|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, 9 of 10 maakt toch weinig uit of niet? als ie die 6 en 7 nou es ophaalt, was ie mijn favoriet! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
wat doet peter slager van blof ertussen? da's toch de bassist? Oud Vuil. |
|
quote: nee, slager!!! |
|
quote: op z'n engels slayer. peter slayer is de bassist van blof. onee butcher. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-10-2003 0:26] Oud Vuil. |
|
quote: |
|
Ze harvesten je gegevens om mensen e-mail en snailmail SPAM te sturen! |
|
ach wie neemt dit serieus, de bassist van direct staat zelfs erbij gitaar en bas is wel iets heel anders "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Peter GAY Butcher wordt het dan. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Nog ff wat info betreft de Sena gitaarkampioenschappen... Op zondag 19 okt. doe ik mee met de voorrondes in de muziekhandel Sol in Breda, ik geloof dat t rond 14.00 uur begint. Dus mocht je zin hebben om te kijken, be there..... Die winkel is iig nie errug groot hoor!!! |
|
Als er ook 1 gitarist is, die op de eerste plek mag komen van mij, is dat Menno Gootjes wel Die kerel heeft zeker de beste vibrato in z'n vingers van ons kouwe kikkerlandje..... |
|
En wat te denken van 2-1 van BEEF! Stay metal! |
|
die gitarist van beef is idd niet verkeerd, zeg! Oud Vuil. |
|
..nou Ratje nog ff flink oefenen deze week dan heh?! Marauh...succes zondag! |
|
hmmz een gitaar is toch zo'n ding met 2 snaren? vibrato Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja, als jij in de Jostiband zit wel ja! |
|
gheghegheghe...uberlol, heerlijk dit...nee mensen succes met die wedstrijd, serieus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dank u...... |
|
graag gedaan! laat even weten hoe het is afgelopen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: yep.... |
|
Heb op Joop Wolters gestemd. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Joop heerst!!!!! |
|
quote:Dank kom ik zeker even kijken! |
|
quote: toppie, kerel!!!!! |
|
de beste METAL gitarist van Nederland is toch 100% zeker weten Morthover Kazzmann... als je hem ziet spelen besef je pas dat het geen zin heeft om op gitaar les te gaan.. die gozer speelt iedereen er uit... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |