IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 21-06-2004 9:31 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik heb weinig gezien van de bands
Alleen Twisted Sister, en die show was goed


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2004 10:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 0:32 schreef Matthijz Filth het volgende:
nou ik hoop dat het op graspop warmer is dan op waldrock
had alleen een tshirt bij me.
lijstje vergeten spullen:

- stoppen luchtbed
- longsleeve
- jas
- trui
- broodbeleg in een niet glazen potje
- iets "echt" eten ipv droog brood
- hoeveelheid drank (iets anders dan rum)
- een niet-lekke tent ik regende in mn tent gewoon nog zeiknat
- warme slaapzak

maarja het was verder wel gaaf van vrijdag tot zondag geweest


Naar graspop gaat 1 tshirt mee en voor de rest dikke warme truien en een regenjas! Oja en ik ga mijn dekbed meenemen, veel warmer dan die slaapzak..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-06-2004 10:25 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 10:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Naar graspop gaat 1 tshirt mee en voor de rest dikke warme truien en een regenjas! Oja en ik ga mijn dekbed meenemen, veel warmer dan die slaapzak..


hehe misschien kom ik je daar wel tegen geloof niet dat ik je afgelopen weekend gezien heb



tyr
Usericon van tyr
Posted 21-06-2004 12:39 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

cradle was super crappy man!!!(zoek een nieuwe drummer!!!!!!!)



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-06-2004 12:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

nou uhm vindt CoF op cd echt geweldig maar waar het afgelopen zaterdag aan lag was in my opinion toch echt de zang



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2004 12:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 12:39 schreef tyr het volgende:
cradle was super crappy man!!!(zoek een nieuwe drummer!!!!!!!)




Ik dacht dat de drummer wel redelijk strak speelde, de rest vond ik alleen niet boeient.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2004 13:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 10:25 schreef Matthijz Filth het volgende:
hehe misschien kom ik je daar wel tegen geloof niet dat ik je afgelopen weekend gezien heb


Nee heb jou ook niet gezien, ik herken je toch niet zonder jurkje geloof ik.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 21-06-2004 13:38 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 12:39 schreef tyr het volgende:
cradle was super crappy man!!!(zoek een nieuwe drummer!!!!!!!)




Zoek een andere band!!!!!!



This is Zodiac speaking...


tyr
Usericon van tyr
Posted 21-06-2004 15:29 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Die drummer was toch bagger man net als dani zelf (c`m on!!!). het leek wel een kleuter zoals hij op het podium stond te springen.
Na een half uur was ik weg zo`n trieste vertoning heb ik nog nooit gezien van een band die toch bekend staan als een leuke strakke band. geef mij dan cannibal corpse!!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 21-06-2004 15:35 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:29 schreef tyr het volgende:
Die drummer was toch bagger man net als dani zelf (c`m on!!!). het leek wel een kleuter zoals hij op het podium stond te springen.
Na een half uur was ik weg zo`n trieste vertoning heb ik nog nooit gezien van een band die toch bekend staan als een leuke strakke band. geef mij dan cannibal corpse!!


Ze staan toch meer bekend als "oh my goth" pokémon kleuterband.


This is Zodiac speaking...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 15:37 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Vond het te gek dit weekend wij stonden in die gele tent waar met spuitbussen opgespoten was..

Maar ff lijstje wat ik heb gezien..
Nevermore -*- wel vermakelijk maar verder niet

Fear Factory -*- strak en goed
Monster Magnet -*- Vond ik super
Cannibal corpse -*- altijd leuk maar vond het wat zacht dit keer qua geluid.

Moonspell -*- Heersch
Twisted Sister -*- Beste van het festival me hele stem aan op lopen schreeuwen tot ik geen stem meer over had I wanna rock

MDB -*- Commentaar overbodig steengoed

Cof -*- crap crap en nog eens crap

zmers gezien niet dat ik weet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-06-2004 15:38 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:35 schreef Zodiac het volgende:
Ze staan toch meer bekend als "oh my goth" pokémon kleuterband.




So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 15:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb ze een paar jaar geleden gezien en moet zeggen dat CoF toen wel een gave show gaf al was het geluid toen niet denderend. Ik vraag me af in hoeverre hun optreden op Waldrock dit jaar echt slecht was en in hoeverre men ze afzeikt omdat het 'zo hoort'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-06-2004 15:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:37 schreef Smoochy het volgende:
Vond het te gek dit weekend wij stonden in die gele tent waar met spuitbussen opgespoten was..

Maar ff lijstje wat ik heb gezien..
Nevermore -*- wel vermakelijk maar verder niet

Fear Factory -*- strak en goed
Monster Magnet -*- Vond ik super
Cannibal corpse -*- altijd leuk maar vond het wat zacht dit keer qua geluid.

Moonspell -*- Heersch
Twisted Sister -*- Beste van het festival me hele stem aan op lopen schreeuwen tot ik geen stem meer over had I wanna rock

MDB -*- Commentaar overbodig steengoed

Cof -*- crap crap en nog eens crap

zmers gezien niet dat ik weet.


Ik vond cof niet goed die dani kon het blijkbaar niet verwerken dat het publiek bij Twisted Sister al de longen uit het lijf hadden geschreeuwd daarom na ieder nummer lekker irritant wel 5x come on make some noise te bleren daarbij was het net een kleuter hoe die zich liep te gedragen, en was ie alleen maar bezig lekker te slijmen zoals hij dat zei bij de little gothic girls on the first row.....bah


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Necromancer
Usericon van Necromancer
Posted 21-06-2004 16:26 by Necromancer Wijzig reactieProfiel van NecromancerQuote dit berichthttp://www.rockmusicsite.be

Foto's online op www.rockmusicsite.be


Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 21-06-2004 18:47 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

wat was t weer machtig mooi op waldrock!!!
vrijdag avond al veel bier drinken en baapjes roken op de camping.
zaterdag net op tijd binnen voor
finntroll- vet om ze live gezien te hebben, hoewel ik het een saaie podiumpresentatie vond, + de keyboard was wel erg flauw. op cd klinkt t veel sfeervoller.
fear factory- vet! wat een brute strakke band! te gek
monster magnet- hele coole liveshow, leuk tussendoortje met alle metal
hatebreed- wat een overtuigende show! hoe goed heb ik me vermaakt daar!
paar nrs cradle gekeken... wat een irritante gozer die dani met zn kutgeouwehoer. en lag t nou aan mij of viel hij telkens net te laat in met zn screams?

nouja boeie, verder gefeest op de camping. enig minpunt was het regenachtige weer.
gvd ik heb nu alweer zin in volgend jaar


hatsekitidelidokie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2004 20:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:38 schreef Chelman het volgende:
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien en moet zeggen dat CoF toen wel een gave show gaf al was het geluid toen niet denderend. Ik vraag me af in hoeverre hun optreden op Waldrock dit jaar echt slecht was en in hoeverre men ze afzeikt omdat het 'zo hoort'.


Dat geleuter weer, omdat het zo hoort, het hoort niet zo, het is gewoon zo.
Dani was irritant zoals ik al eerder zei en de muziek bevalt me voor geen meter.
Wat moet ik er anders van maken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-06-2004 21:06 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Leuke opwarmer voor Graspop!

Nacht één niet geslapen, veel te veel gezopen met veel te veel mensen die ik niet ken, zaaterdagnacht nog net Twisted Sister overleefd, de enige band die ik moest zien en heb gezien, fucking rock'n'roll! Heb mij kostelijk geamuseerd!

Owja stukje CoF ook gezien, wat een afgang na TS... goddamn...

en de super-shoarma's waren heerlijk

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 21-06-2004 21:07]


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2004 0:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:38 schreef Chelman het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre hun optreden op Waldrock dit jaar echt slecht was en in hoeverre men ze afzeikt omdat het 'zo hoort'.


Het was echt slecht..

- Dani's timing was belabberd
- In ieder geval Dani was zwaar onder invloedt
- Dani schopte overal tegenaan, flikkerde overal vanaf
- Zangeresje stond te ver weg in te lelijke kleding
- Zangeresje stond zich duidelijk te vervelen

Ik had ze live nog nooit eerder gezien, heb dan ook geen vergelijkings materiaal.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 22-06-2004 0:22 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 22 juni 2004 0:16 schreef MindlessMayo het volgende:
- In ieder geval Dani was zwaar onder invloedt


Tja, Nederland en drugsbeleid


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 0:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik vind het echt een afgang dat Cradle headliner was, maar goed.
Whats done is done


"This one is older than shit, heavier than time!"


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 22-06-2004 13:44 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

iemand mijn oranje plastieken bal nog gezien ???


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 13:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

oja Testament kwam dus niet omdat ze in de file stonden en ze moesten op tijd hun vliegtuig pakken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-06-2004 13:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 0:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Het was echt slecht..

- Dani's timing was belabberd
- In ieder geval Dani was zwaar onder invloedt
- Dani schopte overal tegenaan, flikkerde overal vanaf
- Zangeresje stond te ver weg in te lelijke kleding
- Zangeresje stond zich duidelijk te vervelen

Ik had ze live nog nooit eerder gezien, heb dan ook geen vergelijkings materiaal.


Het was inderdaad echt zwaar belabberd. Hoewel ik maar drie nummers gezien heb en dus misschien niet helemaal kan oordelen. Maar bovenstaande dingen kloppen allemaal wel, zangeresje hoorde je ook bijna niet en stond de helft van de tijd verveeld om zich heen te kijken en achterom te kijken. Verder was er totaal geen show en kreeg Dani 't publiek totaal niet mee.
Ik heb ze vorig jaar (of dat jaar ervoor?) in de HMH gezien en, hoewel ik geen Cradle fan ben en toen voor Immolation kwam, vond ik COF daar toch echt niet slecht. Ze speelden daar ontzettend strak en ook was de show wat boeiender.


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-06-2004 13:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juni 2004 0:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik had ze live nog nooit eerder gezien, heb dan ook geen vergelijkings materiaal.
Volgens een van de bandleden (vergeten welke.. vriend van mij werkte op 't podium en die vertelde 't gisteren) was het "the worst show ever." Geeft wel aan dat ze er zelf ook zin in hadden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen