|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In welke band speelt die gast? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
BALAAM en GALGERAS Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De grote vraag is; wat maakt een gitarist goed????????? Mijn voorkeur is de combinatie tussen gevoel en techniek..... Ik hou nie van die kunstenaars die alleen maar snel de bus willen halen |
|
Ik zou dat willen verfijnen tot "zich goed uit kunnen drukken zonder technische belemmeringen" Mijn all time favorite blijft Steve Vai Orgineel, vernieuwend, gevoel in songs en solo's, niet vies van (succesvol) experimenteren met zowel toonladders, techniek als effecten, briljant en echt uniek die gast |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: jammer dat ie niet uit nederland komt... (kijk naar toppic) een uit nederland zou ik niet weten, maar inderdaad een goeie gitarist is iemand die vernieuwend is, en technisch (hoeft niet perse snel) I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Is dat wel een nederlander ? Zijn naam doet anders vermoeden .... Ik ben wel erg benieuwd, staan er ergens mp3tjes of zo van hem online ? |
|
ja.. het is een Nederlander.... en nee.. er staan gelukkig geen mp3's van zijn bands online.. je kunt gewoon nog ouderwets demotapes bestellen... kazzmann doet neit aan internet.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha, en marcel niet wou je zeggen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik zou het neit weten... marcel heb ik nog nooit horen spelen en daar heb ik ook weinig behoefte aan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
o. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hoe weet je dat je er weinig behoefte aan hebt als je hem nog nooit wat van hem hebt gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-10-2003 17:44] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Deze arrogantie doet me denken aan Shredmaster ahahhahahahaha, daar gaan we weer!!!!!! |
|
waarom ik geen behoefte heb marcel te horen spelen? dat eeuwige gegeil op alle dames van ZM. Iedereen die een beetje kan lezen ziet hoe hij geilt op de dames en ook het gegeil op zijn eigen gitaar spel... dat staat me een beetje tegen.. goed, marcel zal best een goede gitarist zijn anders deed hij bijvoorbeeld geen guitartalk op ZM of dat soort dingen, maar door bijzaken heb ik gewoon geen behoete om hem te horen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
He bah, wat ben jij walgelijk naief. Het is zo makkelijk om je hele statement de grond in te trappen dat het niet eens meer leuk is. Zie je, zelfs daar haal je het plezier uit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je doet je nick weer eer aan. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hahahaha ik lach me dood proef ik hier jaloezie ? Leef maar lekker verder in je eigen wereldje hoor irritante klootzak en ja je doet je naam wel degelijk eer aan ! Gelukkig kan ik er alleen maar om lachen en bewijst dit maar weer hoe zielig je zelf bent ! oef, ik heb gesproken |
|
brakman, kotshoest en styhn de stud Trieste gast |
|
Ik dacht dus: " Hoe moet ik nou in hemelsnaam tussen 2 van mijn favoriete gitaristen gaan kiezen" ... hehe nou je kunt wel degelijk vaker stemmen als je een beetje handig bent [cookie deleten, en zorgen dat je een ander adres in kunt vullen enzo... hehe ] dus ik heb lekker op 'ons Celleke' èn op Joop Wolters gestemd "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Als ik in de buurt woonde kwam ik wel even kijken/aanmoedigen hoor, in ieder geval succes Connie! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Dennis (Cardinal, Fuckface, Nembrionic, Unlord, Consolation) |
|
Hoe laat begint het nu morgen Conrad? |
|
Veel succes trouwens Rattenjong! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |