|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een zakkenvullers bij Metal Mind. |
|
Rubensomewhereonline? Ik heb overigens ook de indruk dat er veel meer bonusmateriaal beschikbaar was, aangezien beide discs tot het nokkie volzitten. Wat meer livespul zou leuk geweest zijn, want de enige bootleg die luisterbaar is, is die van Dynamo 88, maar die heeft iedereen toch al. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik heb 'em niet! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: dus koop je ze allebei (als goed metalhead zijnde) |
|
brian bonini mailde mij vorig jaar trouwens dat een reunie er toch echt niet in zou zitten... misschien dat mijn mailtje hem toch aan het denken had gezet |
|
dikke vette joepie trouwens ze komen dit najaar naar nederland :-) |
|
Ik ben benieuwd |
|
gaaf, eindelijk weer is een gave band |
|
als waldrock lef heeft en idd iets heel anders neer wil zetten, dan boeken ze toxik (hint, hint, hint) en the great kat natuurlijk |
|
Toxik moet gewoon op elk festival spelen |
|
Ja! |
|
quote: |
|
Hoop ze nog eens te zien - en die re-releases snel te pakken te krijgen, ook al heb ik de andere uitgaven al. Hier wat uit den ouden doosch, toen Josh z'n haar nog niet geknipt had Scum ergens vlak voor DOA in 1988: |
|
heb jij die foto's zelf gemaakt? (hoe oud ben jij dan wel niet?) |
|
quote: Kijk eens in z'n profiel |
|
quote: Heee Martinator, Dan ken jij Peter van Toren ook wel zeker? Die was roadie van Toxik in de periode!! Kickuh fotookes btw |
|
quote: Geweldig dat schapen haar |
|
Vette pics! Benieuwd hoe ze nu dan klinken. Laatste muziek die ik van meneer Josh heb gehoord klonk meer richting Radiohead.. Maar 't zal dr vast nog wel in zitten hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-03-2007 22:37] |
|
quote: Radiohead? |
|
haha ja ik weet het ook niet meer precies, maar dat staat me bij.. of grungy/alto oid.. tijd geleden gehoord http://oddpopmusic.com/ check daar maar es oja en countryinvloeden klinkt wel cool allemaal maar idd, 'a brilliant fool' herinner ik me nu wel weer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-03-2007 23:16] |
|
duh, ik bedoelde meer zoiets van; dat je nog iets van RH in zn spel zal terughoren!!! hehehehe Ratje in melige bui pfffff |
|
ooooooo |
|
best leuke muziek nog "you are here" |
|
quote: Inderdaad en ja ik ben een ouwe lul. Heeft zo z'n voordelen! Als ik aan alle geweldige bands terugdenk die ik in die jaren voorbij heb zien komen, veelal in de oude Scum... Jeugdsentiment! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |