|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was ff wat aan t rondneuzen op t interslet en kwam ineens op de Sena Guitar Awards site terecht, met daarop een stemlijst voor de beste gitar=t, ik geloof dat die gasten van Di-rect bovenaan staan, dat kan dusch ff niet heh, als dat gvd tot de groep goeie gitaristen behoort dan gaat er toch iets gruwelijk fout!! Dusch beste muziekvreunde, stem ff op een echte gitarist!! http://www.sga.guitars.nl/nomi/stemmen.php?p=pro [edit]Laten wer het effe perfect leesbaar maken[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-10-2003 12:14] |
|
|
|
Ik heb even op Marcel gestemd!!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Als gitaristen van Direct tot goede gitaristen verkozen kunnen worden is het eind zoek en hoeft het lijstje niet serieus genomen te worden.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
We moeten wel slayer promoten natuurlijk die zijn toch ook nederlandsch? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-10-2003 12:10] |
|
Het gaat niet om kwaliteit, maar om de bekendheid... Want als zelfs de fans van Di-rect al niet eens kunnen bepalen wie de beste is binnen 1 band, tja dan slaat het idd nergens op. |
|
Heej Firemanzz heb jij niks beters te doen dan op iemands typfouten te letten?!, ga ff stemmen ofzo..maak jezelf nuttig en anders rot op en ga lekker Di-Rect luisteren! |
|
quote:Stringz Als jij dat tekstje typfouten gaat noemen ok. Trouwens het lijkt wel alsof je de site ff hebt bezocht dit stukje tekst was zowaar leesbaar. En ik heb reeds gstemd. En heb geen zin om Di-rect te luisteren nu. |
|
*heeft ook even op Marcel gestemd* LAI LAI HEI |
|
quote: Achhhh, het kinje is op z'n pikkie getrapt. En dat allemaal omdat z'n karige brein de nederlandsche taal niet kan bevatten. |
|
Tsja, als die lijst zo zuigt wordt t nu eens tijd voor verandering! |
|
quote: Als iedereen dat nou even doet dan hebben we een kans dat Marcel Di-rect nog verslaat. Dan klopt het in ieder geval nog! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
AAAARGH, anders zetten ze het "wissen" en "verzenden" knopje even verkeerd om this user is dead |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAa LAI LAI HEI |
|
quote: LOL dat had ik ook al |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
..ach ja, ik had er ook niet op in moeten gaan, je hebt altijd van die mensen die in plaats van een zinnige post te plaatsen liever zeiken op een spelfoutje. Maarr..boeiuh!... hebben jullie al wat gestemd?, zo ja, wie? en waarom? |
|
En waar kan ik de stand zien trouwens? Ik heb ook op Marcel gestemd...enige naam die me bekend voor kwam (de manier waarop iedereen stemt ) this user is dead |
|
een topic over mij.... wat leuk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Also... late reactie zie ik alweer... iedereen is dusch op Marcel aan t stemmen?, okay dan!!...mee eens! |
|
Bwahaha 3 "gitaristen" van Di-Rect boven Marcel Coenen ... volgens die logica moet ik wel hoog kunnen scoren in de lijst this user is dead |
|
quote: Bukken azzy, ik heb hier nog wat voor je |
|
OEh, bring it on baby! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Love is in the air (and all over you) |
|
De titel van it topic is ook niet juist. quote: Het gaat niet om de beste maar om de favorietste |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |