|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: watte????? |
|
De laatste keer dat jullie gespeeld hebben |
|
quote: idd, dat moet eens gaan veranderen, vind ik...... Ik speel met mijn andere bandje veel vaker, terwijl t geen metal is (rara hoe kan da) |
|
dat komt doordat je geen metal kunt spelen? |
|
Zeg Koenraad, hoe zit het momenteel met die nieuwe cd? |
|
quote: goed, a.s. dinsdag uitmixen en daarna mag tie naar t pers/ drukkerij enzo, dus...... |
|
Maar zoek je nog een Dj of nie? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ja, jij geven mij E-mail adres, dan ikke mailen ga naar die jongetje en vragen ik naar z'n naam enzo, ik zweer jou, hij moet draaien..... anders ik kom met maatjes hem dood maken!!!!! |
|
quote: Typische Berbers Op Zoom praat! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: |
|
quote: Nou, waar blijft da adres!!!!!!! |
|
quote: no_lord_shall_stand_before_myself@ hotmale . cum What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: das bijna echt zeker????? |
|
quote: Behalve het hotmale.cum dan...das fonetisch. Moet hotmail.com zijn dus. De rest is wel goed What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nog een weekie wachten..... |
|
...en dan gaan we rossen!!! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
|
|
quote: U ook aanwezig? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Dat is wel de bedoeling ja! Het is volgende week zondag toch? |
|
quote: yep!!!! |
|
quote: neemde gij een cammie mee, lieverd!!!!! |
|
Zeg lekkere langharige orgasmisator. Zou je het tijdsschema ff kunnen posten? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die krijg vanavond! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: ik jou zeggen, jij krijgen van die kale man!!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |