|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja om te kotsen....... BAH...... |
|
Mennen heb ik gemist, Up The Irons was en Gunz N' Rozes eigenlijk ook wel Van Kiss kan ik me niks meer herinneren |
|
Ik vond Up The Irons ook het beste eigenlijk. Sprak me ook het meeste aan. Van mij hadden ze headliner mogen zijn. Die guns en roses cover band was ook wel ok. Maar die Kiss cover band was niet mijn ding. Saai. Maargoed.....toch een geslaagde avond met vele alcoholische versnaperingen. Volgende keer weer. |
|
quote: Ik was ook aanwezig, plasser en het was wel gezellig hehehe |
|
Ik was erbij in Sliedrecht(27 dec). Nah, ik heb Up The Irons voor de helft gezien. Wat ik gezien heb was erg goed . Wat speel jij nou eigenlijk, Daops? Na jullie speelde Purple Rainbow wat ook wel goed was. Leuke zangeres . |
|
quote: Ik speel gitaar. Was de linkergitarist, MET lang haar Was wel balen dat ze ons ineens zo vroeg wilden laten spelen in Sliedrecht. Logisch dat de zaal dan nog maar halfvol is.. Volgende keer beter hoop ik. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Neem me nie kwalijk! Ik ken u niet van gezicht www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: In de Tavenu spreek ik je wel even aan Vorige optreden daar was erg gaaf, mijn complimenten! changed to 'ouwe' |
|
quote: Pakken we zeker ff een pilske achteraf! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Helaas zal het Oranjeboom worden, maar het komt goed changed to 'ouwe' |
|
Wie gaan er zaterdag 3 januari bij zijn in de Lantaarn (Hellendoorn)? Up The Irons samen met Nutellica.. Kom op mensen, doe 's gezellig ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: volgens mij heb ik toch niet veel beters te doen.... mocht ik dan voldoende genezen zijn van mn kater, en als ik van mijn vriendin mag... kom ik wel een biertje nuttigen |
|
quote: Ik bel uwen vriendin wel ff dat ik veilig op je zal passen.. Dus dat komt wel goed... Het zou gezellig zijn! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aha . Ik was ook erg verbaasd dat jullie al aan het spelen waren, toen ik binnenkwam. Jullie waren toen bezig met het nr 2 minutes to midnight . Verder erg genoten |
|
quote: Ik zal eens kijken of ik dan niks te doen heb www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hehe, doe dat maar 's ja.. Ik zou gewoon niet gaan als je iets beters te doen hebt Ik ben benieuwd hoe jullie spelen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
*schop* Gaat er nou nog iemand morgenavond??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: WAAR? Hell En Doorn!? Hahaha gezellig! |
|
quote: Ghehe, als je het zo brengt wordt het inderdaad nog interessanter ja Dus jij bent er morgenavond? Gezellig!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee nee nee, zo bedoelde ik het niet. Ik hou wel erg van UTI maar (1) ik ben nooit in Hell En Doorn geweest, (2) ik ken niemand daar of in de buurt om te crashen (kom uit gvd Eindhoven weetuwel?) en daat gaat zo te zien op de kaart via bussen enzo dus terugreizen is zinloos. |
|
quote: 1. Eéns moet de eerste keer zijn Avontuurlijk als jij ingesteld bent uiteraard.. 2. Dat is wel een probleem inderdaad.. Dan moet je idd met een auto gaan, anders kom je er niet meer vandaan.. (De eerste bussen rijden daar op zondag waarschijnlijk rond half 11 ('s ochtends) weer ).. En ik weet zo ook geen slaapplek voor je Ik heb alleen een 1-persoonsbed en geen logeerkamer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je zou eens moeten weten wat ik allemaal heb uitgevroten en waar ik allemaal ben geweest de afgelopen uhm...week! quote: Bovendien ken je me niet dus ik zal het "ik heb een slaapzak" verhaaltje niet afrollen. Bovendien schijn ik te snurken |
|
quote: Je maakt me nieuwsgierig.. quote: Oeh, ik haat snurkende mensen! Dan kom ik echt niet in slaap.. En idd, dat van die slaapzak werkt niet, haha.. Helaas, dat wordt geen Up The Irons voor jou ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ken je Michiel van de Pazzop? Of Rob van de Jonosh? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |