|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
toegevoegd: 8 mei - Cafe Lazarus, Kerkrade (headline show) 30 oktober - Cafe Lazarus, Kerkrade (Monsters of Rock) [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 04-03-2004 14:14] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Weer wat bevestigde data erbij. Agenda wordt: 4 april - Altstadt, Eindhoven (Iron Maiden fanclubdag) 7 mei - Westeinde, Steggerda 8 mei - Cafe Lazarus, Kerkrade (headline show) 20 mei - Urpop, Urmond 22 mei - Opblaaspop, Beek 30 oktober - Cafe Lazarus, Kerkrade (Monsters of Rock) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
22 mei - Opblaaspop, Beek LOL |
|
jaja, we hadden al wat leuke ideetjes voor op het podium die dag www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik kan me er al wat bij voorstellen ja....... LOL |
|
Even een reminder voor komende zondag (4 april). Wij zullen spelen op de Officiele Iron Maiden fanclubdag The Dutch Convention II in de Altstadt, Eindhoven. Deuren gaan open om 15.00 uur. Naast een extra lang optreden van ons (met een aantal verrassende, niet eerder gespeelde nummers!) zullen er interessante extra's zijn: - Een niet eerder vertoonde Maiden film, geregisseerd door Steve Harris zelf - Aanwezigheid van nieuwe Maiden merchandise (en die van ons natuurlijk ) - En wie weet..1 of 2 speciale gasten.. Hopelijk tot zondag! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vergeten.. vanavond is onze bassist ook te gast bij het programma Aardschok op Kink FM tussen 21.00 en 23.00 uur. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Een update van de concertagenda: 20 mei - Urpop, Urmond 22 mei - Opblaaspop, Beek 3 juli - Slagharen (Monsters of Rock met Nutellica en Blizzard of Ozzy) 18 september - Jerry's Muziekcafe, Veldhoven 30 oktober - Muziekcafe, Kerkrade (Monsters of Rock met Action in DC en Gunz 'N Rozes) 11 december - Bolderpop, Waspik www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Waar kan ik meer info vinden over opblaaspop? |
|
waar de **** is urmond????????? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hier zou ik natuurlijk hele foute links door kunnen geven.. Serieus, ik weet eigenlijk niet of men een site heeft. Ik weet dat er een Nirvana coverband voor ons speelt en de locatie heet Asta Theater. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 17-05-2004 10:43] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hey dadelijk naar urpop, dat is de jaarlijkse traditie en nu speelt er ook nog eens een fatsoenlijke band |
|
quote: lol inderdaad zzz |
|
A.s. zaterdag (3 juli) - Slagharen (feesttent) Monsters of Rock met: Nutellica, Up The Irons en Blizzard of Ozzy Wij zullen als tweede om 22.15 uur spelen. Misschien tot dan? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hey, dat klinkt wel gezellig Ik zal 's ff inventariseren of er mensen meewillen Mooi in de buurt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Dat klinkt zeer interessant maar helaas veel te ver weg voor mij |
|
quote: Dan hoop ik dat het tot s'ochtends doorgaat, want daar kom je wel heen maar nooit meer weg. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hoe bedoel je? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Slagharen is een aftands kutgat waar na 21.00 geen ov meer vandaan komt Life doesn't get much better than this! |
|
quote: aha, nou het was een biker-feest. Zowat iedereen was met de motor. Ik denk niet dat er daar iemand met het ov reisde www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
komen Up the irons in december niet naar waspik of zoiets?? when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Jep, zie hierboven. 11 december www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: o ja had ik nog niet gezien, zal aanwezig zijn when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Als ze maar veel nummers van de X factor spelen en Virtual Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |