|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zekers!!!!!! Josh |
|
Kikke ja echte jaren 80 techno thrash, al moet ik zeggen dat ik "world circus" wel veruit beter vind dan "think this" |
|
quote: vind ik ook!!!!! "think this" gaat meer de Watchtower kant op..... |
|
Als je TOXIK cool vind moet je REALM eens checken, vooral "endless war", maar ook "suiciety" is erg de moeite waard... Of Atrophy "violent by nature" en "socialized hate" ook niet mis, beetj in het zelfde straatje met iets agressievere zang! Echt gaaf maar speltechnisch een beetje te hoog gegrepen voor mij! |
|
Damn,world circus.Prachtplaat,al moet ik eerlijk bekennen em niet veel te draaien.Zal em der binnenkort weer es instoppen...(nee,niet doordenken...) spelfout weggehaald... |
|
Ja, toffe band, en dan vooral het debuut. Ik heb ze nog eens live gezien op Dynamo open ai. Verder moet ik enforcer gelijk geven met Realm. Die lijken er een beetje op maar dan thrashier. Ook een vette band. |
|
quote: Atrophy heb ik nog in mijn platenkast staan.... |
|
Eigenlijk kan Hades(uit New york) ook wel genoemd worden. Ook redelijk technische thrash van de beste kwaliteit. |
|
HADES kicks ass ik heb van d zomer "if at first you don't succeed" originele persing op Roadracer Cd gescoord! VET ook hun laatste "damnation" is IMO geweldig! |
|
quote: [offtopic] zou je het heel erg vinden om mooz_666 nog eens aan te sporen om vaker dan 1x in de drie weken zijn mail te bekijken? [/offtopic] Je moeder. |
|
Yeah, Toxik heerscht! Jammer dat er tegenwoordig nog maar zo weinig bands zijn die zulke goede muziek maken. Life doesn't get much better than this! |
|
toxik geweldige hoes heeft die world circus ook. Heart attack is gewoon een vette klassieker. een reunion zal er wel niet inzitten hehee http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik hou er niet van, heb ze wel eens live gezien, geloof ik alweer een jaar of 12 terug, '91 ofzo. Ha, ha, ha, ha, Heart Attack! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hehe,daar heb ik ze ook gezien.Was in 88 of 89 toch??? spelfout weggehaald... |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Josh Christian I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
en Sabian, wat is er in feite met deze twee gebeurd? nix? nul? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: heel lang geleden in ieder geval. exodus speelde volgens mij toen ook. |
|
88 Toxik, Paradox, Sabbat, Candlemass, en Exodus. Heb de opnames hier Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ook thanx to Iron Glory!!! |
|
quote: Was dat hetzelfde jaar dat Forbidden ook speelde??Of zit ik er een jaartje naast?? spelfout weggehaald... |
|
Dat was 1989 volgens mij, bah was toen 11...... |
|
quote: dat gevoel heb ik nou ook vaak ja. ik was 15. de topjaren zijn aan mij voorbij gegaan "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: +1 HAHAHAHA ik heb alles gemist en zit nu met al die shit opgescheept! Ben blij met alle recente reunies! |
|
quote: dat was later.als ik er zo overdenk was dynamo open air vroeger 1000 keer toffer als nu(toen enforcer,IG,etc 12 waren ofzo ). er kwamen wel minder bands maar de gemiddelde kwaliteit was toch een pak hoger. mijn laatste dynamo was met Prong als headliner. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |