IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Cathedral Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-05-2008 15:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

in memoriam ( de demo) en soul sacrifice ( de mini erna)

op de demo staat de bas zo laag dat t bijna een tuba is

de mcd soul sacrifice is iets blijer/sneller/swingender, verder komt endtime t meest in de buurt van de eerste volgend mij, maar daar heb jij niets aan...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-08-2008 20:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zit weer helemaal in een Cathedral trip, wat is dit toch heerlijke muziek!!!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Cees
Usericon van Cees
Posted 06-08-2008 12:26 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik heb al een 3 jaar Forrest of Equilibrium op me pc staan, en die cd luister ik wel is. Ik vind maar 3 nummertjes leuk ofzo, ligt dat aan die cd? Zijn er betere cds?


The trend is dead.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-08-2008 13:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 12:26 schreef Cees het volgende:
Ik heb al een 3 jaar Forrest of Equilibrium op me pc staan, en die cd luister ik wel is. Ik vind maar 3 nummertjes leuk ofzo, ligt dat aan die cd? Zijn er betere cds?


Wellicht dat jij meer met het "stoner"achtige werk van hun latere releases kan. Probeer "The Carnival Bizarre" of "Supernatural Birth Machine" eens. Alles daarna kan je dan (als het je bevalt) blind aanschaffen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-08-2008 19:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb nu ook statik majik nog te pakken. Blijft een heerlijke band, hoewel ik nu bijna met zekerheid kan zeggen dat forest of equilibrium en garden of unearthly delights mijn favorieten zijn.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2008 22:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2008 12:26 schreef Cees het volgende:
Ik heb al een 3 jaar Forrest of Equilibrium op me pc staan, en die cd luister ik wel is. Ik vind maar 3 nummertjes leuk ofzo, ligt dat aan die cd? Zijn er betere cds?


Nee, dat ligt aan het feit dat jij mp3's hebt.

Die hele plaat is btw ongeveer hetzelfde, behalve soul sacrife, dat is een "swingend" nummer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-08-2008 18:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Maar dan wel heerlijk hetzelfde



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-08-2008 23:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 22:25 schreef De Tegenpartij het volgende:

Die hele plaat is btw ongeveer hetzelfde, behalve soul sacrife, dat is een "swingend" nummer.


Daarom hebben ze die er op de LP-versie waarschijnlijk af gelaten.

Net zoals op de vinylversie van Statik Majik geen Midnight Mountain staat.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2008 0:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En terecht dan, passen er allebei niet echt bij, imo.

Mid jaren '90 zetten we forrest... vaak op als we gingen slapen, behalve dat swingende nummer dan. Heerlijk langzaam wegzakken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-08-2008 9:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 22:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nee, dat ligt aan het feit dat jij mp3's hebt.

Die hele plaat is btw ongeveer hetzelfde, behalve soul sacrife, dat is een "swingend" nummer.


t laatste nummer, reaching happiness, touching pain.. met die fluitjes is ook redelijk anders, doch misschien t gaafste nummer van de plaat


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-08-2008 18:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Vandaag The VIIth Coming op vinyl aangeschaft, ook een fijn plaatje!

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 13-08-2008 19:08]


Bareuh...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-08-2008 11:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zet ik altijd op als ik nergen zin aan heb! Gaat er altijd in.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-05-2009 12:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb nu Caravan Beyond Redemption opstaan, hij was eindelijk op vinyl te krijgen via Night Of The Vinyl Dead (uitverkocht inmiddels). Schitterend werkje, handgenummerd etc. Ik heb nr.9 van 500.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-05-2009 14:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zo zo.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-05-2009 14:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hoog tijd dat ze weer wat nieuws uitbrengen. Die laatste was kicken!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-02-2010 13:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Cathedral - New Album Details

UK metallers Cathedral will release their forthcoming album, The Guessing Game, on March 26 via Nuclear Blast Records.

The album was recorded at the Chapel studios (The Darkness, Napalm Death, Uriah Heep, Wet Wet Wet, Simple Minds) in Lincolnshire, UK and was once again produced by Warren Riker (Down, Crowbar). It also sports stunning new artwork from band collaborator Dave Patchett.

The Guessing Game [cover art] tracklist:

Disc I:
01. Immaculate Misconception
02. Funeral Of Dreams
03. Painting In The Dark
04. Death Of An Anarchist
05. The Guessing Game
06. Edwige's Eyes
07. Cat's, Incense, Candles & Wine

Disc II:
01. One Dimensional People
02. Casket Chasers
03. La Noche Del Buque Maldito (aka Ghost Ship Of The Blind Dead)
04. The Running Man
05. Requiem For The Voiceless.
06. Journey's Into Jade


Ha, hier ben ik toch wel benieuwd naar. Wordt zeker geen blinde aankoop, maar heb toch goeie hoop.


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-02-2010 16:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben ook zeer benieuwd! Laat maar komen die hap



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-02-2010 16:42 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Gave band, ga ik zeker uitchecken dat nieuwe werk. Op Wacken waren ze ook lekker op dreef vorig jaar (hoewel ik wel de dansjes van de zanger mistte ), ondanks dat er maar een man of pakweg 2000 stonden te kijken.



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-02-2010 16:46 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Zo weinig maar ja?

Nog een half uur en dan naar huis, maar ga ik the Ethereal mirror opzetten, of Carnivalle bizaare? keuzes, keuzes...

Er was toch ook een cd van Cathedral waar Tony Iommi op meespeelde?


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-02-2010 17:05 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 17 februari 2010 16:46 schreef Sjaakie het volgende:
Zo weinig maar ja?


Jep, ik kan er een duizendtal naast zitten, maar ik stond zo'n 15 meter van het podium af met genoeg bewegingsruimte. Greycloak kan het beamen, hij stond er ook



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-02-2010 17:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 17:05 schreef verstikking het volgende:
Jep, ik kan er een duizendtal naast zitten, maar ik stond zo'n 15 meter van het podium af met genoeg bewegingsruimte. Greycloak kan het beamen, hij stond er ook


Ik was er ook en kan dat inderdaad beamen.

Maar goed het was nog vrij vroeg op de middag en dus waren er ook, begrijpelijk, veel mensen die achter ons lekker op het veld lagen uit te brakken, wat natuurlijk prima te doen is bij een band als Cathedral.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-02-2010 17:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 16:46 schreef Sjaakie het volgende:

Er was toch ook een cd van Cathedral waar Tony Iommi op meespeelde?


Ja, op het nummer Utopian Blaster van The Carnival Bizarre.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 22-02-2010 11:23 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De nieuwe inmiddels in bestelling. Cd en Dubbel lp, paars vinyl (gelimiteerd tot 250 stuks)

Lang leve de credit card.
Cd is maar €13 (incl.) bij play.com
En de vinyl versie besteld bij Nuclear Blast, al was het alleen al om de mooie hoes.
http://www.nuclearblast.de/showShopProductDetail.php?artikelnummer=166384&kat=





[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 22-02-2010 11:23]


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 13:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Sjit, laat ik nouw geen credit card hebben!
Achja.
Ben benieuwd hoe hij is, laat maar weten!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-03-2010 18:25 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen