|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk inderdaad dat het binnen no-time een collectors item word. En als liefhebber van de band is het een must hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan schaf ik hem zsm aan. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Aftermath heeft 'em nog voor 155 Noorse kronen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb m bij Undercover besteld, hoe duur ie was weet ik niet meer. |
|
Serieus?? Zitten er ex-Kvist leden in Xploding Plastix? Goh, da's een geinig weetje She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kvist heerst, onlangs van een forumgebruiker For Kunsten Maa Vi Evig Vike kunnen kopen. Ik kende enkel de demo van mp3's, maar dit overtrof dat overduidelijk. Sfeervol, semi-melodisch, koud en bovenal: Noors! Op dit album wordt overduidelijk dé sfeer weergegeven die het weer zou moeten geven. Geweldig, absoluut. |
|
quote: Need i say more. Heerschappij !! |
|
Het had niet veel gescheeld of het was een gigantisch grote act geworden. Debuten van Satyricon, Emperor en Immortal doen mij nog net iets minder dat deze opus! Briljant. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Heb de cd ook..ik vind vooral ars manifest het beste..lekker nummertje |
|
*sgop* Heb sinds vandaag 'For Kunsten Maa Vi Evig Vike' in mijn bezit, alsmede de demo (m.a.w. de complete discografie ), en ik ben erg onder de indruk van de creativiteit en de sterke nummers. Het heeft mij in ieder geval een stimulans gegeven om weer eens diep in de (black) metalscene te duiken in een poging nog wat meer creatieve bandjes op te snorren - dit soort herrie kan wat mij betreft niet genoeg gemaakt worden. |
|
Knappe jongen als jij die demo hebt liggen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ja he. |
|
Origineel of gekopieerde tape-versie of bootleg-CD of gewoon MP3? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: MP3. Heb ook nooit gezegd dat ik een tastbare versie had. |
|
MP3's tellen niet mee voor de collectie........waar zijn toch die echte collector's gebleven die graag dingen origineel hebben? Al dat gerip van internet ook.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wordt in de hand gewerkt door al dat Limited gezanik ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-04-2006 11:16] |
|
@ Hub --> Is een keuze die je maakt - al dan niet i.v.m. tijd-/geldgebrek hea... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-04-2006 13:13] |
|
Zeg dan niet 'in mijn bezit', maar dat je ze gedownload hebt. Scheelt weer wat. |
|
Inderdaad, ik dacht al, GODverdomme, is dat ding gewoon te krijgen dan?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mp3 killed the radiostore. Suck my piss |
|
Hm, heb die cd nog wel, maar draai hem eigenlijk bijna nooit. Hij is wel fucking, fucking gaaf. Straks maar weer eens zoeken. |
|
Inderdaad ja, maar weer eens opzetten want het blijft een geweldige plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Is ook gelijk een van de weinige bands uit Noorwegen die ik nog 'wel eens' draai, hehe. |
|
En Urgehal dan? Is min of meer het vervolg op Kvist namelijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |