IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Up The Irons concerten Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 0:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 0:41 schreef MBMarduk het volgende:
Ken je Michiel van de Pazzop? Of Rob van de Jonosh?

Eh.. Niet dat ik weet nee..

..."Hate can only create more hate"...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-01-2004 0:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jammer. Dan kun je binnenkort een ge-editte versie van een e-mail verwachten waar alles uit de doeken wordt gedaan.
//edit
Trouwens, geschreven op een soortgelijke TMDC stijl.

Ik heb 't nl. al aan een paar mensen verteld en twee daarvan hebben mij finaal voor leugenaar uitgemaakt omdat ze't allemaal niet geloven. Ik heb geen foto's dus ook geen bewijs.

Anyway, de zaterdag iig hebben Vampie, Leviathanica, Verval en Renskydom mij gezien da's iig iets.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-01-2004 0:50]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 0:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dat moet een spektakel geweest zijn dan.. Nu ben ik nóg benieuwder!! Hahaha..

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-01-2004 0:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 januari 2004 0:35 schreef MBMarduk het volgende:
Bovendien schijn ik te snurken
Apart.. Dat schijn ik ook enorm te doen...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 03-01-2004 1:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 0:51 schreef Immortella het volgende:
Dat moet een spektakel geweest zijn dan.. Nu ben ik nóg benieuwder!! Hahaha..

Alsjeblieft!

ON-TOPIC: Ik zie UTI sowieso in de Altstadt in Eindhoevn!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 1:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 1:03 schreef MBMarduk het volgende:
Alsjeblieft!

Danku, hehe.. Ik heb al een klein stukje gelezen, de rest ga ik morgen doen, haha.. Hij is zo lang! Ben wel benieuwd,

On topic: Beter Iets dichterbij ook voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-01-2004 1:10]

Daops
Usericon van Daops
Posted 03-01-2004 12:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 1:03 schreef MBMarduk het volgende:
Alsjeblieft!

Tja, we hebben ook geen plekje vrij in de bus meer. Anders had je met ons terug naar Brabant kunnen rijden vannacht.

Ga zo eens m'n spullen pakken. Tot vanavond voor degenen die komen!

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

hammer
Usericon van hammer
Posted 04-01-2004 18:19 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

en hoe was het gisteravond?
ik had zelf een erg gezellige verjaardag en ben dus niet in hell en doorn geweest..

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-01-2004 18:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Het was gisteravond best heel erg leuk..
Up The Irons vond ik best leuk, ze probeerden er een leuke show van te maken en een pluspunt was dat de stem van de zanger toch behoorlijk veel op die van Bruce Dickinson leek.. 't Geluid was bij 't eerste nummer niet best, maar dat werd gaandeweg de set een heel stuk beter. Ze speelden de leukste IM nummers (mijn mening) en daardoor een gezellige meezing-set..

Nutellica was echt ontzettend goed.. Ik vond ze heel erg strak de ene Metallica-kraker na de andere spelen en als je je ogen dichtdeed was 't af en toe net of je echt Metallica hoorde spelen! (Dit vond ik vooral tijdens 'The Memory Remains')..

Een hele leuke avond, met heel veel bier en meezing-/headbang partijen

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-01-2004 18:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2004 18:26 schreef Immortella het volgende:
Up The Irons vond ik best leuk, ze probeerden er een leuke show van te maken en een pluspunt was dat de stem van de zanger toch behoorlijk veel op die van Bruce Dickinson leek.. 't Geluid was bij 't eerste nummer niet best, maar dat werd gaandeweg de set een heel stuk beter. Ze speelden de leukste IM nummers (mijn mening) en daardoor een gezellige meezing-set..

Nutellica was echt ontzettend goed.. Ik vond ze heel erg strak de ene Metallica-kraker na de andere spelen en als je je ogen dichtdeed was 't af en toe net of je echt Metallica hoorde spelen! (Dit vond ik vooral tijdens 'The Memory Remains')..

Iets gemist dus.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-01-2004 18:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2004 18:29 schreef Buried_Alive het volgende:
Iets gemist dus.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-01-2004 18:34 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2004 18:30 schreef Immortella het volgende:

Origineel blijft toch mooier. En die heb ik al meerdere malen gezien afgelopen jaar.
Maar desondanks.....

Daops
Usericon van Daops
Posted 04-01-2004 19:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:

Heb me prima vermaakt gisteren. Leuk om je even gesproken te hebben! Hopelijk kunnen we de volgende keer een volledige show spelen met alles erop en eraan.

Alleen de terugweg was wat minder: door de sneeuw en ijzel lagen we pas om 7.30 uur in het mandje

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 04-01-2004 23:43 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Up The Irons vond ik best leuk, ze probeerden er een leuke show van te maken en een pluspunt was dat de stem van de zanger toch behoorlijk veel op die van Bruce Dickinson leek
Sacha's stem heeft idd veel weg van die van Bruce

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 05-01-2004 11:05 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 4 januari 2004 23:43 schreef Myth of Fury het volgende:
Sacha's stem heeft idd veel weg van die van Bruce

Maar ook van Paul Stanley

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-01-2004 12:11 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 11:05 schreef Mirandarijntje het volgende:

Heb de verhalen gehoord ja. Slagroom?! Wat hebben jullie allemaal met die jongen uitgespookt?

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-01-2004 16:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

We zullen op 20 mei het Urpop-festival headlinen. De agenda wordt dus:

31 januari - Tavenu, Waalwijk (volledige show)
28 februari - Escape, Veenendaal
4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag)
20 mei - Urpop, Urmond

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-01-2004 19:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 januari 2004 16:17 schreef Daops het volgende:
We zullen op 20 mei het Urpop-festival headlinen. De agenda wordt dus:

20 mei - Urpop, Urmond

Heej te gek! Daar ben ik ieder jaar, 5000 man publiek!

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-01-2004 22:45 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 5 januari 2004 11:05 schreef Mirandarijntje het volgende:

Hey Mier!!!
Ik had het van Mies gehoord ja...
Ik heb hier ook ergens een foto gezien waarop Rob & Marcel als Kiss zijn geschminkt

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 01-02-2004 11:33 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Goed gespeelt gister
Het was best gezellig in de tavenu!
Volgende keer maar weer denk ik.

changed to 'ouwe'

Daops
Usericon van Daops
Posted 01-02-2004 12:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Iedereen die gisteravond in de Tavenu was bedankt! Nu wacht het karwei om de dvd te gaan monteren..

Dzouwe, jammer dat we nog geen pilsje hebben kunnen pakken. Van de andere kant, Oranjeboom-bier...

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 01-02-2004 14:36 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 12:53 schreef Daops het volgende:
Iedereen die gisteravond in de Tavenu was bedankt! Nu wacht het karwei om de dvd te gaan monteren..

Dzouwe, jammer dat we nog geen pilsje hebben kunnen pakken. Van de andere kant, Oranjeboom-bier...

Klopt! Heb nog eventjes met jullie zanger staan praten, aardige gast. Kunnen beter een keer in een normaal café afspreken
Succes met die DVD dan maar!

changed to 'ouwe'

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-02-2004 11:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

foto van afgelopen zaterdag:

Daops
Usericon van Daops
Posted 10-02-2004 11:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Extra info voor het optreden in Veenendaal:
support act: Xplanation
zaal open: 20.30 uur
entree: 7 euro

Agenda is dus:

28 februari - Escape, Veenendaal
4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag)
20 mei - Urpop, Urmond

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-02-2004 14:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GODVERDOMME!!!, ik kan 4 april niet aanwezig zijn

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com