|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Met koninginnedag Forest of Equilibrium en The Carnival Bizarre voor een habbekrats opgepikt van een onwetende. Zeer content mee! |
|
|
|
CATHEDRAL To Record One Final Studio Album According to The Quietus, seminal U.K. doom metal act CATHEDRAL will play its last-ever show on December 3 at the London Kentish Town Forum. Support will be provided by kindred spirits GRAND MAGUS, COMUS, and GENTLEMAN'S PISTOLS. The band will record one final studio album entitled "The Last Spire", to be released in 2012 as a follow-up to last year's "The Guessing Game". There will be no live shows to support the album, as frontman Lee Dorrian claims that it's time for CATHEDRAL to "move on" and hopes "to leave our recorded legacy to linger." "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nog een plaat, mij hoor je niet klagen! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Bareuh... |
|
Die wordt sowieso aangekocht Faustian Spirit of the Earth |
|
En komen ze nog naar Nederland voor die tijd? |
|
Ik had van de tourmanager van Primordial gehoord dat Cathedral nog een Europese tour gaat doen en ze zullen dan vooral nummers van eerste 2 cd's spelen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Serieus? I'm in! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik heb er één vastgelegd!!!! · Limited to 700!!! · Brand new studio recordings from this popular British band!!!! · As Cathedral reach the end of a 22 year career, they are pleased to announce the release of this one-off limited 12" EP featuring two killer new tracks. · "Open Mind Surgery" is Cathedral at their heavy, aggressive punk-tinged best. Coming across like a cross between Amebix and Motorhead, with a tripped out mid section, it displays yet another side to this most enigmatic of British Metal bands. · Side two, "Sabbadaius Sabbatum" is classic Cathedral-styled Doom Metal & heavy as hell! · This vinyl only release is sure to become an instant collectable. · Mixed by Gomez (Ghost, The Gates of Slumber etc) TRACKLIST Side One: Open Mind Surgery Side Two: Sabbadaius Sabbatum "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dát schept verwachtingen, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Prachtband! Alles is goed van ze.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mwoah. De begin platen heb ik wel, ben ze toen een tijd uit het oog verloren. Las een keer wat goede recensies over endytime destijds en heb die toen gekocht en ook weer verkocht. Cathedral staat toch voor mij voor de prachtige dubbele gitaarpartijen zoals op forest of equidinges. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Wat is de meest doomy plaat van ze? Of anders, de beste doomy plaat? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
De eerste. Vind ik dan. @ g.i.r.l. Luister hier eens naar. In jouw geval, steek er 1 bij op. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-10-2011 23:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad dat is de meest doomy. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Deze mag er ook wel zijn, super doomy en toch wel een stukje nieuwer. Die eerste riff, wauw! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Klinkt very nice, morgen even opsnorren. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Jeugdsentiment voor mij: Een van mijn eerste "heavy" platen. Ik vind The Carnival Bizarre sowieso nog één van de beste platen van ze. Hangt lekker tussen twee periodes in. |
|
Die hoezen ook, hè. Ooit hadden we hier zo'n mega poster, van de tweede plaat, geloof ik. Gewoon te groot. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die hoezen zijn iderdaad geniaal. Eigenlijk vind ik ze niet eens mooi, maar er valt zoveel op te zien. |
|
Verrek, ja. Ze zijn wel erg mooi, maar eigenlijk best lelijk. IMO dan. Hehe, gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-10-2011 23:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En meteen hun beste nr posten |
|
quote: Bij Nuclear Blast een pre-order gedaan, zwart vinyl! bub |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |