IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-06-2004 13:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:37 schreef Smoochy het volgende:

Fear Factory -*- strak en goed



Op welke Waldrock ben jij geweest??


..."Hate can only create more hate"...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 14:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:52 schreef helmet het volgende:
Volgens een van de bandleden (vergeten welke.. vriend van mij werkte op 't podium en die vertelde 't gisteren) was het "the worst show ever." Geeft wel aan dat ze er zelf ook zin in hadden.


hehe, man die gasten hebben een te grote ego. Zoals Dani Filth ook op dat podium tekeer ging. Sukkels zijn het


"This one is older than shit, heavier than time!"


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-06-2004 14:10 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 15:38 schreef Chelman het volgende:
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien en moet zeggen dat CoF toen wel een gave show gaf al was het geluid toen niet denderend. Ik vraag me af in hoeverre hun optreden op Waldrock dit jaar echt slecht was en in hoeverre men ze afzeikt omdat het 'zo hoort'.


Ik heb ze gezien in HMH en het geluid was daar echt stukken beter en zelfs echt wel goed te noemen imo!
Dit was gewoon een enorme afgang laatste paar nummers van afstand beluisterd en dat klonk toch nog wel redelijk en inderdaad volgens mij was dani behooorlijk onder invloed
LUL



~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-06-2004 14:58 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 21 juni 2004 21:06 schreef IronGlory het volgende:
Leuke opwarmer voor Graspop!

Nacht één niet geslapen, veel te veel gezopen met veel te veel mensen die ik niet ken, zaaterdagnacht nog net Twisted Sister overleefd, de enige band die ik moest zien en heb gezien, fucking rock'n'roll! Heb mij kostelijk geamuseerd!

Owja stukje CoF ook gezien, wat een afgang na TS... goddamn...

en de super-shoarma's waren heerlijk


Jij ging daar heen???? DAMN. Ik heb de hele zaterdagmiddag zitten mokken in mn kot omdat ik wel een pasje had maar op 't laatste stekske geen vervoer


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 22-06-2004 18:49 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 14:09 schreef 0Tolerence het volgende:
hehe, man die gasten hebben een te grote ego. Zoals Dani Filth ook op dat podium tekeer ging. Sukkels zijn het


En jij bent 'n meeloper omdat iedereen dat zegt. Cannibal Corpse had het beste geluid.
Finntroll was swingen geblazen en zeer goed.
Exodus speelde de hoofdrol in de Waldrock soap, jammer alleen dat de zanger vaak overdreven deed. Met Monster Magnet sloeg Waldrock de plank helemaal mis.
En bij Moonspell viel ik bijna in slaap.
Twisted Sister zijn clowns die het best goed deden alleen toen stond Nederland nog met 2-0 voor En voor de rest leuke dag gehad.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 18:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 18:49 schreef Faust het volgende:
En jij bent 'n meeloper omdat iedereen dat zegt. Cannibal Corpse had het beste geluid.
Finntroll was swingen geblazen en zeer goed.
Exodus speelde de hoofdrol in de Waldrock soap, jammer alleen dat de zanger vaak overdreven deed. Met Monster Magnet sloeg Waldrock de plank helemaal mis.
En bij Moonspell viel ik bijna in slaap.
Twisted Sister zijn clowns die het best goed deden alleen toen stond Nederland nog met 2-0 voor En voor de rest leuke dag gehad.



Hou jij een keer je smoel ff dicht, ik spreek slechts feiten en meelopen dat ken ik niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-06-2004 19:03 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 18:58 schreef 0Tolerence het volgende:
Hou jij een keer je smoel ff dicht, ik spreek slechts feiten en meelopen dat ken ik niet.



Je bent gewoon jezelf.


Ik vind cof ook niet leuk, ik heb het nooit leuk gevonden. Meelopen is makkelijker dan ik dacht.


I am the 1%.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 22-06-2004 19:03 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 18:58 schreef 0Tolerence het volgende:
Hou jij een keer je smoel ff dicht, ik spreek slechts feiten en meelopen dat ken ik niet.




Ik spreek toch ook slechts feiten.
Heb jij nog wat aan Waldrock gehad.
Als Death Metal liefhebber heb jij je eigen goed zitten vervelen, omdat jij ook CC standaard vond.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 22-06-2004 19:04]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 19:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:03 schreef Faust het volgende:
Ik spreek toch ook slechts over feiten.
Heb jij nog wat aan Waldrock gehad.
Als Death Metal liefhebber heb jij je eigen goed zitten te vervelen, omdat jij ook CC standaard vond.


Ach ik had CC al 2 keer eerder gezien en vond de set wat tegenvallen ja. Maar heb me wel vermaakt met Exodus, Hatebreed, CC.
Jammer dat Testament er niet was, daar kwam ik eigenlijk wel voor.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 19:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:03 schreef stoomfiets het volgende:
Je bent gewoon jezelf.


Ik vind cof ook niet leuk, ik heb het nooit leuk gevonden. Meelopen is makkelijker dan ik dacht.


Ja, het is tegenwoordig al meelopen als je een "bekende" band niet kan bekoren.
Krijgen we het gelul, "omdat het je niet leuk mag vinden".


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 22-06-2004 19:07 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, het is tegenwoordig al meelopen als je een "bekende" band niet kan bekoren.
Krijgen we het gelul, "omdat het je niet leuk mag vinden".



Iedereen vindt Cradle niet leuk.
En toch staan ze nog steeds in de Top 10

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 22-06-2004 19:08]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2004 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:52 schreef helmet het volgende:
Volgens een van de bandleden (vergeten welke.. vriend van mij werkte op 't podium en die vertelde 't gisteren) was het "the worst show ever." Geeft wel aan dat ze er zelf ook zin in hadden.


Gelukkig bezitten die lui dan nog wel wat zelfkennis..


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-06-2004 21:21 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 juni 2004 14:58 schreef ~Narsil het volgende:
Jij ging daar heen???? DAMN. Ik heb de hele zaterdagmiddag zitten mokken in mn kot omdat ik wel een pasje had maar op 't laatste stekske geen vervoer
had dat dan eerder gezegd we hadden nog 1 plekken in de wagen over!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-06-2004 21:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 juni 2004 13:53 schreef Immortella het volgende:
Op welke Waldrock ben jij geweest??
ik heb FF de dag erna in Weert gezien en daar waren ze toch retestrak



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-06-2004 21:38 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 22 juni 2004 21:34 schreef Mies het volgende:
ik heb FF de dag erna in Weert gezien en daar waren ze toch retestrak


wie zingt er nu eigenlijk bij FF?



Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 22-06-2004 21:59 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Nog steeds Burton C Bell.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-06-2004 22:04 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

op waldrock speelde ze ook retestrak, alleen onze vriend wind werkte niet mee, net als onze vriend de geluidsman



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-06-2004 22:13 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 juni 2004 21:38 schreef ratje het volgende:
wie zingt er nu eigenlijk bij FF?
Nog altijd Burton C Bell. De gitarist is weg en nu is de bassist gitarist. En de bassist van Strapping Young Lad speelt nu ook de bass bij FF



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-06-2004 22:19 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vond Fear Factory ook maar matig, het leek alsof alles iets te langzaam werd gespeelt


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-06-2004 22:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

bij de snelle stukken hoorde je alleen een of ander ftftft ft geluid, compleet vervormd



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-06-2004 22:36 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Die Dino was toch een aardig strak slaggitaristje!!!!! knap als je die moet vervangen....



~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-06-2004 23:08 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 22 juni 2004 21:21 schreef IronGlory het volgende:
had dat dan eerder gezegd we hadden nog 1 plekken in de wagen over!


Moonspell gemist


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-06-2004 8:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 22:36 schreef ratje het volgende:
Die Dino was toch een aardig strak slaggitaristje!!!!! knap als je die moet vervangen....


naar mijn idee doet die belg op bas niet voor hem onder


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-06-2004 20:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 juni 2004 8:56 schreef Shredhead het volgende:
naar mijn idee doet die belg op bas niet voor hem onder
Naar mijn idee is die Belg zelfs beter. Dino is zeker strak op cd, maar live liet ie toch heel wat steekjes vallen. Christian blijft superstrak



WXena
Usericon van WXena
Posted 23-06-2004 20:20 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Leuk weer Waldrock.

Mc Doom, leest u wel? hehe

En meneer Groningen laat u me niet meer zo schrikken met die aanval van achteren?
Straks weer GRASPOEP!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen