|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Update: 18 september - Jerry's Muziekcafe, Veldhoven 30 oktober - Muziekcafe, Kerkrade (Monsters of Rock met Action in DC en Gunz 'N Rozes) 6 november - JC Sjiwa, Baarlo 11 december - Bolderpop, Waspik www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
zojuist bevestigd: 27 november: zaal de Molen, Molenbeersel (Belgie). Monsters of Rock samen met Demolution (Nirwana) en Ozzy of Oz (3 keer raden) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Oe bolderpop! Daar kan ik naar toekruipen. Mekker |
|
quote: Gezellig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Update: 27 november: zaal de Molen, Molenbeersel (Belgie). Monsters of Rock met Ozzy en Nirvana tributes. 3 december: Spuugh, Vaals 11 december: Bolderpop (zaal den Bolder), Waspik 28 januari: Willemeen, Arnhem Volgende week weer een update met een aantal wel erg speciale concerten.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:ze hadden mij gevraagd of ik hier mee wilde doen, maar ik heb er helaas geen tijd voor...Dus als er nog bassisten zijn die Ozzy willen spelen |
|
Voor de noorderlingen, 19 augustus 2005 staan we weer op het Joppe Festival in Oudehorne (friesland). Volledige agenda: 11 december: Bolderpop (zaal den Bolder), Waspik (met Action In DC) 28 januari: Willemeen, Arnhem (met Ozzy Oz) ------- 5th anniversary met Paul Di'anno: 9 maart: Auw Kerk, Bunde 10 maart: Spuugh, Vaals 11 maart: Tavenu, Waalwijk 12 maart: Shymy's, Krefeld(GER) 13 maart: Het Podium, Venray ------- 19 augustus: Joppe festival, Oudehorne [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-12-2004 16:44] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoe was dat Ozzy Oz nou? Hadden ze een bassist? |
|
Ozzy Ozz was zeer vermakelijk. Volgens mij heette de bassist Serge..iig hoorde ik dat hij eerder ook al deel van de band had uitgemaakt maar wegens tijdgebrek was vertrokken.. |
|
Morgen Bolderpop met Present Danger, Up the Irons and Action in DC! Ik heb mijn kaartje (het is uitverkocht trouwens, alle 600 kaarten) en ik hoef niet te rijden... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
jammer dat ik het missen moet. wil ze nog weleens zoen |
|
Vanavond Bolderpop. Wij hebben er uiteraard enorm zin in! 600 man uitverkocht voor iedereen die straks komt-> www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wij zijn er iig voor een avondje UP THE IRONS! Heb er zin an Mekker |
|
Een update met zojuist bevestigde optredens. De agenda wordt: 28 januari: Willemeen, Arnhem (met Ozzy Oz) ------- 5th anniversary tour met Paul Di'anno: 4 maart: Burgum, pre-party Waldrock 8 maart: Spirit of 66, Verviers (BEL) 9 maart: Auw Kerk, Bunde 10 maart: Spuugh, Vaals 11 maart: Tavenu, Waalwijk 12 maart: Shymy's, Krefeld(GER) 13 maart: Het Podium, Venray -------- 9 april: Cafe Tuk, Steenwijkerland 8 juli: J.C., Tienray 19 augustus: Joppe Festival, Oudehorne 3 september: Motor Meeting, Steenwijkerwold [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-01-2005 14:48] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:hmmm, Bunde is het dichtste bij, ik denk dat ik dan eens kom |
|
quote: Waalwijk for me!!!! |
|
quote:k ga ze denk k ook daar zo checken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: heh heh me too. Mekker |
|
Toevoeging datum Paul Di'anno toer: Elektra Sliedrecht op 5 maart. 5th anniversary tour met Paul Di'anno: 4 maart: Quatrebras, Bergum, (pre-party Waldrock) 5 maart: Elektra, Sliedrecht 8 maart: Spirit of 66, Verviers (BEL) 9 maart: Auw Kerk, Bunde 10 maart: Spuugh, Vaals 11 maart: Tavenu, Waalwijk 12 maart: Shymy's, Krefeld(GER) 13 maart: Het Podium, Venray www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Eerst maar eens tot de 28e kerel |
|
jazekers, heb hier ook enorm zin in! Jij komt dus ook? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Yeah Zin in!! Up The Ironjeremys |
|
Up The Iron Brandsteders! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |