|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand mij soms aan die Dynamo-bootleg helpen? Of een kopie ervan? That would rock! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 27-03-2007 14:46] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Volgens mij heb ik die nog ergens op cassette liggen, zal eens op zoek... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb 'em ooit eens zien liggen, maar vond het toen om één of andere duistere reden niet nodig om 'em meteen aan te schaffen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja, daar weet ik alles van. Zo heb ik meerdere vette platen laten liggen waarvan het origineel tegenwoordig onvindbaar is. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hier wel die video iig; http://video.google.nl/videoplay?docid=2283514221317045636&q=toxik (maar ken je vast wel hehe) |
|
Eindhoven, Dynamo, 21-5-1988, 58 min. ,St Lievenshoutem, Pede, 22-5-1988, 64 min. |
|
quote: Heb je die liggen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ja, die heb ik op 2 afzonderlijke 90 min. tapes staan. Ik ben nog niet zo begaan met het muziek versturen per e-mail. Wel ben ik met Sony Soundforge en Homestudio cassettes per nummer aan het knippen, en per nummer op een c.d. track branden met nero, |
|
quote: Deze zijn beide al in mp3formaat beschikbaar, evenals Vosselaar, Belgium 28-01-1990. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Nieuw materiaal op de myspace! |
|
O! *gaat daar heen * |
|
Euh woar dan? |
|
quote: Ehm, http://www.myspace.com/toxikmetal Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:hehe ja ok, maar ik zie geen nieuw nummer daar |
|
Vandaag nog "Think This" gedraaid!! |
|
quote: vind ik toch beduidend zwakker als het debuut |
|
quote: dat is ook zo!! Met World Circus deed ik altijd mn krantenwijkje vroegahhh |
|
quote: ha-ha-ha-ha heart attack tijdens de krantenroute. moet de heruitgave met een ton aan bonusmateriaal eens zien te krijgen |
|
quote: stars on thrash zat standaard in mijn walkman en heb daar idd ook nog twee maanden krantenwijk mee gedaan |
|
quote: Ik heb dat flexibel singletje nog, die zat toen bij MetalHammer hehe |
|
quote: wel van gehoord, nooit gezien wat staat daar dan op? allemaal intro's ofzo? |
|
quote: stukjes in elkaar gemixt ja [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 23-05-2007 7:04] |
|
quote: Hebben? Die ligt nog wel ergens bij mij thuis. De originele LP ook...u biedt maar. Hersenloze Mayonaise eten |
|
ik heb de orginele tape, lp en cd altijd overdrijven als het om hardrock gaat... die sampler kom ik nog wel een keer tegen voor 50 cent |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |