|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
@Frnk Wat dacht je van obscure bandjes als Invocator en het Duitse Incubator (wel meer death-metal, maar wel leuk). Heb ook nog ergens de eerste CD van Messhugah liggen. Daarop klinken ze meer als een Metallica-kloon (vooral de zang), dan de band die ze nu zijn. Ook nog veel bay-area shit als Forbidden en Sacred Reich. Moet die zooi echt eens gaan inventariseren, want er zit veel ouwe zooi bij. Koop de laatste jaren vrijwel niets meer. Luister af en toe wat mp3-tjes op aanraden van vrienden en als ik het dan leuk vind, koop ik er een CD-tje van. |
|
quote: Forbidden heb ik ook alles van ja! En van Meshuggah t/m Chaosphere. Ook geweldig idd! En idd, wat je zegt over die 1e ja. Die _ator-bands ken ik niet, thanx voor de tip! (lol@'etc.'-indekking btw, je hebt gelijk haha) Ontopic trouwens : iemand weleens dat nieuwe werk van Josh Christian gehoord? Is wel heel wat anders nu.. : http://www.joshchristian.com/ |
|
zeker ook es proberen : acid reign, en Whiplash natuurlijk en Heathen ofcourse - Dead by hanginggggggggg signature |
|
voor iedereen die t nog niet weet, niet veel uitmaakt en toch zoekt toxic als als vrij goede bootlegversie (beide cd's) door een duits 'iets' (her)uitgebracht ze brengen t als ware t oroginele releases onder roadracer, bij mijn weten is toxik alleen op roadrunner uitgekomen maar goed voor degenen die de originele versie te duur vinden // world circus eindelijk origineel gevonden, nu think this nog// In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
lol, ik heb hier Think this op vinyl liggen, op roadracer, 1989. Zalige plaat maar wat ik niet versta is dat ik hier World circus uit 87 liggen heb op Roadrunner ??? huh? signature |
|
quote: Inderdaad ja, Whiplash en Heathen. Heb geloof ik van beiden 2 CD's. Zoals gezegd, ik moet de zooi eens gaan inventariseren. Nog meer naampjes: Vio-lence, Death Angel, Coroner Complete lijst komt nog (over een maandje of zo)! |
|
en jij verkoopt of zo?????? GREAT! signature |
|
quote: Dus die bootleg is herkenbaar door een Roadracer logo ipv Roadrunner? |
|
quote:Heathen zijn weer bij elkaar. (zou het trouwens de lievelingsband van heiden zijn? ) |
|
quote: Hehe, world circus heb ik een aantal jaar geleden voor 5 gulden op de kop getikt. En op Dynamo 88 stond ik vooraan spelfout weggehaald... |
|
quote: en ik ergens bijna vooraan. |
|
quote: Die tijden komen nooit meer terug Godver, vette bands destijds gezien, Forbidden, Toxik, noem maar op. De vetste dynamojaren waren dat spelfout weggehaald... |
|
quote: ja, ik telde al maanden van te voren af ik ging echt met zweethanden het terrein op. zo verheugde ik me op alle superbands die kwamen(en bijna nergens anders te zien waren). 's avonds moest men mij zowat van het terrein af sleuren. en dat voor een minimaalbedrag(en zelfs twee keer gratis) nu staan er 10.000 kloonbands, die amper boeien of die je toch al net eerder had gezien. mij zien ze er niet meer. |
|
quote: Hehe, liep je naar binnen, moest je een gulden in een emmer gooien spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha, hangt er van af wat er geboden word denk ik |
|
quote: Op die parkeerplaats was cool! Op een gegeven moment begon het te regenen en toen zijn veel mensen gaan schuilen in tuinen om het terrein. Stond ergens een tuinstel, wat op een gegeven moment werd omgevormd tot omgekeerd kruis, welke bij Stryper te voorschijn werden gehaald. Was dat in '86 of zo? |
|
quote: 87 Was met testament en destruction. Was mijn dynamodebuut. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-06-2005 21:30] spelfout weggehaald... |
|
Die gitaarsolo in World Circus |
|
quote:Yeah haha! Aantal jaar terug een weddenschap voor een krat bier met een maat over gehad, wie het eerst dat sweepstukkie kon spelen. Hij won. |
|
quote: Geweldig was dat. Ik vind die meerdaagse festivals van tegenwoordig wel redelijk over the top. Mist toch de sfeer van die oude 1-daagse festivalletjes. Gelukkig zijn er nog steeds een paar van die kleine festivalletjes! Gewoon bands en drinken en niet een compleet dorp er omheen. |
|
Mensen, even opletten Ik koop deze week nog een lot LPs en daar zitten de originele Toxik LPs op Roadracer bij. Ik heb deze al, dus als er iemand wil ruilen of kopen, laat me dan weten op Webmaster@alfvoet.zzn.com ik zet dit hier want tis voor de echte fans signature |
|
Niet overdrijven hoor, die LP is niet zo heel moeilijk te vinden. |
|
De CD aangeboden: http://www.speurders.nl/muziekenfilms/cdsrockenmetal/8081671/toxikworldcircuscd.233.1.0.1.484.4049.html |
|
Vreemd, recent verkocht diezelfde gast nog de bootleg. Mijn tip: koop die Toxik cd's enkel als je ze in je eigen handjes recht voor je hebt.....die bootlegs zijn verdomde link! Kreeg het op Graspop nog aan de stok met een klootzak die World Circus en Eternal Nightmare in stapels liep te verkopen. 'Ja maar dat zijn helemaal geen bootlegs! Want deze heb ik uit AMerika geïmporteerd!' |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |