|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: aha, moet jij maar ff een datum prikken, je hebt t iets drukker dan mij..... |
|
Is misschien wat makkelijker om de vraag hier te stellen ipv in het cd verkooptopic.Ik ben dus de trotse bezitter van de TOXIK-WORLD CIRCUS cd originele persing.Zelf ooit voor 5 gulden op de kop getikt,maar ben nieuwsgierig wat dat plaatje nu eigenlijk waard is(Nee,hij is NIET te koop ) spelfout weggehaald... |
|
tsjah de ene verkoopt hem voor 15 euro en de ander voor 30 a 40 op ebay Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Godver,ik begon me al illusies te maken dat ik stervensrijk was spelfout weggehaald... |
|
je kunt het beter aan enforcer vrager maar ik kom hem wel es tegen op ebay , en daar gaat hij vaak tegen de 30 a 40 weg ! wat wel leuk is dat een maat van me jump in the fire van metallica op goud vinyl had, heeft hem verdomme verkocht voor 700 euro! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: moet hem nog steeds op lp hebben.. die ligt toch gewoon overal voor normale prijzen nietwaar? een re-release althans? |
|
jump in the fire op goud vinyl...?... je bedoelt toch zeker creeping death uitgegeven in een oplage van 3000 stuks, ter ere van de verkoop van 30.000 stuks van de originele plaat... als daar 700 eurie voor betaald wordt ben ik ook rijk!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ja sorry ik bedoel creeping death , staat jump in de fire ook op. en er word serieus 700 euro voor betaald Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
waar? op ebay als dat zo is gaat ie volgende week in de verkoop! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nee dat niet hij had hem , naar een platenzaak gebracht hier in de buurt en zei dat hij hem aan de hoogste koper wou verkopen hij had hem eerst laten taxeren voor een bedrag van 1200 gulden uiteindelijk is hij voor 1400 verkocht (ongeveer 700 euro dus) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kanker.....als ie echt zofeel opleverd moet ik m echt inruilen...voor een stapel centen [rekenmodus] 700 euro gedeeld door tweedehands cdtje van ong 7 euro is eh eh.. ongeveer 100 cd's! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hehe iig succes ermee laat maar even horen wat er voor neergeteld is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Yep,en ik persoonlijk zou dan ook liever die 100 cd's hebben,dan een gouden metallica prul spelfout weggehaald... |
|
quote: Je kan ook een maand lang de kroeg elke dag terroriseren, mja, lijkt me dat eerste wel een betere optie idd hehe |
|
Verdomme eindelijk! Gekocht via een toevallig google hit waardoor ik op het Aardschokforum een idioot vond die hem verkocht! Voor 25 euro heb ik de cd World Circus in huis! En gaaf dat ie is! Jammer dat die eikel niet meer dan twee albums (waarvan 1 oninteresante) hebben gemaakt. Ik heb ook nog een link naar een soundboardopname van hun optreden op Dynamo 88 waar Toxik stond. Iemand hebbe? |
|
Toxik werelds heb ook allebei de cd's en ze toen nog gezien op dynamo open air lang lang geleden jezus ik wor oud Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
World Circus |
|
quote:Zekers Think This heb ik ook, vond em eerder nooit zo geweldig maar na veel luisteren ook zeker |
|
quote: think this heb ik nooit leren waarderen (zelfs niet na veel luisterbeurten). te freaky naar mijn mening en de klasse van een freaky band a la watchtower wordt helaas nooit gehaald. neen, geef mu maar world circus. dat is pas een vette cd. ik hoop dat die ooit nog eenq fatsoenlijk wordt heruitgebracht, zoals bijv. de attacker cd's. |
|
Ja zo dacht ik er eerder ook over. Bij mij toch anders afgelopen Oeh en dat Attacker moet ik ook nog es zien te vinden ja, is me ooit getipt ook maar kwam het destijds nergens tegen. |
|
Toxik is een wereldband. Heb ook allebei de CD's (1e uitgave) Toch leuk om te zien, dat die ouwe shit nog steeds veel gedraaid wordt en aan een revival bezig is. Kan ik al mijn oude CD's weer eens uit de kast halen. Bands als: Toxic Realm Nuclear Assault Exodus Testament Laaz Rockit Agent Steel Hades etc. |
|
Realm - Endless War ook gehad. Te gek ja!! Moet Helstar niet in dat lijstje staan btw? |
|
quote: attacker is echt keigaaf. vooral hun debuut draai ik nog heel vaak. en hades/realm |
|
quote: Er staat niet voor niets ETC. You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |