|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: om 14.00 uur mijn lieve Judge Dredd |
|
Succes Connie!! Laat ze maar eens wat zien!!! |
|
quote: kom je ook FF kijken????? FF maar... |
|
Hoppakee! Ratje supporten met zijn allen! |
|
Michiel Kwakernaat uit Nieuw-Vennep natuurlijk |
|
En inmiddels weer terug van Sol Muziek.. Ons Ratje heeft de finale helaas niet bereikt. Uit zijn leeftijdsklasse gingen er slechts 2 door en de jury koos voor een 17-jarig talent en een 23-jarige metalgitarist (Ewout Peters, onthou die naam!!) uit Zwijndrecht. Ratje speelde een beetje zenuwachtig in het begin en ik denk dat dat hem de kop gekost heeft aangezien hij verder van alle deelnemers de meest spannende trucs uithaalde.. Jammer maar helaas.. Desalniettemin een leuke middag.. |
|
Zo ik ben ook weer terug van de gitaarwedstrijd.... Achteraf had ik beter een heftig shrednummer kunnen kiezen (net als Ewoud) dan een rustig nummer, denk ik. Maar ik wilde gewoon iets anders doen hehehehe.... Ewoud was idd de terechte winnaar, maar die andere was volgens mijn mening (en van tig andere)niet de 2e "chosen one" maarja, al met al een leuke middag gehad En ik was idd errug zenuwachtig!!!! Judge, mag ik jouw bedanken voor je komst, ik zie je morgen bij SX..... Audoe |
|
Een paar fototjes gemaakt door Stefan Maas: Allereerst de bekende kop: Opbouwen: SPEULUUUH!!! Houdoe en bedankt!: |
|
Cool man. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hehehe, ruige fotoos! Jammer dat je niet door bent Connie, maar we zullen maar zo zeggen: Goede wijn behoeft geen krans |
|
Nou iig al tof dat je meegedaan hebt toch?!, je leert er altijd weer wat van!, volgend jaar beter |
|
Op marcel gestemd |
|
mn broer |
|
Om even wat oude koeien uit de sloot te halen......... IK heb samen Schreddie en zijn meid afgelopen zaterdag Slow Poke Rodrigo weer eens gezien maar damn....... wat hebben zij een bassist !!!! Barend Tromp heeft echt een monster sound ! |
|
quote: Idd, Barend Tromp |
|
quote: is dat met meer oud-leden van LV??? wie speelt er gitaar??? |
|
quote: yeps! Barend Tromp (ex LV) bass en stick nathan vd wouw (ex LV) drums gregoor vd loo (ex lv) synths en zang Alain gitaar (ex beyond) SPR is echt moddervette drum n bass en vooral gregoor's sting achtige stem past daar erg goed bij. Persoonlijk vind ik het nog vetter dan LV. |
|
quote: Da's knap balen. Wanneer is er weer zo'n wedstrijd? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Joop is echt gruwelijk goed. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: edit: Alain gitaar (ex Chemical Breath , Form) Alain heeft nooit bij Beyond gespeeld. Rene (ook ex Chemical, nu Callenish - bassman) wel... ) |
|
quote: dan ben ik daarmee in de war iig een erg vette band |
|
Het zij u vergeven Ben er wel erg benieuwd naar trouwens. Alain vertelde me toen ze de band aan het oprichten waren, dat Gregoor zou drummen, dat is dus niet meer zo... |
|
quote: Ik heb ze inmiddels een stuk of 6 x gezien en ze zijn ergg gaaf. Retestrak, groovend als een tiet en gewoon vet |
|
Dan toch maar es uitchecken als ze de volgende keer een beetje in de buurt spelen... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |