![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij spelen gewoon weer het bekende zoutloze stetje ![]() ![]() Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
Ik verwacht n.i.e.u.w. materiaal Leadert. Zo niet, dan support ik alleen de andere bands. ![]() |
|
quote: lol!!!! ![]() |
|
quote:Dan moet ik ook ff vermelden dat Angels Decay ook twee nieuwe nummers gaat spelen. ![]() |
|
quote: oja???????? kijk da motte me hebbe!!!!!! Misschien had ik er van moeten maken; An evening of new music, ofzo..... ![]() ![]() |
|
ALs jullie nieuw materiaal spelen zal ik ook nieuwe danspasjes instuderen jongens ![]() ![]() |
|
quote: hahahha, is goed.... Gallowmere heeft een nieuw nummerke met een 31/8 maat erin, gaarne hierop dansen........ ![]() ![]() |
|
quote:Doe maar ruig ![]() ![]() |
|
Nee, jij met je 4 metalbands!!!!!!! ![]() ![]() |
|
Nee Conrad, jij met je drie bands. Jammer dat er maar eentje wat met metal te maken heeft. Hoer. ![]() |
|
quote: *trekt t mes uit me lichaam* dat was een diepe steek hhahahahhahah, kep nou eenmaal een brede smaak, fucker!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Hij is gewoon op zoek naar een muziekstijl die hij WEL kan spelen, begrijp dat dan! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nog een klein maandje wachten, mij lieverdjes ![]() ![]() |
|
yeah en dan feestje bouwen ![]() ![]() |
|
Ik denk dat ik ook wel aanwezig zal zijn. Maaruh, fest om 23.00 afgelopen???Dat betekent dus dat we om 22.15 moeten spelen? Sta ik straks weer zat op het podium... ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
volgens t schema tot 23.00 uur, maar als t uitloopt mag er tot 12.00 lawaaiiii gemaakt worden....... ![]() ![]() |
|
Hehehe, lawaai, uitstekende omschrijving van onze muziekstijl.... maar dan wel... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: of georganiseerde herrie!!!!!! ![]() ![]() |
|
Ben benieuwd hoeveel volk er op afkomt. ![]() |
|
Hoe groot is TMT? ![]() |
|
Twee weken terug waren er 235 betalende bezoekers. Dus reken maar uit. Let wel: dat was een nu-metal/punkrommel feestje waar toevallig ook twee metalbands stonden. ![]() |
|
Zou wel tof zijn als er 200 mensen op af kwamen. ![]() |
|
quote: 200 luitjes zou een mooi aantal zijn..... ![]() |
|
En wat dan als het er 201 zijn? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 22-10-2003 18:52] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |