IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
tharos
Usericon van tharos
Posted 03-04-2004 18:39 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

en natuurlijk weer die fijne primitieve kamping vol gezellige mensen!!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-04-2004 18:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 18:39 schreef tharos het volgende:
en natuurlijk weer die fijne primitieve kamping vol gezellige mensen!!!!


Ben bang dat ik jou daar ook regelmatig ga tegenkomen


..."Hate can only create more hate"...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2004 18:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb kaarten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


tharos
Usericon van tharos
Posted 03-04-2004 18:42 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 18:40 schreef Immortella het volgende:
Ben bang dat ik jou daar ook regelmatig ga tegenkomen


mwa. ik denk dat je daar gekijk in hebt

horgh horgh


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-04-2004 18:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 18:42 schreef tharos het volgende:
mwa. ik denk dat je daar gekijk in hebt

horgh horgh


Veel plezier vanavond bij Altar! En een knuffel aan Hanneke


..."Hate can only create more hate"...


tharos
Usericon van tharos
Posted 03-04-2004 18:47 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 18:44 schreef Immortella het volgende:
Veel plezier vanavond bij Altar! En een knuffel aan Hanneke


reactie hanneke: a wat lief +nog tanx voor de fotos

gaat helemaal lukken vanavond!!

ontopic: bier, bagger en de heletijd mensen die slayer roepen!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2004 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 18:40 schreef Immortella het volgende:
Ben bang dat ik jou daar ook regelmatig ga tegenkomen


Eey kom je dan ook nog eff een biertje bij mij halen dan?


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 03-04-2004 23:13 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Eey kom je dan ook nog eff een biertje bij mij halen dan?


Dat is goed


Waag eens een dansje!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2004 23:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:13 schreef Morningrise het volgende:
Dat is goed


Oh prima hoor, ga me eerst maar es herkennen dan haha


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 04-04-2004 10:13 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ik ben nog aan het twijfelen tussen Wacken Open Air en Waldrock
Maar op Waldrock komt EXODUS en TESTAMENT


..


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-04-2004 11:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe kun je daar nou tussen twijfelen?
bedoel van waldrock is in juni en wacken in augustus zit genoeg tijd tussen(als het om geld zou gaan)
ik had eerder getwijfeld tussen dynamo of waldrock.
maar ja aangezien waldrock een thuiswedstrijd voor mij is is het niet moeilijk!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 04-04-2004 11:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Waldrock gaat weer heerschen ja. Prettig ook dat Fear Factory en Hatebreed spelen.


Life doesn't get much better than this!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-04-2004 11:48 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 december 2003 15:03 schreef Orion het volgende:
neem maar een woordenboek nederlands fries mee
want in bergum vertikken ze het om nederlands te praten
speak frysk or die!


Ik vraag me af of ze in dat kutgat wel ooit nederlands kunnen spreken...
Als het net zo is als met die kutfierljeppers uit Franeker en omgeving dan weet je dat ze nooit van hun leven friesland zullen verlaten omdat hun nationalisme er voor heeft gezorgd dat de enige nederlandsche woorden die ze kennen de woorden zijn die toevallig ook in het fries zo zijn..

Maar verder is waldrock cool en van die friezen heb je op het terrrein weinig last.. en als ze geld kunnen verdienen kunnen ze wel nederlands spreken hoor....

(sorry, maar als Groningse Drent zijnde moest ik toch ff die friez'n klier'n met hun beer'nburgnationalisme, wel onafhankelijkheid zolang nederland de knopen doorhakt en drenthe het huisvuil doet, kut ik begin alweer)

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-04-2004 11:52]


Een kleine snol zit zo vol.


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-04-2004 12:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kijk daar in franeker , daar heb je wel meteen het "extreemste" van allemaal te pakken.
daaro praat 90% fries en ken 30% geen nederlands (serieus)
heb daar op school gezeten en ik zat bij lui in de klas die geen nederlands konden praten nog lezen/schrijven.(dat vind ik persoonlijk best erg )
zijn vooral de dorpen waar nog echt fries/bildt's word gesproken.
in de "steden"(voor zover je het een stad kunt noemen 16.000 inwoners)
waar ik ook in woon (harlingen) spreekt nog geen eens 10% fries waarvan de mensen die het praten al dik boven de 50 is.
hiero praten we echt me dialecten(ik persoonlijk ook)das eigenlijk gewoon nederlands, met af en toe eens een fries woord waar weer een hele andere toon word aangegeven


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-04-2004 12:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 12:16 schreef Orion het volgende:
kijk daar in franeker , daar heb je wel meteen het "extreemste" van allemaal te pakken.
daaro praat 90% fries en ken 30% geen nederlands (serieus)
heb daar op school gezeten en ik zat bij lui in de klas die geen nederlands konden praten nog lezen/schrijven.(dat vind ik persoonlijk best erg )
zijn vooral de dorpen waar nog echt fries/bildt's word gesproken.
in de "steden"(voor zover je het een stad kunt noemen 16.000 inwoners)
waar ik ook in woon (harlingen) spreekt nog geen eens 10% fries waarvan de mensen die het praten al dik boven de 50 is.
hiero praten we echt me dialecten(ik persoonlijk ook)das eigenlijk gewoon nederlands, met af en toe eens een fries woord waar weer een hele andere toon word aangegeven

Ook wel stadsfries genoemd


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-04-2004 12:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

voorbeeld van stadsfries :

ejo aascho hest de trein nog kinne hale?
hast nog maar 8 min toch , hest rent zeker?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-04-2004 12:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Metalborst, hest mail


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 04-04-2004 14:07 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 4 april 2004 11:24 schreef Orion het volgende:
hoe kun je daar nou tussen twijfelen?
bedoel van waldrock is in juni en wacken in augustus zit genoeg tijd tussen(als het om geld zou gaan)
ik had eerder getwijfeld tussen dynamo of waldrock.
maar ja aangezien waldrock een thuiswedstrijd voor mij is is het niet moeilijk!


Zo veel verdien ik niet met paprika planten indraaien dat ik naar allebei kan gaan


..


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-04-2004 14:10 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 april 2004 12:16 schreef Orion het volgende:
kijk daar in franeker , daar heb je wel meteen het "extreemste" van allemaal te pakken.
daaro praat 90% fries en ken 30% geen nederlands (serieus)
heb daar op school gezeten en ik zat bij lui in de klas die geen nederlands konden praten nog lezen/schrijven.(dat vind ik persoonlijk best erg )
zijn vooral de dorpen waar nog echt fries/bildt's word gesproken.
in de "steden"(voor zover je het een stad kunt noemen 16.000 inwoners)
waar ik ook in woon (harlingen) spreekt nog geen eens 10% fries waarvan de mensen die het praten al dik boven de 50 is.
hiero praten we echt me dialecten(ik persoonlijk ook)das eigenlijk gewoon nederlands, met af en toe eens een fries woord waar weer een hele andere toon word aangegeven


gelukkig, begon me al zorgen te maken....

Wat maakt het ook uit, we zijn allen kindren van god




Een kleine snol zit zo vol.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-04-2004 14:21 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Net op die site zitten kijken, en eht is op zich best wel een heel erg vette line-up, alleen jammer van de prijs.
Het is toch maar eendaags?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-04-2004 14:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja en 2 dagen camping.
mischien nog pre-party op vrijdag avond zou eens informeren


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2004 15:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 12:48 schreef Orion het volgende:
voorbeeld van stadsfries :

ejo aascho hest de trein nog kinne hale?
hast nog maar 8 min toch , hest rent zeker?


Leuk taaltje is dat ja..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-04-2004 15:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 15:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Leuk taaltje is dat ja..



spraakgebrek is het eerder


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2004 15:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 15:18 schreef 0Tolerence het volgende:
spraakgebrek is het eerder


Nee man! Als die lui snel gaan praten heb je het idee op vakantie te zijn in verweggistan, gaaf toch!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-04-2004 15:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 15:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee man! Als die lui snel gaan praten heb je het idee op vakantie te zijn in verweggistan, gaaf toch!


ja daarom, spraakgebrek


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen