|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij spelen gewoon weer het bekende zoutloze stetje zoals altijd...hahahahahaha Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik verwacht n.i.e.u.w. materiaal Leadert. Zo niet, dan support ik alleen de andere bands. |
|
quote: lol!!!! |
|
quote:Dan moet ik ook ff vermelden dat Angels Decay ook twee nieuwe nummers gaat spelen. |
|
quote: oja???????? kijk da motte me hebbe!!!!!! Misschien had ik er van moeten maken; An evening of new music, ofzo..... |
|
ALs jullie nieuw materiaal spelen zal ik ook nieuwe danspasjes instuderen jongens |
|
quote: hahahha, is goed.... Gallowmere heeft een nieuw nummerke met een 31/8 maat erin, gaarne hierop dansen........ |
|
quote:Doe maar ruig |
|
Nee, jij met je 4 metalbands!!!!!!! |
|
Nee Conrad, jij met je drie bands. Jammer dat er maar eentje wat met metal te maken heeft. Hoer. |
|
quote: *trekt t mes uit me lichaam* dat was een diepe steek hhahahahhahah, kep nou eenmaal een brede smaak, fucker!!!!!!! |
|
Hij is gewoon op zoek naar een muziekstijl die hij WEL kan spelen, begrijp dat dan! |
|
Nog een klein maandje wachten, mij lieverdjes |
|
yeah en dan feestje bouwen |
|
Ik denk dat ik ook wel aanwezig zal zijn. Maaruh, fest om 23.00 afgelopen???Dat betekent dus dat we om 22.15 moeten spelen? Sta ik straks weer zat op het podium... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
volgens t schema tot 23.00 uur, maar als t uitloopt mag er tot 12.00 lawaaiiii gemaakt worden....... |
|
Hehehe, lawaai, uitstekende omschrijving van onze muziekstijl.... maar dan wel... LAWAAAAAAAI |
|
quote: of georganiseerde herrie!!!!!! |
|
Ben benieuwd hoeveel volk er op afkomt. |
|
Hoe groot is TMT? |
|
Twee weken terug waren er 235 betalende bezoekers. Dus reken maar uit. Let wel: dat was een nu-metal/punkrommel feestje waar toevallig ook twee metalbands stonden. |
|
Zou wel tof zijn als er 200 mensen op af kwamen. |
|
quote: 200 luitjes zou een mooi aantal zijn..... |
|
En wat dan als het er 201 zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 22-10-2003 18:52] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |