46 schreef Count Usher het volgende:

Blijkbaar in minder elitaire platenzaken dan jij. Naast deze ongetwijfeld minderwaardige platenzaken hebben ze 'em bijvoorbeeld ook niet bij Metalzone, Large en Dis-order. Ik vind dat vreemd voor een Peaceville-release.

Wow, lieve jongen, waarom trek je je mijn bescheiden post zo aan? Het was een uiting van verbazing, geen aanval op 'jouw' platenzaakjes...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-10-2010 19:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 oktober 2010 18:35 schreef Argh het volgende:
Xploding PlastiX , van een ex lid is anders nog steeds actief... maar goed haha totaal ander genre
Hmm, volgens de tags op last.fm ga ik dit misschien wel interessant vinden.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-10-2010 20:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 19:14 schreef Hexegot het volgende:
Wow, lieve jongen, waarom trek je je mijn bescheiden post zo aan? Het was een uiting van verbazing, geen aanval op 'jouw' platenzaakjes...


Ik trek me niks aan. Ik stoor me hoogstens aan je toontje.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-10-2010 22:06 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

'de iets beter gesorteerde platenzaken'..

+1


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-10-2010 1:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ah zo. Ik zal 'm wijzigen van verminderd mineur in majeur.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 1:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Fijne plaat ja.

*nu spelende*


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-10-2010 12:33 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Geweldige plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 17-10-2010 11:32 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 16 oktober 2010 1:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Fijne plaat ja.

*nu spelende*


idem


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 20-10-2010 17:21 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Het is zelden dat ik mij totaal onbekende Black Metal bands uit het midden van de jaren 90 een kans geef, maar dit klinkt wel erg lekker. Goede tip!

....en totaal niet gedateerd...




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-10-2010 17:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 19:36 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, volgens de tags op last.fm ga ik dit misschien wel interessant vinden.


Xploding PlastiX is gaaf


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2013 22:08 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Het verloren demo nummer, voor wie het nog zocht. De rest van de demo is ook op Youtube te vinden.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-11-2013 22:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Hoezo verloren? Die betreffende demo staat (of stond?) al jaren op het internet? Op 23 juli 2006 al gewoon beschikbaar op oa. Metalarea.org.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2013 23:03 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik had al jaren niet gezocht, vandaar.. deze staan er ook alweer ruim drie jaar op.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Plokmaestro
jewetug a mattie
Usericon van Plokmaestro
Posted 20-08-2021 23:53 by Plokmaestro Wijzig reactieProfiel van PlokmaestroQuote dit bericht

Heb voor de liefhebber nog "For Kunsten" (eerste druk) op CD

Stuur maar berichtje plokmeister(at)gmail(punt)com


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen