|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer. Dan kun je binnenkort een ge-editte versie van een e-mail verwachten waar alles uit de doeken wordt gedaan. //edit Trouwens, geschreven op een soortgelijke TMDC stijl. Ik heb 't nl. al aan een paar mensen verteld en twee daarvan hebben mij finaal voor leugenaar uitgemaakt omdat ze't allemaal niet geloven. Ik heb geen foto's dus ook geen bewijs. Anyway, de zaterdag iig hebben Vampie, Leviathanica, Verval en Renskydom mij gezien da's iig iets. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-01-2004 0:50] |
|
Dat moet een spektakel geweest zijn dan.. Nu ben ik nóg benieuwder!! Hahaha.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Apart.. Dat schijn ik ook enorm te doen... |
|
quote: Alsjeblieft! ON-TOPIC: Ik zie UTI sowieso in de Altstadt in Eindhoevn! |
|
quote: Danku, hehe.. Ik heb al een klein stukje gelezen, de rest ga ik morgen doen, haha.. Hij is zo lang! Ben wel benieuwd, On topic: Beter Iets dichterbij ook voor jou [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-01-2004 1:10] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tja, we hebben ook geen plekje vrij in de bus meer. Anders had je met ons terug naar Brabant kunnen rijden vannacht. Ga zo eens m'n spullen pakken. Tot vanavond voor degenen die komen! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
en hoe was het gisteravond? ik had zelf een erg gezellige verjaardag en ben dus niet in hell en doorn geweest.. |
|
Het was gisteravond best heel erg leuk.. Up The Irons vond ik best leuk, ze probeerden er een leuke show van te maken en een pluspunt was dat de stem van de zanger toch behoorlijk veel op die van Bruce Dickinson leek.. 't Geluid was bij 't eerste nummer niet best, maar dat werd gaandeweg de set een heel stuk beter. Ze speelden de leukste IM nummers (mijn mening) en daardoor een gezellige meezing-set.. Nutellica was echt ontzettend goed.. Ik vond ze heel erg strak de ene Metallica-kraker na de andere spelen en als je je ogen dichtdeed was 't af en toe net of je echt Metallica hoorde spelen! (Dit vond ik vooral tijdens 'The Memory Remains').. Een hele leuke avond, met heel veel bier en meezing-/headbang partijen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Iets gemist dus. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Origineel blijft toch mooier. En die heb ik al meerdere malen gezien afgelopen jaar. Maar desondanks..... |
|
quote: Heb me prima vermaakt gisteren. Leuk om je even gesproken te hebben! Hopelijk kunnen we de volgende keer een volledige show spelen met alles erop en eraan. Alleen de terugweg was wat minder: door de sneeuw en ijzel lagen we pas om 7.30 uur in het mandje www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Sacha's stem heeft idd veel weg van die van Bruce |
|
quote: Maar ook van Paul Stanley |
|
quote: Heb de verhalen gehoord ja. Slagroom?! Wat hebben jullie allemaal met die jongen uitgespookt? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
We zullen op 20 mei het Urpop-festival headlinen. De agenda wordt dus: 31 januari - Tavenu, Waalwijk (volledige show) 28 februari - Escape, Veenendaal 4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag) 20 mei - Urpop, Urmond www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Heej te gek! Daar ben ik ieder jaar, 5000 man publiek! |
|
quote: Hey Mier!!! Ik had het van Mies gehoord ja... Ik heb hier ook ergens een foto gezien waarop Rob & Marcel als Kiss zijn geschminkt |
|
Goed gespeelt gister Het was best gezellig in de tavenu! Volgende keer maar weer denk ik. changed to 'ouwe' |
|
Iedereen die gisteravond in de Tavenu was bedankt! Nu wacht het karwei om de dvd te gaan monteren.. Dzouwe, jammer dat we nog geen pilsje hebben kunnen pakken. Van de andere kant, Oranjeboom-bier... www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Klopt! Heb nog eventjes met jullie zanger staan praten, aardige gast. Kunnen beter een keer in een normaal café afspreken Succes met die DVD dan maar! changed to 'ouwe' |
|
foto van afgelopen zaterdag: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Extra info voor het optreden in Veenendaal: support act: Xplanation zaal open: 20.30 uur entree: 7 euro Agenda is dus: 28 februari - Escape, Veenendaal 4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag) 20 mei - Urpop, Urmond www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
GODVERDOMME!!!, ik kan 4 april niet aanwezig zijn |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |