|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Toevoegingen: 2 november - De Beurs, Schijndel (volledige show, aanvang 16.00 uur) 29 november - De Molen, Molenbeersel (Belgie) (Monsters of Rock) 26 december - Maaslandcentrum, Elsloo (Monsters of Rock) 27 december - Elektra, Sliedrecht (volledige show) "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote:Dat word dan weer lekker druk |
|
als het net als vorige keer is.. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote:Daar ga ik ook bij zijn |
|
Weer een toevoeging: 29 november - De Molen, Molenbeersel (Belgie) (Monsters of Rock) 26 december - Maaslandcentrum, Elsloo (Monsters of Rock) 27 december - Elektra, Sliedrecht (volledige show) 3 januari - De Lantaarn, Hellendoorn 27 februari - Escape, Veenendaal www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jongens, kom eens ergens dichtbij Eindhoven ofzo? Heb jullie veeel te lang niet meer mogen aanschouwen. Spelen jullie nou 's eindelijk iets van Somewhere In Time? ("teveel synth" ) |
|
Hopelijk spelen we snel in Eindhoven. Ik kan nog niks bevestigen, maar wordt aan gewerkt. Somewhere in Time -> synths.. moet kunnen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Net bevestigd: 31 januari - De Tavenu, Waalwijk (volledige show) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jullie speelden erg goed in Waalwijk Kijken of ik een keer kan komen, vond het erg goed! changed to 'ouwe' |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 20-11-2003 12:25] changed to 'ouwe' |
|
quote: daar zal ik ook bij zijn, kep er een maand geleden nog gespeeld in t voorprogramma van Action in DC...... |
|
Elsloo Zal ik ook wel zijn, gaaf hee |
|
quote: Nou, vooruit dan maar 4 april 2004 - Altstadt in Eindhoven op The Dutch Convention II (officiele Iron Maiden fanclub-dag). Zie http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1966.html voor meer info. Wordt een speciale dag met een hoop extra's. De opbrengst van deze dag zal gaan naar de KWF kankerbestrijding, dus door te komen steun je ook nog eens het goede doel. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-12-2003 11:27] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: EXCELLENT!!! ...maar duur nog een poos... |
|
Een kleine wijziging: Het optreden in de Escape (Veenendaal) zal op zaterdag 28 februari plaatsvinden (dit was een dag eerder op de 27e). De concertagenda wordt dus: 26 december - Maaslandcentrum, Elsloo (Monsters of Rock, met Kiss This and Gunz 'n Rozes) 27 december - Elektra, Sliedrecht (volledige show) 3 januari - De Lantaarn, Hellendoorn 31 januari - Tavenu, Waalwijk (volledige show) 28 februari - Escape, Veenendaal 4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag) [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-12-2003 12:20] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ben er in Waalwijk en waarschijnlijk Eindhoven Als het net zo'n gave show wordt als vorige keer in de Tavenu! changed to 'ouwe' |
|
Alle ZM-ers die er op 2e kerstdag bij waren in Elsloo(Marcel, Mirandarijntje, Triple Dan, Shredhead, Mies) bedankt! Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt (ondanks mijn wat zieke toestand )! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: het was zeer gezellig en tof en ik was straalbezopen, maar dat had je wel door denk ik |
|
quote: Yeah Ja wij hebben ons ook erg goed geamuseerd ja UTI was weer eens erg leuk |
|
hoogtepunt van de avond wat mij betreft! |
|
Was een heel leuk feestje, met heel lekker bier |
|
quote: Nee, kon je niks van merken hoor! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Tjezus wat is metal toch kut. Echt een kutavond met kutbier en kutvolk en nog eens kutbands ook. Wat een kutkerst. |
|
quote: Gelukkig maar, anders krijg je weer zo'n reputatie |
|
quote: Tja, de combinatie bier en metal... tss, de gedachte alleen al is belachelijk!! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |