IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Up The Irons concerten Volgende pagina
Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 15-10-2003 12:27 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Hier wat nieuwe data:

* Zaterdag 25 oktober: De Gouden Leeuw, Dongen
Voorprogramma zal de band Feed Forward zijn. Zelf zullen we een volledige headline-show spelen. Inclusief een paar verrassende niet eerder gespeelde nummers. En een hoop klassiekers natuurlijk
Voorprogramma zal rond 21.00 uur beginnen.

* Zondag 2 november: De Beurs, Schijndel
Dit betreft een speciale Iron Maiden-dag waarop wij als enige zullen spelen. Ook hier dus een volledige show. Daarnaast heb ik begrepen dat er een hoop extra activiteiten georganiseerd worden door de zaal.
Let op: dit is een middag-optreden. aanvang zal rond 16.00 uur zijn.

* Tweede kerstdag (26 december) - Monsters of Rock, Elsloo
Voor de mensen die op waardige wijze kerst willen vieren
Samen met Gunz 'n Rozes en een nog andere (nog aan te kondigen) bekende tribute band.

"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"

Forever Times
Speuleeh!!
Posted 30-10-2003 16:08 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Toevoegingen:

2 november - De Beurs, Schijndel (volledige show, aanvang 16.00 uur)
29 november - De Molen, Molenbeersel (Belgie) (Monsters of Rock)
26 december - Maaslandcentrum, Elsloo (Monsters of Rock)
27 december - Elektra, Sliedrecht (volledige show)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-10-2003 18:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 16:08 schreef Forever Times het volgende:
Toevoegingen:

Dat word dan weer lekker druk

Forever Times
Speuleeh!!
Posted 31-10-2003 11:56 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

als het net als vorige keer is..

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-10-2003 18:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 oktober 2003 16:08 schreef Forever Times het volgende:

Daar ga ik ook bij zijn

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2003 11:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Weer een toevoeging:

29 november - De Molen, Molenbeersel (Belgie) (Monsters of Rock)
3 januari - De Lantaarn, Hellendoorn
27 februari - Escape, Veenendaal

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-11-2003 16:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jongens, kom eens ergens dichtbij Eindhoven ofzo? Heb jullie veeel te lang niet meer mogen aanschouwen.
Spelen jullie nou 's eindelijk iets van Somewhere In Time? ("teveel synth" )

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-11-2003 12:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hopelijk spelen we snel in Eindhoven. Ik kan nog niks bevestigen, maar wordt aan gewerkt.

Somewhere in Time -> synths.. moet kunnen

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-11-2003 12:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Net bevestigd:

31 januari - De Tavenu, Waalwijk (volledige show)

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 20-11-2003 12:24 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Jullie speelden erg goed in Waalwijk
Kijken of ik een keer kan komen, vond het erg goed!

changed to 'ouwe'

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 20-11-2003 12:24 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 12:23 schreef Daops het volgende:
Net bevestigd:

[Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 20-11-2003 12:25]

changed to 'ouwe'

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-11-2003 12:43 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 november 2003 12:23 schreef Daops het volgende:
Net bevestigd:

daar zal ik ook bij zijn, kep er een maand geleden nog gespeeld in t voorprogramma van Action in DC......

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 20-11-2003 16:48 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Elsloo

Zal ik ook wel zijn, gaaf hee

Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2003 11:26 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 16:44 schreef MBMarduk het volgende:
Jongens, kom eens ergens dichtbij Eindhoven ofzo? Heb jullie veeel te lang niet meer mogen aanschouwen.

Nou, vooruit dan maar

4 april 2004 - Altstadt in Eindhoven op The Dutch Convention II (officiele Iron Maiden
fanclub-dag).

Zie http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1966.html voor meer info. Wordt een speciale dag met een hoop extra's.

De opbrengst van deze dag zal gaan naar de KWF kankerbestrijding, dus door te komen steun je ook nog eens het goede doel.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-12-2003 11:27]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-12-2003 14:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 11:26 schreef Daops het volgende:
Nou, vooruit dan maar

4 april 2004 - Altstadt in Eindhoven op The Dutch Convention II (officiele Iron Maiden
fanclub-dag).

Zie http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1966.html voor meer info. Wordt een speciale dag met een hoop extra's.

De opbrengst van deze dag zal gaan naar de KWF kankerbestrijding, dus door te komen steun je ook nog eens het goede doel.

EXCELLENT!!! ...maar duur nog een poos...

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-12-2003 12:19 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Een kleine wijziging: Het optreden in de Escape (Veenendaal) zal op zaterdag 28 februari plaatsvinden (dit was een dag eerder op de 27e).

De concertagenda wordt dus:

26 december - Maaslandcentrum, Elsloo (Monsters of Rock, met Kiss This and Gunz 'n Rozes)
3 januari - De Lantaarn, Hellendoorn
31 januari - Tavenu, Waalwijk (volledige show)
28 februari - Escape, Veenendaal
4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag)

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-12-2003 12:20]

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-12-2003 12:59 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik ben er in Waalwijk en waarschijnlijk Eindhoven
Als het net zo'n gave show wordt als vorige keer in de Tavenu!

changed to 'ouwe'

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-12-2003 11:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Alle ZM-ers die er op 2e kerstdag bij waren in Elsloo(Marcel, Mirandarijntje, Triple Dan, Shredhead, Mies) bedankt!

Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt (ondanks mijn wat zieke toestand )!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-12-2003 11:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 11:24 schreef Daops het volgende:
Alle ZM-ers die er op 2e kerstdag bij waren in Elsloo(Marcel, Mirandarijntje, Triple Dan, Shredhead, Mies) bedankt!

Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt (ondanks mijn wat zieke toestand )!

het was zeer gezellig en tof en ik was straalbezopen, maar dat had je wel door denk ik

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 29-12-2003 12:09 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 29 december 2003 11:24 schreef Daops het volgende:

Yeah

Ja wij hebben ons ook erg goed geamuseerd ja UTI was weer eens erg leuk

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-12-2003 12:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

hoogtepunt van de avond wat mij betreft!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-12-2003 12:40 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Was een heel leuk feestje, met heel lekker bier

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-12-2003 13:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 11:55 schreef Shredhead het volgende:
het was zeer gezellig en tof en ik was straalbezopen, maar dat had je wel door denk ik

Nee, kon je niks van merken hoor!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-12-2003 14:20 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Tjezus wat is metal toch kut.
Echt een kutavond met kutbier en kutvolk en nog eens kutbands ook.
Wat een kutkerst.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-12-2003 14:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 13:58 schreef Daops het volgende:
Nee, kon je niks van merken hoor!

Gelukkig maar, anders krijg je weer zo'n reputatie

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-12-2003 15:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 14:31 schreef Shredhead het volgende:
Gelukkig maar, anders krijg je weer zo'n reputatie

Tja, de combinatie bier en metal... tss, de gedachte alleen al is belachelijk!!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com