|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe laat begint het nou? Enne: het is vlakbij het station toch? (=loopafstand) |
|
quote: heb je me mail nog gehad???? |
|
quote: Dat Berbers zit er al echt in. Volledige integratie What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Rutan, ik had de afspraak met Hee Trut, over een 2e gitaarkast.... check dit ff met je bandleden |
|
Als het goed is, is dat al besproken... je hebt er nog niets over gehoord? Raar. Ik ga er achteraan. |
|
quote: ik hoor t wel, maar die kast MOET er vanaf t begin van t fest aanwezig zijn, want 777 zal m nodig hebben..... en de andere bands ook!!!! |
|
Is in orde, kast wordt dag vantevoren (op de heenweg naar Sliedrecht) al afgedropt. Mag ik over je Mesa spelen trouwens? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Bericht verstuurd via ISQ, wel effe bevestigen. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: kep iig nog niks gezien, als je ICQ bedoelt!!! Rutan, je mag zeker over mijn Mesa kast spelen, 8 ohm mono en 4 ohm stereo..... |
|
quote: We leveren de speakerkast (Randall 4x12") zaterdag in de tmt af......oké!?! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: |
|
quote: Zoenen mag, als je maar van m'n ster afblijft!!! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: hahahaha, ik jou pakken ga, met of zonder Ramadan, ik niet schelen..... jij wordt mijn vrouwe |
|
quote: 15.30 - 16.30 Gallowmere 17.00 - 18.00 Angels Decay 18.00 - 19.00 Pauze 19.00 - 20.00 Triple 7 20.30 - 21.30 Stronghold 22.00 - 23.00 Hatred |
|
FF in de pauze wat rotte tomaten halen bij de shoarmaboer voor dat stelletje vutjes wat in 777 speelt..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-11-2003 21:27] |
|
Verder is Patrick (DJ) geregeld voor de muziek.... met dank aan Rutan Mocht je zelf nog wat willen horen, neem dan wat CD's mee ofzo, zie maar guys....... |
|
Ik heb vrij genomen van de band Heb er zin an!! |
|
Keul! Dat wordt een leuk dagje... heb voor de zekerheid maandag morgen ook vrij genomen... je weet maar nooit |
|
Ik heb de maandag ook vrij |
|
Hahaha...ik ben de hele week vrij, je hebt altijd baas boven baas. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
hahahah, en wie moet er maandag gewoon weer werken????? |
|
quote: Nananananaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaa (dit in verschillende toonhoogte). [Dit bericht is gewijzigd door leader op 13-11-2003 17:23] Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: |
|
quote: Troost je ik moet ook werken....... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |