|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga maar uit van 20. Kan het altijd meevallen. |
|
quote: lol, p.s. wat vind je van de nieuwe site??? |
|
quote: Ik ga altijd uit van niks......... |
|
quote: 0,1 dan?????? |
|
Nou, de mensen die zelf moeten spelen, zijn er dan al, dus 20 halen we misschien wel!! Hollie heeft er zin in! |
|
quote: Ratje heeft er geen zin in..... moet ik weer mijn gitaar vasthouden enzo, |
|
Neemt Limburg ook wel wat fans mee? |
|
eeeh... fans? We doen ons best! Effe wat mensen mobiliseren, en we zijn sowieso zelf al met zo'n 15 man (bandleden + aanhang)... |
|
quote: Inderdaad...maar goed, we hebben toen wel gezien dat je in Roosendaal ook een volle zaal kan krijgen. Is door de diverse popcollectieven in Rdaal de afgelopen 5 jaar niet gelukt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: idd.....hehehhe |
|
quote: Zeg Conrad, heb je nog een DJ voor die dag nodig? Dezelfde DJ die ook op Rock in Temple draaide wil wel weer komen (voor wat bier) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Pierre? |
|
Kartner? |
|
Patrick. Toch? Zeg maar tegen 'm dat 'ie er met z'n donder dient te zijn. En dat ik dat gezegd heb. Bier... pffff©... hij mag blij zijn dat 'ie gratis naar een paar bands mag gaan staan kijken. |
|
pierre buermans zeker!!!!!! |
|
Die bedoelde ik ja.. Was die mafketel zijn achternaam vergeten... |
|
Ik heb hier z'n meeladres. Op aanvraag verkrijgbaar. |
|
Pierre en Patrick Buermans inderdaad What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: maarja, als hun gaan draaien krijgen we weer flinke eenzijdige muziek, denk ik |
|
Als ze maar van die oldschool hardcore draaien. boing boing boing boing boing |
|
quote: Nee hoor. Van speedrock tot death en van prog tot trash. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Maakt me allemaal geen f#ck uit wie er komt en wat ze draaien, wij gan gewoon lekker een potje spelen daar....... we zullen minimaal 1 nieuw nummer spelen in de TMT |
|
Ja, en het heet Angel of Death! Ow, nee, die bestaat al en is van Manowar... of was het nu Cradle of Filth? Hij heet dus "Strangers" |
|
We doen ook een nieuwe "Damage has been done" Lekker uptempo nummer.... Tis voor ons weer ff geleden dat we op t podium hebben gestaan, kep er zin in..... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |