|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wederom een: Nananananaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaa (dit in verschillende toonhoogte) toegewenst...hehehe. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik ben student, bepaal zelf wanneer ik naar school ga hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Werk eens wat harder dan en draag wat meer belasting af, kan ik ook op kamers What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Allemaal komen dus naar dit prachtige fest!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
Lijkt mij ook. Maar geen naamplaatjes dragen die dag ey? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *zucht* beetje kids. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Wist gewoon dat je dat ging zeggen.. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik ben voor naampetjes, met propellor |
|
quote: Plak gelijk wat nep puisten op je gezicht, met een een blik van "ik ben zo depressief" nou dan zijn de kids wel compleet. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik neem mee; wat touw en flessen om te spijkerpoepen, wat zakken om zak te lopen, wat stoelen om de stoelendans te doen en de kop van JUT mag nie worden vergeten.... |
|
quote: Doe ik er nog wat slingers bij, kunnen we prijsneuken met een versierde lul. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
En het koekhappen dan? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Voor diegene die vandaag komen..... tot straks!!!!!! Kep er zin an!!! |
|
Wij ook |
|
Ik ook!! Wij gaan nu naar het station |
|
Helaas helaas... flink ziek. |
|
Ben net terug... T was wel lachuh vandaag!!!! helaas, een zeer lage opkomst, maarja goeie muziek was er iig wel. Mijn complimenten voor Angels Decay, ik had ze nog nooit gezien... Ik vond ze geweldig Goeie zanger en 2 ontzettend strakke slaggitaristen, toppie hoor!!! |
|
Dank U Wij vonden het ook heel gezellig, alleen jammer dat er bijna niemand was... |
|
Goeiemorgen dames, ben net wakker... was toch wel gezellig gisteren, ondanks de het uitblijven van enorme mensenmassa's. Ik was alleen helemaal op toen we thuis kwamen... zaterdag in de buurt van Haarlem gespeeld, was erg laat geworden... we hebben zo'n 800 km gereden dit weekend!! In ieder geval bedankt Conrad, ik heb me goed vermaakt |
|
Hoeveel betalenden waren er dan? |
|
ik schaam me niet snel maar nu dus wel. ik zie dit topic voor het eerst op een of andere manier en heb dus een (waarschijnlijk) leuk concert in mijn woon- en geboorteplaats gemist. nu ja ik hoop maar dat jullie de lokale economie goed gesteund hebben. |
|
Harachte-->stuk of 20 denk ik. Ach, twas wel gezellig, privéfeestje.... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Op 11 januari heb je een herkansing. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |