|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wederom een: Nananananaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaa (dit in verschillende toonhoogte) toegewenst...hehehe. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik ben student, bepaal zelf wanneer ik naar school ga hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Werk eens wat harder dan en draag wat meer belasting af, kan ik ook op kamers What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Allemaal komen dus naar dit prachtige fest!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
Lijkt mij ook. Maar geen naamplaatjes dragen die dag ey? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *zucht* beetje kids. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Wist gewoon dat je dat ging zeggen.. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik ben voor naampetjes, met propellor |
|
quote: Plak gelijk wat nep puisten op je gezicht, met een een blik van "ik ben zo depressief" nou dan zijn de kids wel compleet. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik neem mee; wat touw en flessen om te spijkerpoepen, wat zakken om zak te lopen, wat stoelen om de stoelendans te doen en de kop van JUT mag nie worden vergeten.... |
|
quote: Doe ik er nog wat slingers bij, kunnen we prijsneuken met een versierde lul. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
En het koekhappen dan? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Voor diegene die vandaag komen..... tot straks!!!!!! Kep er zin an!!! |
|
Wij ook |
|
Ik ook!! Wij gaan nu naar het station |
|
Helaas helaas... flink ziek. |
|