IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Cathedral Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-03-2010 21:31 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Lekker nummertje. Nu de rest.

Het intro van het nummer Edwige's Eyes komt dacht ik uit de (zeer toffe) Italiaanse horror film All The Colors Of The Dark (Tutti i colori del buio - 1972).

Nummer refereert ook naar de ogen van de actrice Edwige Fenich.



Weten jullie dat ook weer.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 01-03-2010 21:31]


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-03-2010 22:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het klinkt weer... Anders! In de positieve zin, zoals dat meestal is bij Cathedral. Het gaat weer een gave plaat worden heb ik het idee!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2010 22:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooie riff! Komt wel goed denk ik..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2010 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

die zang .. jezus .. hoe slecht


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2010 22:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tja, Lee Dorrian. Soort Franse kaas, je vindt het verschrikkelijk of geweldig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 0:09 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 1 March 2010 22:50 schreef Jenje het volgende:
die zang .. jezus .. hoe slecht

+1 Daar stond ik me bij Wacken ook al over te verbazen


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-03-2010 0:21 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wat een lekker nummer zeg



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2010 9:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Haha, ik had het de eerste keer dat ik het hoorde ook. Tegenwoordig vind ik het juist verslavend! Het is iets waarbij het kwartje op een gegeven moment op zn plaats valt. Bij mij tenminste.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2010 9:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 22:57 schreef bastianus het volgende:
Tja, Lee Dorrian. Soort Franse kaas, je vindt het verschrikkelijk of geweldig.
Endtyme vond ik heerlijk, maar dit is bagger ..


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 02-03-2010 9:47 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Vind het ook geen goed nummer.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-03-2010 10:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 22:57 schreef bastianus het volgende:
Tja, Lee Dorrian. Soort Franse kaas, je vindt het verschrikkelijk of geweldig.


Ik hou juist erg van zijn stemgeluid, maar hoe hij op dit nieuwe nummer zingt... ik weet het niet, hoor. Lijkt wel alsof zijn stem helemaal aan gort is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2010 10:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nu ik m weer opzet begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb een beetje het gevoel dat het door de productie komt ofzo. We zullen zien.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-03-2010 11:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nog niets gehoord, maar als de muziek klinkt zoals de hoes eruit ziet... dan gaat het jammer worden.
Toch wel de lelijkste hoes van ze.

Luister vanavonds dat nummer wel even goed.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2010 13:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 22 February 2010 11:23 schreef Bub het volgende:
En de vinyl versie besteld bij Nuclear Blast, al was het alleen al om de mooie hoes.




Blijkbaar zijn er ook mensen die m mooi vinden . Zelf vind ik m bijna mooi van lelijkheid.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-03-2010 14:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Een lp hoes is altijd mooi, de afbeelding erop hoeft dat echter niet te zijn...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2010 14:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jij wint.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-03-2010 22:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 March 2010 10:26 schreef Dirge for november het volgende:
Nu ik m weer opzet begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb een beetje het gevoel dat het door de productie komt ofzo. We zullen zien.


Veels te hard in de mix, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2010 23:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat idee heb ik ook, maar ik kan er niet echt over oordelen aangezien ik m hoor door mn laptopspeakertjes.



meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 24-03-2010 14:34 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Hmm, die nieuwste gisteren zitten luisteren, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Staan lekkere nummers op, maar ook een aantal waarvan ik denk nee. Een enkele cd met de goede nummers was voor mij voldoende geweest.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-03-2010 19:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Inmiddels een paar keer beluisterd...en ik moet zeggen dat tijdens de eerste luistersessie mijn wenkbrouwen zich meerdere keren fronsten van ongeloof.
Ik kon er niet veel mee. Sommige stukken klinken vertrouwd om vervolgens een stukkie rustiger / proggie (lees psychedelisch) voor de dag te komen.

Gisteravond nogmaals beluisterd met een glas wijn en de plaat begint zich te ontvouwen tot een mooi luisteravontuur.
Vandaag nogmaals in de mp3 speler en ik heb voor mijzelf bevestigd dat dit gewoon een te gekke plaat is.
Ja, hij is ietwat anders maar nog steeds overduidelijk Cathedral.
De plaat is afwisselender dan ooit tevoren.
Sommige fans, zullen denk ik wel afhaken, anderen zullen er wellicht bij komen.

Helaas krijg ik van Nuclear Blast te horen dat pas volgende maand dit stuk vinyl uitkomt.
Even geduld nog.

Gave plaat.


bub


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2010 20:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Idd, mag tot de 16de wachten...
Hog nooit zo'n rare bestelling gehad bij hun, eerst was High on Fire op vinyl opeens niet meer te leveren en nu is die Cathedral weer uitgesteld. Ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnen is. Wel het wachten waard een pakket met 9 platen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-03-2010 20:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hier hetzelfde verhaal. Verdomme.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2010 20:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heb jij ook de paarse of is het ook voor de zwarte zo?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-03-2010 20:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Het is ook voor de zwarte zo.

Ik haat dit soort dingen. Als ik iets zie en ervoor betaal WIL IK HET OOK METEEN HEBBEN!!! Of in ieder geval zo snel mogelijk. Daarom vind ik persoonlijk het kopen in winkeltjes en op beurzen leuker dan bestellen op internet.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2010 20:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Idd, en bij deze bestelling van mij gaat alles fout!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen