IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Cathedral Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zonde dat over deze band nog niet echt een volwaardig topic is.



1990 - In Memorium EP
1991 - Forrest of Equilibrium
1992 - Soul Sacrifice EP
1993 - Twilight Songs EP
1993 - The Ethereal Mirror
1994 - Statik Majik EP
1994 - Cosmic Requiem EP
1995 - The Carnival Bizarre
1995 - Hopkins (the Witchfinder general) EP
1996 - Supernatural Birthmachine
1998 - Caravan Beyond Redemption
1999 - Soul Sacrifce/Statik Majik (re-release)
1999 - In Memoriam (re-release)
2001 - Endtyme
2001 - gargoylian Earth in the Grip of a Skeletal Hand (7")
2002 - The Seventh Coming

Geniale band als je 't mij vraagt. Erg ondergewaardeerd ook. 'The Carnival Bizarre' is voor mij een all-time favorite.

Nog fans?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-09-2003 16:22]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Endtyme vind ik erg goed, laatste is me te stonerachtig.

Welke cd's zijn het meest doomy ?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:07 schreef Jenje het volgende:
Endtyme vind ik erg goed, laatste is me te stonerachtig.

Welke cd's zijn het meest doomy ?


Als je doom zoekt, zou ik de eerste twee releases aanraden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah thanx



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 16:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

En Endtyme natuurlijk...voor degenen die hem nog NIET hebben.

Geweldige band inderdaad...alleen raar dat ze op Endtyme weer echt konden boeien en direct daarna weer terugvallen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
En Endtyme natuurlijk...voor degenen die hem nog NIET hebben.

Geweldige band inderdaad...alleen raar dat ze op Endtyme weer echt konden boeien en direct daarna weer terugvallen.


Meneer is kenner! Jouw favoriet?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb Forrest of Equilibrium nog origineel op LP met uitklaphoes waar ik eigenlijk niks meer mee doe


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:16 schreef invictis het volgende:
ik heb Forrest of Equilibrium nog origineel op LP met uitklaphoes waar ik eigenlijk niks meer mee doe


Verkopen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik weet niet waarom ik dit doe maar zo ben ik helaas ingesteld; jij hebt al een hoop gedrein met die klojo met die trades meegemaakt dus je krijgt hem gewoon van me; kleine pleister zullen we maar zeggen. Als je er gelukking mee bent, ben ik ook een tevreden mens
moet alleen even kijken hoe ik zoiets verstuur, suggesties?
greetz,



Alco



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 16:21 schreef invictis het volgende:
ik weet niet waarom ik dit doe maar zo ben ik helaas ingesteld; jij hebt al een hoop gedrein met die klojo met die trades meegemaakt dus je krijgt hem gewoon van me; kleine pleister zullen we maar zeggen. Als je er gelukking mee bent, ben ik ook een tevreden mens
moet alleen even kijken hoe ik zoiets verstuur, suggesties?
greetz,



Alco




Ontzettend vriendelijk van je, Invictus. Ik wil je echter ook niet op kosten jagen, dus als je iets specifieks zoekt...


[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-09-2003 16:29]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nee gast ik vind het wel prima zo ; een goeie vriendelijke daad kan geen kwaad in deze wereld van tijd tot tijd
(ik geloof in de broederliefde bij metalheads onderling dus als ik je hier happy mee maak is het voor mijn gevoel goed)
stuur je adresgegevens maar,





hahaha, ja ik spaar wel militaria van de tweede wereldoorlog dus als je ooit nog eens wat vind...trouwens ik zit te denken om heel veel vinyl weg te doen, mail me maar dan hebben we het er wel over

(sorry mods dat ik ff off topic stuiter...)


[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-09-2003 16:30]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Thans heeft u meel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2003 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@ invictis

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-09-2003 16:34]


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 16:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

@ Count Usher en Jenje...en Cathedral natuurlijk

greetz,




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 16:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

@ allen


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-09-2003 17:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Cathedral, gave band!! Ik vind eigenlijk alles wel goed, vooral "Carnivalle Bizarre"!!

Zeg Invictus, als je je vinyl verkoopt, ik ben benieuwd!!


Ik, Wil Schuurman


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-09-2003 20:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik knikker binnenkort wel een hele grote waslijst neer , zullen ook cd's en shirts bij zitten,
greetz,





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


hammer
Usericon van hammer
Posted 22-09-2003 20:41 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

geniale band!!! ook live zijn ze erg goed!!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-09-2003 20:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Vorige keer live vond ik ze niet zo geweldig, maar ik ben ook meer fan van het oude doomwerk. Forest of Equilibrium en The Ethereal Mirror vind ik echt geniale cds. Ook erg coole coverart hebben ze trouwens.

Oh en voor de Black Metal Mafia: Ja ze zijn christelijk en ik vind ze tof! Email me maar voor een knok-afspraak...


Zenial


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-11-2003 22:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Christelijk? Hoe kom je daar bij?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-11-2003 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, heb nog nooit gehoort van het feit dat zij het christendom via hun muziek verspreid hebben.

ik heb zelf:

1990 - In Memorium EP
1991 - Forrest of Equilibrium
1992 - Soul Sacrifice EP
1993 - The Ethereal Mirror
1994 - Statik Majik EP
2001 - Endtyme

ik prefereer voornamelijk Forrest of Equilibrium, dat samenspel tussen die treurige gitaren!


Oud Vuil.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-11-2003 14:27 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

een der machtigste en indrukwekkendste bands uit,d an nog gerezen uit de assen van UK Apple Core masters ACID REIGN, heb zowat hele hun discografie in huis, op CD, nog nix op LP maar dat komt sowieso nog in orde.

Ik (live) in Midnight Mountain shirt:


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-11-2003 17:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 november 2003 23:05 schreef webblaster wim het volgende:
mja, heb nog nooit gehoort van het feit dat zij het christendom via hun muziek verspreid hebben.

Mja het gerucht ging dat zanger Lee Dorrian vroeger altijd met bijbel in de hand optrad. Maar verder is in de muziek zelf weinig christelijks terug te vinden.

quote:
ik prefereer voornamelijk Forrest of Equilibrium, dat samenspel tussen die treurige gitaren!

Hehe er was hier ooit zo'n gast op ZM die in zijn naam "forrest" met twee r'en schreef, en toen vroeg ik me al af wie nou zulke schrijffouten maakt. Grappig dat je Equilibrium dan wel weer goed schrijft


Zenial


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-11-2003 18:58 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik vind lekker hun stoner albums beter (al heb ik de laatste 2 nog niet gehoord)


And my marlboro light


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 24-11-2003 19:52 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Kep ze helaas maar 1 keer live gezien in 93 ofzo.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-11-2003 21:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 november 2003 17:44 schreef Zenial het volgende:
Mja het gerucht ging dat zanger Lee Dorrian vroeger altijd met bijbel in de hand optrad. Maar verder is in de muziek zelf weinig christelijks terug te vinden.[/unquote]

wat is vroeger? voor cathedral met napalm death? dat heb ik nooit gezien. cathedral heb ik echter vanaf het begin gevolgd en live gezien, kan me geen bijbel herinneren.

[quote]Op 24 november 2003 17:44 schreef Zenial het volgende:

Hehe er was hier ooit zo'n gast op ZM die in zijn naam "forrest" met twee r'en schreef, en toen vroeg ik me al af wie nou zulke schrijffouten maakt. Grappig dat je Equilibrium dan wel weer goed schrijft


ik had de titel geknipt/plakt van de allereerste post.


Oud Vuil.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen