|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"For Kunsten Maa Vi Evig Vike" is een van de gaafste black metal platen ever. Temeer omdat ik daarna niet veel nieuws meer heb gecheckt. Mijn makker Lahar had veel Black metal (veel meer dan ik, hij drumde dan ook in Fluisterwind). Ook Niden Div187 was zo'n gave band uit die tijd. Ja hoor... |
|
quote: Originele persing via Ebay inderdaad, maar dit is een verkoperskwestie. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Waar zoek jij dan? Ik ben 'm bij de iets beter gesorteerde platenzaken al een paar keer tegengekomen, en heb 'm inmiddels ook thuis in de kast staan. |
|
quote: Oeh, die heb ik al lang niet meer geluisterd zeg Straks als ik thuis ben maar weer eens doen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Blijkbaar in minder elitaire platenzaken dan jij. Naast deze ongetwijfeld minderwaardige platenzaken hebben ze 'em bijvoorbeeld ook niet bij Metalzone, Large en Dis-order. Ik vind dat vreemd voor een Peaceville-release. Overigens ben ik niet op zoek. Ik heb het orgineel ook in de kast staan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Godver, open ik dit topic in de hoop dat er misschien op miraculeuze wijze een nieuwe plaat uit is... |
|
Xploding PlastiX , van een ex lid is anders nog steeds actief... maar goed haha totaal ander genre Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wow, lieve jongen, waarom trek je je mijn bescheiden post zo aan? Het was een uiting van verbazing, geen aanval op 'jouw' platenzaakjes... |
|
quote:Hmm, volgens de tags op last.fm ga ik dit misschien wel interessant vinden. |
|
quote: Ik trek me niks aan. Ik stoor me hoogstens aan je toontje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
'de iets beter gesorteerde platenzaken'.. +1 headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ah zo. Ik zal 'm wijzigen van verminderd mineur in majeur. |
|
Fijne plaat ja. *nu spelende* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geweldige plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: idem www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het is zelden dat ik mij totaal onbekende Black Metal bands uit het midden van de jaren 90 een kans geef, maar dit klinkt wel erg lekker. Goede tip! ....en totaal niet gedateerd... |
|
quote: Xploding PlastiX is gaaf She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het verloren demo nummer, voor wie het nog zocht. De rest van de demo is ook op Youtube te vinden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hoezo verloren? Die betreffende demo staat (of stond?) al jaren op het internet? Op 23 juli 2006 al gewoon beschikbaar op oa. Metalarea.org. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik had al jaren niet gezocht, vandaar.. deze staan er ook alweer ruim drie jaar op. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Heb voor de liefhebber nog "For Kunsten" (eerste druk) op CD Stuur maar berichtje plokmeister(at)gmail(punt)com |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |