|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou verzin eens een interessant topic dan? En anders... op wie heb je gestemd? |
|
Wie hecht er nu waarde aan wie er het populairst is? Smaken verschillen.. stomme wedstrijdjes, het lijkt wel voetbal ofzo |
|
Nee, voetbal zuigt!!, aaghh!! Gitaarspelen überheerscht!!, big difference!! ...t staat er nu zo kut voor dat er toch wel ff wat recht gezet moet worden!, heb is namelijk niet zomaar een klein plaatselijk wedstrijdje! |
|
quote: nou mag ik een keerke meedoen met zo'n wedstrijdje, is t weer stom...... |
|
quote: Als je met "love" een witte vloeibare substantie bedoeld, dan vind ik het best. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: quote: Zenial |
|
Zoww Rattemeneer.. ik keek ff op uw site maar ..mooie spullies!! En Ibanez überheerscht natuurlijk altijd weer |
|
Cool.. Dankzij mij staat marcel op die lijst, ik heb hem aanbevolen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ook maar ff op Marcel gestemd Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja... en dan moet ik weer de gene zijn die t hier ff post voor de duidelijkheid anders had nog geen hond het opgemerkt. |
|
MARCEL! MARCEL! MARCEL! MARCEL! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Ja ik was ook te lui om het eerst uit te zoeken |
|
Eric Daniels natuurlijk. Ik, Wil Schuurman |
|
Nee joh,Tim Akkerman (Di-rect)is vet cool man! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Uiteraard op Marcel gestemd. Een kans op een etentje met hem laat ik niet aan me voorbij gaan |
|
quote: Oeps.... Bijna alle spullen op die foto zijn verleden tijd (ook de Ibanez gitaren). Kep nu een Musicman JPmodel met een Mesa Rectifier en Mesa speakerkast en TC- g major |
|
quote: Akkerman, je had toch ook een Jan Akkerman? Van Brainbox? Die wel verschrikkelijk goed kon spelen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou, dat heb je dan goed voorelkaar Rattemanz... op de gitaartjes na natuurlijk, die Ibanezjes die je dara had zijn wel erg vet. Maar zo te zien ben je een echte Petrucci fan ofniet?! |
|
Waarom mag je maar 1 keer stemmen Stomme kutzooi LAI LAI HEI |
|
quote: is dat zoooo????? De laatste jaren zit ik toch iets meer in t element van zijn voorbeeld STEVE MORSE |
|
Ook erg okaye gitaarpingelaar. Marty Friedman..ook eruuuggg okay Hah... dinsdag ff een line6 Flextone topje testen, ben benieuwd! |
|
quote: laat me ff weten hoe die klinkt!!!!! sukses iig |
|
Ik heb ook op Marcel gestemd: techniek: 10 originaliteit: 7 vernieuwend: 6 uitstraling / prsentatie: 9 I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Ik vind de uitstraling een dikke 10!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |